Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:

Co nowego w Microsoft Dynamics 365?

07.11.2018

Microsoft Dynamics 365 to w tej chwili najprężniej rozwijane oprogramowanie przez giganta z Redmond. Na dniach wprowadzono kilka nowych rozwiązań na polskim rynku. Co zmieniło się w najnowszym systemie CRM oraz jakich korzyści może spodziewać się użytkownik? W jakim kierunku zmierza cyfrowa transformacja w ramach October 2018 Update Dynamics 365 for Marketing?

Działania marketingowe od teraz możliwe!

Nareszcie moduł Marketing staje się dostępny na polskim rynku. Nawiązanie relacji z potencjalnymi klientami za pośrednictwem Dynamics 365 jest niezwykle intuicyjne, a poza tym to większa szansa na synchronizację z działaniami sprzedażowymi, wszystko za sprawą połączonych procesów i współdzielonych informacji. Poza tym w Dynamics 365 for Marketing płacisz za tyle, co używasz, usługa sprzedawana jest w pakietach.

Istotny w tej kwestii jest cennik usług Dynamics 365 for Marketing. Bazuje on na liczbie osób kontaktowych planowanych do wykorzystania w działaniach marketingowych, a nie łącznej liczbie osób kontaktowych w bazie danych! Do działań marketingowych zalicza się każdy kontakt lub interakcję poprzez wiadomości e-mail, strony docelowe, integrację z serwisem LinkedIn, wydarzenia, ankiety i inne, niestandardowe kanały. Więcej szczegółów znajdziesz pod poniższym linkiem:
dynamics.microsoft.com/pl-pl/marketing/overview/

Zmiany dotyczące AI

Od teraz będziesz mógł wprowadzić swoje procesy sprzedażowe na wyższy poziom za sprawą analiz opartych na sztucznej inteligencji. Mianowicie Dynamics 365 AI for Sales, to łatwiejsze podejmowanie decyzji przy korzystaniu ze wstępnie wbudowanych analiz. Odkrycie perspektyw i zidentyfikowanie klientów, na których warto się skoncentrować będzie teraz możliwe, a słupki wyników sprzedażowych skoczą do góry w mgnieniu oka! Więcej dowiesz się na:
dynamics.microsoft.com/pl-pl/ai/sales/

Kolejną innowacją AI w Dynamics 365 jest pojawienie się tej możliwości w module Customer Service. W tym przypadku analizy przydadzą się w ocenie istotnych danych oraz wschodzących trendów. To zapewnienie lepszej obsługi klientów, możliwe stanie się przewidywanie potrzeb, podnoszenie wydajności za sprawą informacji o trendach, zdobywaniu lojalności. Już wkrótce zadowolenie Twoich klientów będzie większe! Więcej informacji znajdziesz na stronie - https://dynamics.microsoft.com/pl-pl/ai/customer-service/


Wspólne środowisko dla wszystkich? Microsoft ma Talent!

Microsoft Dynamics 365 Core Hr for Talent to także nowość dla wszystkich, którzy zarządzają zasobami ludzkimi. To coś więcej niż platforma HR.  Scentralizowanie danych pracowników, dostęp zawsze i wszędzie, możliwość samoobsługi oraz elastyczna rozszerzalna platforma. Pod tym względem Microsoft zrobił bardzo dużo, począwszy od rozbudowanego systemu zarządzania kapitałem ludzkim po skalowalne, modularne rozwiązania. To gwarancja zsynchronizowania tego narzędzia z Twoimi dotychczas używanymi platformami.
Usprawnienia procesów oraz to wspólne środowisko dla wszystkich pracowników pozwoli Ci na optymalizację kosztów siły roboczej. Ścieżki kariery pomogą Ci na utrzymanie pracowników, którzy będą zachęceni do rozwijania swoich umiejętności. Ten spersonalizowany portal naprawdę zmierza w kierunku doskonałości. Więcej znajdziesz na:
dynamics.microsoft.com/pl-pl/talent/core-hr/