Jeśli nie masz swojego konta
Zaloguj za pomocą:
Nazwa użytkownika lub adres e-mail:
Nowoczesne i wydajne środowisko zwiększające produktywność pracowników w biznesie.
Wydajne i bezpieczne systemy IT zwiększające produktywność i komunikację pracowników.
Usługi związane z doradztwem oraz wdrożeniami i utrzymaniem systemów wraz z infrastrukturą IT.
Brak produktów w koszyku.
Nowoczesny program stworzony z myślą o małych i średnich firmach oraz biurach rachunkowych.
System ERP dla średnich i dużych przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych.
Platforma dedykowana firmom handlowo-usługowym oraz sieciom handlowym.
Rozwiązania zwiększające lojalność i zaangażowanie Klientów w sieci.
Innowacyjne systemy CXM do zarządzania kanałami eMarketingowymi.
Usługi związane ze strategią oraz wdrażaniem i utrzymaniem systemów CXM.
Kiedy ostatni raz byłeś u krawca? Jeśli chcesz dobrze wyglądać na spotkaniach, konferencjach, to Twój garnitur musi być idealnie skrojony na miarę. Ten artykuł będzie jednak o nas, o informatycznych krawcach, którzy dopasują innowacyjne narzędzia do potrzeb Twojej firmy. Poznaj nasze nowe możliwości developerskie
Przechowywanie elementów wysłanych w odpowiednim zasobie jest bardzo częstym problemem dla użytkowników Office365 posiadających dostęp do zasobów współdzielonych. Na szczęście istnieje rozwiązanie, które działa zarówno dla środowiska Office 365 oraz Exchange on-premise.
Każdy z nas chociaż raz spotkał się z problemem jednoczesnego logowania się na wiele różnych kont użytkowników do usług chmurowych. Kiedy próbujemy otworzyć kolejna kartę i zalogować się na innego użytkownika, przeglądarka automatycznie loguje nas na poprzedniego użytkownika. Warto w tym momencie użyć funkcji InPrivate.
Grupy pierwszy raz pojawiły się w Microsoft Exchange w wersji 2013. Są one modyfikacją, a przede wszystkim usprawnieniem grup dystrybucyjnych. Za ich sprawą możliwe jest jednoczesne wykorzystanie skrzynek współdzielonych.
Rola informatyka, administratora czy też całego działu IT w procesie migracji poczty i wdrożenia nowego systemu pocztowego nie należy do najłatwiejszych. Najczęściej w procesie decyzyjnym ma on rolę jedynie doradczą, nierzadko w trzecim rzędzie za działami marketingu czy finansowym. Jednak, gdy przychodzi moment użytkowania nowego oprogramowania to trafia do „pierwszej linii” wsparcia. Często też jest obwiniany przez użytkowników za wszelkie (realne bądź wymyślone) problemy z nowym systemem pocztowym i oprogramowaniem klienta pocztowego.
W 2015 roku położyliśmy nacisk na wdrożenia w przedsiębiorstwach, które dotychczas korzystały z systemu Lotus Domino. Dzięki wdrażaniu Office 365 może sobie pozwolić na przeanalizowanie decyzji, które kierowały naszymi klientami podczas wyboru pocztowych rozwiązań Microsoftu. Najwyższa pora podzielić się z Wami naszymi wnioskami w niniejszym artykule. Oczywiście musimy przypomnieć, że trudno być nam obiektywnym, ale ze względu na zdobyte doświadczenia możemy prześledzić proces wiodący organizację do migracji poczty z rozwiązań firmy IBM/Lotus do oprogramowania giganta z Redmond.
Odpowiemy na pytania najlepiej jak potrafimy i udzielimy potrzebnych informacji, które ułatwią Ci dokonanie dobrego wyboru. Zadzwoń do nas: +48 801 ONLINE lub +48 612 832 118
Informacja o cookies
Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.