Jeśli nie masz swojego konta
Zaloguj za pomocą:
Nazwa użytkownika lub adres e-mail:
Nowoczesne i wydajne środowisko zwiększające produktywność pracowników w biznesie.
Wydajne i bezpieczne systemy IT zwiększające produktywność i komunikację pracowników.
Usługi związane z doradztwem oraz wdrożeniami i utrzymaniem systemów wraz z infrastrukturą IT.
Brak produktów w koszyku.
Nowoczesny program stworzony z myślą o małych i średnich firmach oraz biurach rachunkowych.
System ERP dla średnich i dużych przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych.
Platforma dedykowana firmom handlowo-usługowym oraz sieciom handlowym.
Rozwiązania zwiększające lojalność i zaangażowanie Klientów w sieci.
Innowacyjne systemy CXM do zarządzania kanałami eMarketingowymi.
Usługi związane ze strategią oraz wdrażaniem i utrzymaniem systemów CXM.
Cena to oczywiście dla większości organizacji (zwłaszcza w Polskiej rzeczywistości), główny czynnik decydujący o wyborach takiego bądź innego rozwiązania teleinformatycznego. W trudnym otoczeniu ekonomicznym, gdzie niewielkie różnice kosztów zaważyć mogą o biznesowym „być albo nie być” trudno się takiemu podejściu dziwić. W przypadku naszych klientów uświadamialiśmy zawsze konieczność obliczenia zawsze całkowitego kosztu zakupu i użytkowania oprogramowania (TCO-), a nie tylko jego kosztu inicjalnego.
Rola informatyka, administratora czy też całego działu IT w procesie migracji poczty i wdrożenia nowego systemu pocztowego nie należy do najłatwiejszych. Najczęściej w procesie decyzyjnym ma on rolę jedynie doradczą, nierzadko w trzecim rzędzie za działami marketingu czy finansowym. Jednak, gdy przychodzi moment użytkowania nowego oprogramowania to trafia do „pierwszej linii” wsparcia. Często też jest obwiniany przez użytkowników za wszelkie (realne bądź wymyślone) problemy z nowym systemem pocztowym i oprogramowaniem klienta pocztowego.
W 2015 roku położyliśmy nacisk na wdrożenia w przedsiębiorstwach, które dotychczas korzystały z systemu Lotus Domino. Dzięki wdrażaniu Office 365 może sobie pozwolić na przeanalizowanie decyzji, które kierowały naszymi klientami podczas wyboru pocztowych rozwiązań Microsoftu. Najwyższa pora podzielić się z Wami naszymi wnioskami w niniejszym artykule. Oczywiście musimy przypomnieć, że trudno być nam obiektywnym, ale ze względu na zdobyte doświadczenia możemy prześledzić proces wiodący organizację do migracji poczty z rozwiązań firmy IBM/Lotus do oprogramowania giganta z Redmond.
Odpowiemy na pytania najlepiej jak potrafimy i udzielimy potrzebnych informacji, które ułatwią Ci dokonanie dobrego wyboru. Zadzwoń do nas: +48 801 ONLINE lub +48 612 832 118
Informacja o cookies
Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.