Jeśli nie masz swojego konta
Zaloguj za pomocą:
Nazwa użytkownika lub adres e-mail:
Nowoczesne i wydajne środowisko zwiększające produktywność pracowników w biznesie.
Wydajne i bezpieczne systemy IT zwiększające produktywność i komunikację pracowników.
Usługi związane z doradztwem oraz wdrożeniami i utrzymaniem systemów wraz z infrastrukturą IT.
Brak produktów w koszyku.
Nowoczesny program stworzony z myślą o małych i średnich firmach oraz biurach rachunkowych.
System ERP dla średnich i dużych przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych.
Platforma dedykowana firmom handlowo-usługowym oraz sieciom handlowym.
Rozwiązania zwiększające lojalność i zaangażowanie Klientów w sieci.
Innowacyjne systemy CXM do zarządzania kanałami eMarketingowymi.
Usługi związane ze strategią oraz wdrażaniem i utrzymaniem systemów CXM.
Grudzień… jest to wyjątkowy czas w roku dla większości z nas. Świąteczna atmosfera wyczuwalna jest na każdym kroku. Liczne ozdoby świąteczne w postaci tysiąca światełek oraz brzmiące na każdym kroku melodie kolęd i piosenek świątecznych. Jest to również czas składania życzeń naszym bliskim, znajomym jak i również naszym Klientom, którzy też są dla nas bardzo ważni. Budzi się zatem pytanie, czy można wykorzystać moc Outlooka, aby nasi Klienci otrzymali spersonalizowane życzenia? Oczywiście, zawsze można wysłać do każdego Klienta osobnego maila, tylko, że to czasochłonne zajęcie. A gdyby tak wykorzystać jeden szablon i jednocześnie wysłać te same życzenia do wszystkich Klientów? Zapraszam do przeczytania mojej historii o wysłaniu życzeń z wykorzystaniem funkcjonalności korespondencji seryjnej.
W 2015 roku położyliśmy nacisk na wdrożenia w przedsiębiorstwach, które dotychczas korzystały z systemu Lotus Domino. Dzięki wdrażaniu Office 365 może sobie pozwolić na przeanalizowanie decyzji, które kierowały naszymi klientami podczas wyboru pocztowych rozwiązań Microsoftu. Najwyższa pora podzielić się z Wami naszymi wnioskami w niniejszym artykule. Oczywiście musimy przypomnieć, że trudno być nam obiektywnym, ale ze względu na zdobyte doświadczenia możemy prześledzić proces wiodący organizację do migracji poczty z rozwiązań firmy IBM/Lotus do oprogramowania giganta z Redmond.
Odpowiemy na pytania najlepiej jak potrafimy i udzielimy potrzebnych informacji, które ułatwią Ci dokonanie dobrego wyboru. Zadzwoń do nas: +48 801 ONLINE lub +48 612 832 118
Informacja o cookies
Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.