Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:

Comarch ERP Altum handel-magazyn - wielofirmowy sposób na automatyzację codzienności

Oprogramowanie firmy Comarch ERP Altum zostało zaprojektowane w taki sposób, aby obsługiwać i usprawniać wszystkie procesy handlowo-magazynowe w przedsiębiorstwie o każdym profilu działalności. Prowadzisz wiele firm w jednym systemie? Obszar handel-magazyn i tak będzie prowadzony niezależnie. Chcesz prowadzić sprzedaż wielokanałowo?

STANDARDOWA OBSŁUGA NIESTANDARDOWYCH PRODUKTÓW

Comarch ERP Altum pozwoli Ci na uruchomienie sklepu internetowego (Comarch e-Sklep), prowadzenie sprzedaży na darmowym portalu wszystko.pl, obsługiwać kontrahentów w modelu B2B (Comarch B2B) oraz dokonywać tego wszystkiego w formie mobilnej (Comarch Mobile Zarządzanie oraz Comarch Mobile Sprzedaż). Doprowadź do sytuacji, kiedy w Twojej firmie dojdzie do automatyzacji rutynowych, codziennych czynności w obsłudze procesów handlowych-magazynowych. Narzędzia BPM pozwolą na kompletną automatyzację, tj. proces przyjmowania i zamawiania towarów, oferowania, realizacji zamówień, przydzielania rabatów oraz obsługi reklamacji stanie się zdecydowanie łatwiejsze.

Zarządzanie artykułami i kontrahentami:

Comarch ERP Altum dzięki zastosowanym rozwiązaniom, pozwala obsługiwać sprzedaż niestandardowych produktów. Jest to możliwe dzięki wprowadzonym funkcjonalnościom takich jak m.in.:

  • Wielocechowość – dzięki tej funkcji możesz określać wiele atrybutów jak np. kolor, materiał, rodzaj.
  • Artykuły powiązane – Twój Klient zakupi produkt, który można w odpowiedni sposób uzupełnić lub wzbogacić innym, zaproponuj sprzedaż takiego kompletnego zestawu.
  • Typy i jednostki miar – użytkownik może określić w sposób precyzyjny wagę danego materiału, tworzywa, wyeliminujesz w ten sposób jakiekolwiek odchylenia od normy.
  • Kategorie i grupy podziałów – podziel swoich Klientów ze względu na województwa, wielkość firmy, branże itd. W ramach każdej kategorii można tworzyć grupy, np. wielkość firmy: duże, średnie, małe przedsiębiorstwa.

Zorganizowana obsługa dokumentów:

  • Pełna obsługa procesów sprzedażowo-zakupowych, od zapytania ofertowego, poprzez ofertę, zamówienie, paragon, aż po wystawienie faktury i wysłanie dokumentów na skrzynkę mailową kontrahenta.
  • Przejrzyste zarządzanie wszystkimi procesami logistycznymi, dzięki kompletnemu zakresowi dokumentów magazynowych, związanych z przyjmowaniem, wydawaniem czy przesuwaniem towarów pomiędzy magazynami oraz obsługą rozbieżności w dostawach.
  • Obsługa transakcji wewnątrzwspólnotowych, możliwość ewidencji i rozliczania faktur zaliczkowych, prowizyjnych oraz proforma.
  • Obsługa całego procesu reklamacji w podziale na etapy: od przyjęcia artykułu po uznanie reklamacji i wydanie nowego towaru.
  • Możliwość prowadzenia transakcji w walutach obcych.
  • Tworzenie dokumentów na bazie innych dokumentów eliminując tym samym wielokrotne wprowadzanie tych samych danych, np. przekształcanie zamówienia sprzedaży w fakturę.
  • Dostęp do informacji z urządzeń mobilnych z możliwością przeprowadzenia pełnego procesu zamówienia towarów w siedzibie u Klienta.

RABATY, CENNIKI, ANALIZY - ALTUM MA WSZYSTKO POD KONTROLĄ

Dzięki swojej elastyczności Comarch ERP Altum jest w stanie obsługiwać niestandardowe procesy oraz dostosowywać się do indywidualnych potrzeb firmy. Wykorzystywanie kombinacji różnych typów cen, cennik oraz rabatów to specjalność proponowanego przez nas oprogramowania. W przypadku dwóch firm wchodzących w skład holdingu i prowadzących różny typ działalności możesz się pozbyć problemu niezależnej polityki cenowo-rabatowej w ramach jednego systemu. Przy ustalania rabatów progowych czy bonów dla Klientów także nic nie stanie na przeszkodzie.

W Comarch ERP Altum przedsiębiorstwa prowadzące swoją działalność w oparciu o własną sieć franczyzową, mogą zarządzać wszystkimi podległymi jednostkami w jednym systemie. Comarch ERP Altum obsługuje sieci franczyzowe o różnej specyfice działania, wykorzystujących różne systemy rozliczeń z franczyzobiorcami.

Za sprawą narzędzi Business Intelligence możliwa jest analiza wyników sprzedaży w podziale m.in. na: punkty sprzedaży, produkty, regiony, pozwala również mierzyć efektywność kampanii marketingowych. Comarch ERP Altum umożliwia kompletną obsługę logistyczną i sprzedażową pomiędzy centralą a jednostkami franczyzowymi, którą można częściowo lub całkowicie zautomatyzować, dzięki narzędziom BPM.

Co z logistyką w Twojej firmie? Prowadzenie wielu przedsiębiorstw w jednym systemie także w tym przypadku nie będzie kłopotliwe. Comarch ERP Altum pozwala na tworzenie odrębnych i niezależnych systemów logistycznych dla każdej z firm. Kontrola magazynowa, obsługa konsygnacji czy zarządzanie opakowaniami, w każdej z tej kwestii sprawnie się rozliczysz i unikniesz pomyłek.

COMARCH WMS - WYSOKIE SKŁADOWANIE NA WYSOKIM POZIOMIE

Comarch WMS to system do zarządzania magazynem wysokiego składowania. Umożliwia realizowanie dyspozycji magazynowych. Współpraca z systemem Comarch ERP Altum odbywa się na poziomie dokumentów magazynowych, które z sytemu są przekazywane do realizacji w Comarch WMS. Realizacja dyspozycji magazynowych odbywa się bezpośrednio w Comarch WMS w oparciu o zbudowaną strukturę magazynu, ustawione algorytmy zarządzania oraz przydzielone dyspozycje.

Comarch WMS składa się z dwóch aplikacji – Comarch WMS Zarządzanie oraz Comarch WMS Magazynier, które razem umożliwiają kompleksową obsługę magazynu wysokiego składowania.

Comarch WMS to m.in. sprawnie zbudowana struktura magazynowa, ustawione algorytmy zarządzania, dyspozycje przydzielone pracownikom oraz monitorowanie stanu i czasu ich realizacji. To także wsparcie podczas przyjmowania i lokalizacji towarów na magazynie oraz ich wydawania i inwentaryzowania.