Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:

Comarch ERP Altum - zarządzanie siecią handlową

Comarch ERP Retail jest rozwiązaniem dedykowanym do kompleksowego zarządzania siecią sprzedaży detalicznej, wyposażonej zarówno w terminale typu POS z ekranem dotykowym, jak i klasyczne komputery z klawiaturą. W przypadku Comarch ERP Altum zastosowano strukturę trzypoziomową.

Korzyści jakie daje Centrala Comarch Retail

Umożliwia to centralne zarządzanie na wszystkich szczeblach sieci handlowej oraz równoczesne zarządzanie procesami, które zachodzą w obrębie danego poziomu organizacyjnego sieci. Dzięki temu osoby decyzyjne w firmie mają z jednego miejsca pełną kontrolę nad funkcjonowaniem całej sieci, począwszy od Centrali, poprzez oddziały (sklepy, BackOffice), aż po stanowiska sprzedaży (POS, FrontOffice).

Centrala Comarch Retail umożliwia m.in.:

  • Szybkie reagowanie na zmiany, dzięki analizom Bussines Intelligence.
  • Obniżenie kosztów oraz oszczędność czasu dzięki zautomatyzowaniu rutynowych procesów.
  • Planowanie działań w całej sieci.
  • Bieżące raportowanie wyników pracy oddziałów.
  • Kontrolę kosztów i zatowarowania punktów sprzedaży.
  • Szybką komunikację z podległymi sklepami.
  • Uporządkowanie całego procesu obiegu dokumentów w sieci.


Otwartość i możliwość integracji z innymi rozwiązaniami

Produkt kierowany jest do sieci detalicznych o strukturze rozproszonej. Najważniejszym wyróżnikiem oprogramowania jest pełna współpraca z rozwiązaniami klasy Comarch ERP Altum. Poza tym Comarch Retail BackOffice stanowi także idealne połączenie pomiędzy punktami sprzedaży POS a Centralą. Sprawny przepływ informacji i wymiana dokumentów w ramach całego przedsiębiorstwa. Dzięki BackOffice masz:

  • Szybką realizację procesów przyjęcia towaru na poszczególne magazyny oraz rozdysponowanie tego towaru na półkach sklepowych.
  • Przesuwanie towarów pomiędzy sklepami i oddziałami bez konieczności angażowania Centrali.
  • Przeprowadzanie inwentaryzacji bez konieczności przerywania sprzedaży. Na potrzeby remanentu można wyłączyć dowolną część asortymentu.
  • Wykorzystanie kolektorów danych lub czytników kodów kreskowych w procesie inwentaryzacji, co znacznie usprawnia pracę i eliminuje błędy.
  • Szybkie generowanie Bilansu Stanu Towarów na dowolne grupy produktów. W oparciu o prognozy, system podpowiada ile towaru należy zamówić, jak go rozdysponować oraz wygeneruje niezbędne dokumenty.
  • W oparciu o prognozy popytu czy poziomu zatowarowania wyróżniać sklepy o różnej wielkości, popularności, atrakcyjności itp.

Comarch Retail POS to rozwiązanie dostosowane do specyficznych potrzeb, eliminujące typowe problemy związane z obsługą Klienta w punktach sprzedaży, takie jak:

  • Kolejki przy kasie ⇒ Możliwość otwierania kilku paragonów jednocześnie, co pozwala na szybką obsługę kolejnych osób.
  • Brak towaru w sklepie ⇒ Sprzedawca może sprawdzić dostępność artykułu w innych sklepach lub oddziałach.
  • Awaria komputera ⇒ Mechanizm „koła ratunkowego” pozwala w niecały kwadrans odtworzyć stanowisko POS na innym komputerze.
  • Klient chce kupić towar z półki, którego nie ma w systemie ⇒ Możliwość sprzedaży poniżej stanów magazynowych.
  • Brak dostępu do Internetu w punkcie POS ⇒  możliwość pracy i synchronizacji z oddziałami i centralą w trybie offline.

Comarch Retail - integruj i zarządzaj

Comarch Retail to nowoczesne rozwiązanie, które pozwoli Ci w sposób elastyczny dopasować się do wymagań konkretnej branży i firmy. To otwartość na innej rozwiązania klasy ERP. Już w wersji standardowej pozwala na jednoczesną obsługę sieci handlu detalicznego oraz wszystkich pozostałych obszarów Twojego przedsiębiorstwa. Integracja Comarch ERP Altum z Comarch Retail jest dedykowana polskim i międzynarodowym przedsiębiorstwom handlowo-usługowym i sieciom handlowym, dla których konieczne jest dostosowanie systemu do indywidualnych potrzeb oraz specyficznych procesów.

Comarch Retail został wyposażony w mechanizmy pozwalające na uporządkowanie, przyspieszenie oraz zautomatyzowanie obiegu dokumentów w całej sieci. Comarch Retail pozwala również zarządzać prawami konkretnych użytkowników do poszczególnych typów dokumentów. Możliwość generowania dokumentów na podstawie wcześniej prowadzonej dokumentacji w obrębie danej transakcji, eliminuje konieczność wielokrotnego wprowadzania tych samych danych do systemu. Obieg dokumentów w ramach sieci może zostać dodatkowo uporządkowany poprzez całkowite lub częściowe zautomatyzowanie wystawiania dokumentów.