Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:

Zarządzanie relacjami z Klientami w Comarch ERP Altum

Aktualnie coraz więcej informacji gromadzonych na temat Klientów jest przechowywane w CRM. Pozwala przedsiębiorstwom na skuteczne wsłuchiwanie się w potrzeby kontrahentów, dostawców. Takie podejście pozwala firmie budować przemyślane i długofalowe strategie, co umożliwia ciągłe wyprzedzenia oczekiwań swoich Klientów. W Comarch ERP Altum jest to możliwe, dzięki zastosowaniu wbudowanych narzędzi Business Intelligence oraz automatyzacji procesów – BPM.

System gromadzi i analizuje informacje na temat m.in. lojalności Klientów, skuteczności pracy przedstawicieli handlowych, efektywności poszczególnych działań sprzedażowych. Dzięki automatyzacji procesów, Comarch ERP Altum dba m.in. o to, aby konkretna wiadomość trafiła do odpowiedniej osoby w firmie wraz z gotową informacją, jakie działania należy podjąć w związku z zaistniałą sytuacją.

ZAOPIEKUJ SIĘ SWOIMI KLIENTAMI

Właściciele firm chcą mieć pełną kontrolę nad całym procesem obsługi Klienta. Przypisywanie poszczególnych Klientów do pracowników, ustalanie osób kontaktowych dla kontrahentów, pozwala firmie zarządzać relacjami z Klientem w sposób w pełni przejrzysty i zorganizowany. Dzięki aplikacji Comarch ERP Mobile Sprzedaż, pracownicy mobilni mogą prowadzić bezpośrednią sprzedaż u Klienta z poziomu urządzenia mobilnego oraz zarządzać jego obsługą.

W celu uzyskania kompletnej informacji na temat m.in. zadowolenia Klienta, perspektyw dalszej współpracy, system umożliwia tworzenie własnych kwestionariuszy ankietowych. Dzięki zgromadzonym odpowiedziom na pytania ankietowe, firma może zautomatyzować niektóre czynności.

MIEJ KONTROLĘ NAD DZIAŁANIAMI SPRZEDAŻOWYMI

Za sprawą Comarch ERP Altum masz kompletną obsługę relacji ze swoimi Klientami oraz Partnerami biznesowymi. Od momentu zarejestrowania danych w CRM, aż po ewidencje rozmów i wszelkich działań związanych z pozyskaniem i obsługą kontrahentów. Określając etapy sprzedaży np. od wysłania maila z ofertą poprzez umówienie wizyty, czy bezpośredni wyjazd do Klienta i negocjacje, zamknięcie transakcji.

CRM pozwoli Ci na zautomatyzowanie wszystkich procesów. W ramach etapów, system umożliwia przydzielanie osób odpowiedzialnych, ustalanie terminów, konkretnych zadań i czynności do wykonania. Dzięki CRM, handlowcy zawsze mają dostęp do historii kontaktów z Klientem, wiedzą o jego potrzebach i problemach.

PLANOWANE ZADANIA ZAWSZE SĄ ZREALIZOWANE

Właściwa organizacja pracy pracowników oraz prawidłowe przydzielanie i hierarchizacja zadań przekłada się bezpośrednio na wydajność przedsiębiorstwa. W Comarch ERP Altum, przedsiębiorstwo ma możliwość m.in.:

  • Tworzenia zadań i przypisywania ich do poszczególnych pracowników.
  • Grupowania zadań w dowolne kategorie.
  • Ustalania priorytetów dla konkretnych zadań oraz terminów ich realizacji.

Umożliwiając regionalnym kierownikom sprzedaży zarządzanie sprzedażą w terenie, a pracownikom mobilnym ułatwianie i usprawnianie pracy z Klientem stworzono aplikację Comarch Mobile Zarządzanie oraz Comarch Mobile Sprzedaż. Aplikacja dla kierowników sprzedaży to planowanie wizyt sprzedawców, monitorowanie i analiza przebytych tras, łatwa komunikacja dzięki wykorzystaniu intuicyjnego komunikatora oraz dostęp do listy rejonów, pracowników, kontrahentów.

Aplikacja dla pracowników mobilnych to dostęp do pełnej oferty towarowej, historii kontaktów z Klientem, transakcji i płatności oraz prowadzenie sprzedaży bezpośrednio u Klienta z poziomu urządzenia mobilnego.