Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:

Comarch ERP Optima CRM i Serwis - nić współpracy między Tobą a klientem

Hasło: "Klient, nasz pan" od dawien dawna jest fundamentem każdej działającej firmy. Zaniedbanie kontaktu z odbiorcami naszych towarów i usług może mieć znaczący wpływ na utratę zysków płynącej z naszej działalności. Z tego też powodu warto zadbać o dobro klienta oraz usystematyzowanie relacji z nim. Znamy oprogramowanie, które może okazać się pomocne w tej kwestii.

Comarch ERP Optima Moduł CRM pozwoli Ci na planowanie kanałów z obsługiwanymi przez Ciebie klientami. Dzięki niemu będziesz mógł ewidencjonować odbyte spotkania, zarejestrowane rozmowy telefoniczne oraz rozdysponować zadania odpowiednim pracownikom czy przeprowadzać procesy windykacyjne.

Moduł pozwala usystematyzować prowadzone przez Ciebie działania marketingowe oraz sprzedażowe. Oprogramowanie pozwala na szybkie, łatwe filtrowanie oraz analizę danych wraz z bieżącą kontrolą stopnia realizacji założonych celów. Za pomocą modułu CRM możesz dostosować działania do swoich potrzeb lub do postawionych wymagań kontrahentów. Użytkownicy, którzy już korzystają z Comarch ERP Optima CRM chwalą przede wszystkim oszczędność swojego cennego czasu i utrzymanie bardziej efektywnych relacji z klientami.

Funkcjonalność modułu Comarch ERP Optima CRM obejmuje:

  • Rejestrację kontaktów z klientami (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.), a także harmonogramowanie zadań i rejestrację wykonanych czynności.
  • Faktury cykliczne – automatyczne generowanie kompletu faktur dla wielu podmiotów (https://www.youtube.com/watch?v=_BMd1iWritE).
  • Obsługę firmowej skrzynki pocztowej (email/poczta elektroniczna).
  • Przygotowanie oraz obsługę ofert handlowych.

Dodatkowo moduł Comarch ERP Optima CRM Plus zawiera mechanizm automatycznej windykacji należności.

W ramach procesu windykacji możliwe jest:

  • Automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail informujących kontrahentów o nieuregulowanych płatnościach.
  • Tworzenie kontaktów lub zadań CRM związanych z takimi kontrahentami.
  • Generowanie i wysyłanie poprzez e-mail ponagleń zapłaty oraz wiadomości informujących o nieuregulowanych należnościach.
  • Blokowanie sprzedaży (https://www.youtube.com/watch?v=iCbyK6VQKS0)

Comarch ERP Optima Serwis

Moduł ten powstał z myślą o firmach, które świadczą usługi oraz tych serwisujących sprzedawane towary. Oprogramowanie Comarch ERP Optima Serwis jest kompatybilne w działaniu z modułem Comarch ERP Optima Faktury oraz w zakresie pobierania części z magazynu z modułem magazynowym Handel i Handel Plus.

Potrzeby firm w zakresie usług są zależne od jej wielkości, ale także od specyfiki działania.
W zależności od tego w module Comarch ERP Optima Serwis można:

  • Rejestrować wszystkie przyjmowane w firmie zlecenia serwisowe (zrealizowane i „w toku”).
  • Harmonogramować zadania i rejestrować wykonane czynności (zlecenia są albo od razu przydzielane konkretnemu serwisantowi, albo trafiają do kolejki zgłoszeń oczekujących, skąd serwisanci pobierają je dla siebie – w zależności od zasad obsługi serwisu w danej firmie).
  • Rejestrować historię realizacji napraw (wraz z rejestracją czasu trwania) oraz wykorzystanych części.
  • Bezpośrednio z poziomu zlecenia wystawić fakturę/paragon na wykonaną usługę.
  • W przypadku zleceń związanych z wyjazdem do klienta, istnieje możliwość zarezerwowania czasu – co będzie widoczne w terminarzu operatora.

System ten potrafi obsługiwać zlecenia cykliczne. Często zdarza się, że firmy zajmujące się serwisowaniem wykonują zlecenia serwisowe z pewną określoną regularnością i według określonego schematu np. w przypadku dokonywania przeglądów serwisowych. Z tego też powodu Comarch ERP Optima Serwis pozwala na zdefiniowanie wzorców zleceń cyklicznych.

Formularz zleceń cyklicznych zawiera pięć zakładek:

  • Ogólne – gdzie znajdują się wszystkie informacje ogólne dotyczące zlecenia.
  • Kontrahent – miejsce na dane obsługiwanego klienta i odbiorcy.
  • Czynności – zawiera wszystkie dane o czynnościach, które będą wykonane w ramach zlecenia.
  • Części – zawiera informacje o użytych częściach w trakcie realizacji dyspozycji.
  • Atrybuty – tutaj odnajdziemy informacje o wykorzystanych atrybutach.

Korzyści płynące z funkcjonowania Comarch ERP Optima Serwis:

  • Łatwość wprowadzania informacji dotyczących przyjętych zleceń serwisowych.
  • Bieżąca analiza podejmowanych czynności przez pracowników.
  • Bardzo szczegółowa ewidencja wykonywanych działań przy realizacji danych zleceń.
  • Przejrzystość ustalania terminów wykonania prac za pomocą terminarza.
  • Uporządkowana organizacja pracy pracowników, możliwość nakreślenia działań priorytetowych.
  • Prosty sposób podsumowania zlecenia i wystawienia faktury dla klienta bez wyszczególnienia działań.
  • Utworzenie specjalnego magazynu dotyczącego tylko działań serwisowych i niezbędnych dla niego produktów.

Wybierając Comarch ERP Optima Moduł CRM oraz Serwis, masz możliwość wykorzystywania najnowszych narzędzi wspierających prowadzenie i zarządzanie Twoją firmą w bezpośrednim kontakcie z klientami. Skontaktuj się z nami, opowiemy Ci o dodatkowych rozwiązaniach.