Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:

Comarch ERP Optima profesjonalna obsługa magazynu w pigułce

Comarch ERP Optima to program klasy ERP stworzony dla małych i średnich firm z branży usługowej. Składa się ze zintegrowanych modułów obsługujących różne obszary działalności przedsiębiorstwa. Często jest określany jako „program magazynowy” lub „program do faktur”, ponieważ dzięki pełnej integracji wszystkich modułów usprawnia obsługę rozliczeń handlowych oraz procesów księgowych.

Dla firm, które zajmują się handlem, system posiada szereg rozwiązań ułatwiających im codzienną pracę. Począwszy od obsługi magazynu, sprzedaży detalicznej, przez zarządzanie relacjami z klientem i obsługę serwisową, aż po narzędzia e-commerce.

Z programu Comarch ERP Optima korzysta już ponad 45 000 Klientów, co klasyfikuje Comarch ERP Optima jako jeden z najchętniej wybieranych programów do obsługi małych i średnich firm. Program ten jest też odpowiednim narzędziem dla firm, które rozpoczynają swoją działalność na rynku. Modułowa budowa pozwala klientowi decydować o tym, jakie funkcjonalności programu będzie wykorzystywał w swojej pracy. W dowolnym momencie istnieje możliwość rozbudowy o kolejne moduły. Comarch ERP Optima usprawnia działanie firmy w kluczowych dla jej poprawnego funkcjonowania i rozwoju obszarach.

MODUŁ FAKTURY

Comarch ERP Optima Moduł Faktury został stworzony do pomocy w fakturowaniu i obsłudze magazynu. Automatyzacja tworzenia dokumentów handlowo-magazynowych usprawnia pracę firmy i pozwala na efektywniejsze jej działanie, tak aby szybko i łatwo wystawiać dokumenty handlowe.

Moduł Comarch ERP Optima Faktury umożliwia:

  • Wystawienie faktur sprzedażowych i zakupowych,
  • Fiskalizację sprzedaży dla osób fizycznych,
  • Obsługę transakcji w złotówkach i w walutach obcych,
  • Wystawianie dokumentów korygujących (korekty: danych, ilości, wartości (ceny), stawki VAT, zbiorcza/rabat),
  • Sprzedaż/zakup ze standardowymi formami płatności (gotówka, przelew, kompensata), jak również zdefiniowanymi przez Użytkownika programu,
  • Prowadzenie rejestru usług i kontrahentów.
https://www.youtube.com/watch?v=HT4gS52Z_Tg&list=PL42B7FED563A2FDC7&index=41

MODUŁ HANDEL

Bez względu na sytuację gospodarczą, przedsiębiorstwa zawsze mierzą się z tym samym wyzwaniem. Można je opisać dobrze znanym powiedzeniem - nie problemem jest wyprodukować, problemem jest sprzedać. Klienci mają pełny wybór towarów i usług, dlatego tak ważne jest dostarczenie czegoś więcej lub czegoś lepszego niż konkurencja. Jednym ze sposobów na dostarczanie pozytywnych doświadczeń, które zbudują lojalność Klientów jest sprawne zarządzanie procesami sprzedaży i dystrybucji. Gdy towar jest podobny, to właśnie one mogą być Twoją przewagą.

Niezwykle pomocny może się okazać Comarch ERP Optima Moduł Handel, który wspomaga sprzedaż i zarządzanie gospodarką magazynowej. Gwarantuje kontrolę nad prowadzonymi w przedsiębiorstwie procesami logistycznymi. Dodatkowo umożliwia:

  • Wystawianie różnorodnych dokumentów magazynowych.
  • Prowadzenie wielu magazynów jednocześnie.
  • Określenie metody rozliczania magazynu (FIFO, LIFO, AVCO).
  • Przeprowadzenie inwentaryzacji.
  • Prostą produkcję.
  • Obrót opakowaniami kaucjonowanymi.
  • Tworzenie deklaracji Intrastat.
  • Współpracę z Krajowym Rejestrem Długów w celu weryfikacji wiarygodności kontrahentów.
  • Prowadzenie sprzedaży internetowej (współpraca z Comarch ERP e-Sklep, wszystko.pl).
  • Współpracę z aplikacją dla przedstawicieli handlowych Comarch ERP Mobile Sprzedaż.
  • Współpracę z czytnikami kodów kreskowych, kolektorami danych, drukarkami etykiet.
https://www.youtube.com/watch?v=Ru1n3pbT_pE&index=30&list=PL42B7FED563A2FDC7

Jeśli prowadzisz firmę z zaawansowanie rozbudowaną gospodarką magazynową to możesz skorzystać z modułu Handel Plus, która dodatkowo pozwala na oznaczanie przyjęć towarów konkretnymi partiami. Dzięki czemu możesz zadecydować, z której dostawy lub która sztuka o określonej cesze chcesz wydać z magazynu. Oprócz tego możesz wystawiać jeden dokument handlowy na towary, które pochodzą z kilku różnych magazynów.

MODUŁ DETAL

Prowadzisz punkty sprzedaży detalicznej? Wykorzystaj Comarch ERP Optima z modułem Detal, który da Ci możliwość wystawiania paragonów oraz powiązanych z nimi faktur. Prosty w obsłudze, świetnie współpracujący z ekranami dotykowymi i czytnikami kodów kreskowych, czytelny interfejs, to jedne z wielu zalet oprogramowania, które posłuży jako doskonałe narzędzie w Twoim sklepie, punkcie gastronomicznym.

https://www.youtube.com/watch?v=5eeM3OYHAA8&list=PL42B7FED563A2FDC7&index=7

Aplikacja jest w pełni zintegrowana z pozostałymi modułami Optimy. Moduł wesprze Cię od strony sprzedażowej, jak i zakupowej. Nie będziesz miał problemu ze sprawnym przeprowadzaniem transakcji, zarządzaniem kanałami sprzedaży i siecią dystrybucji.

MODUŁ INWENTARYZACJA

Z kolei wyróżnikiem aplikacji Comarch ERP Moduł Inwentaryzacja jest możliwość jej pobrania w sklepie Google Play. Po zainstalowaniu oprogramowania Twój telefon pomoże Ci w przeprowadzeniu inwentaryzacji, wystarczy że posiada aparat. Wówczas spełni funkcję przenośnego skanera kodów kreskowych i kolektora danych. Stworzysz w ten sposób plik z danymi inwentaryzacyjnymi, który w prosty sposób możesz np. wgrać na swój dysk w chmurze czy też przesłać na e-mail. Dane zapisują się w takim formacie, aby w pełni dostosować się do wymiany z systemem Optimy.

Do podstawowych funkcji należy także:

  • Konfigurowalne działanie aplikacji.
  • Możliwość tworzenia wielu arkuszy inwentaryzacyjnych.
  • Dodawanie/edycja/usuwanie pozycji inwentaryzowanych.
  • Wykorzystanie aparatu urządzenia mobilnego do skanowania kodów kreskowych.
  • Możliwość manualnego wprowadzania pozycji.
  • Wyszukiwanie w arkuszu zeskanowanego lub wprowadzonego ręcznie kodu towaru.
  • Możliwość przeprowadzenia inwentaryzacji towarów zaimportowanych z pliku wygenerowanego w Comarch ERP Optima.
  • Współpraca z aplikacją iBard24.
  • Eksport danych inwentaryzacyjnych.
  • Wysyłanie plików na e-mail (możliwość wskazania domyślnego adresu).

MODUŁ KASA BANK

Moduł Kasa Bank to zapewnienie pełnej kontroli wszelkich kwestii związanych bezpośrednio z przepływem środków pieniężnych w Twojej firmie. Dzięki tej aplikacji uzyskasz informację na temat wydolności finansowej przedsiębiorstwa, rzeczywistych uzyskanych przychodów oraz poniesionych kosztów i stanu bieżących należności i zobowiązań.

  • Prowadzenie dowolnej ilości kas i rachunków bankowych również w walutach obcych,
  • Definiowanie dowolnych form płatności,
  • Rozliczenia dokumentów w różnych walutach, przy czym jeden z tych dokumentów musi być wystawiony w PLN, a drugi w walucie obcej,
  • Automatyczne tworzenie różnic kursowych podczas rozliczania dokumentów w walucie,
  • Możliwość generowania dokumentów kompensat (https://www.youtube.com/watch?v=xmDXQ77DL94&list=PLDF75F3619286DDC6&index=15),
  • Seryjne rozliczenia dokumentów dla jednego lub wielu podmiotów z Listy dokumentów nierozliczonych,
  • Seryjne rozliczanie dokumentów z Preliminarza płatności,
  • Możliwość wystawiania not odsetkowych, ponagleń zapłaty oraz potwierdzeń sald,
  • Elektroniczną wymianę danych z bankiem zarówno poprzez eksport przelewów do pliku jak również import zrealizowanych przelewów z pliku dostarczonego przez bank (https://www.youtube.com/watch?v=e1Xycaop9d0&index=23&list=PLDF75F3619286DDC6),
  • Możliwość wymiany danych z bankami poprzez webserwisy (https://www.youtube.com/watch?v=ctd-C826AKo&index=8&list=PLDF75F3619286DDC6),
  • Wykonanie zbiorczego zestawienia wpływów i wydatków na poszczególne dni, zarówno tych już wprowadzonych (zapisów) jak i planowanych (zdarzeń) – Kalendarz.

Mamy w Polsce tysiące produktów, które można uznać za najlepsze na świecie. Przy wzmożonej konkurencji musisz być należycie przygotowany by móc odpowiednio zarządzać procesami handlowymi i dystrybucją. Comarch ERP Optima i jej moduły to przede wszystkim:


  • Więcej czasu. Przez integrację kilku procesów, Twoi ludzie pracują na współdzielonych dokumentach i nie muszą ponownie wprowadzać informacji.
  • Współpraca. Twoi dostawcy będą zachwyceni nowym systemem, który ułatwi Waszą kooperację.
  • Większa wiedza. Od tej pory będziesz mógł w łatwiejszy sposób śledzić co się dzieje z Twoim towarem w procesie realizacji zamówienia. Każdy lubi wiedzieć dużo, a tym bardziej jeszcze więcej.