Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:

Firma zawsze pod ręką, czyli Twoja mobilna codzienność z rozwiązaniami Comarch ERP

Rozwiązania Comarch ERP Mobile to nowoczesne narzędzia dostępne na smartfony, kolektory danych czy też tablety z systemem operacyjnym Android. Także przenośne urządzenia są w stanie wesprzeć Ciebie i Twoją firmę w kluczowych procesach tj. sprzedaż, magazyn, backup danych czy analiza Business Intelligence.

Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży

Stanowisko kierownicze to bardzo odpowiedzialna funkcja. Pełni ją najczęściej osoba, która posiada charyzmę, dobrą organizację pracy i zarządzanie czasem innych pracowników. Dzisiejsze realia technologiczne umożliwiają pracę pracowników mobilnych, którzy niewiele czasu spędzają przy biurku, a zdecydowanie więcej poza siedzibą. W takiej sytuacji kierownik jest odpowiedzialny za pracę pracowników mobilnych, zarządza zespołem sprzedaży i na bieżąco monitoruje efekty swoich pracowników.

Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży, który z poziomu jednej aplikacji pozwoli Ci na bieżąco zarządzać i śledzić poczynania Twoich współpracowników. Nie wyobrażasz sobie jak łatwe może być monitorowanie efektów pracy o zarządzanie pracownikami działu sprzedaży. Aplikacja współpracuje z Comarch ERP Optima, XL oraz Altum.

Korzystając z dowolnego urządzenia jako dyrektor lub kierownik sprzedaży w dowolnym miejscu i czasie możesz sprawnie koordynować działania pracowników mobilnych:

  • Szybki sposób planowania, przeplanowywania, potwierdzania i odrzucania działań pracownikom.
  • Analizowanie danych z wykorzystanie raportów.
  • Optymalizacja tras, podczas planowania działań.
  • Podgląd działań wykonanych przez pracowników w Comarch ERP Mobile Sprzedaż.
  • Możliwość sprawdzenia aktualnego położenia pracowników oraz analizy zarejestrowanych przez nich tras.
  • Dodawanie i edytowanie znaczników (statusów pracy), wymaganych do raportowania pracy pracowników.
  • Sprawną komunikację z pracownikami oraz możliwość przekazywania pilnych wiadomości.
  • Zarządzanie rejonami, pracownikami oraz kontrahentami.

Szczególną uwagę zwraca Responsive Web Design, który sprawia, że strony aplikacji dostosowują się do rozmiaru ekranu użytkowanego urządzenia. Na każdym smartfonie, tablecie czy PC oprogramowanie wygląda bardzo przejrzyście, a korzystanie z niego jest naprawdę wygodne.

Kierownicy bezpośrednio odpowiedzialni za wybranych pracowników w firmie mogą w wygodny sposób poprzez przeglądarkę internetową:

  • Monitorować bieżące pozycje pracowników z perspektywy mapy.
  • Sprawdzać, czy trasy zostały zaplanowane i wykonane optymalnie do potrzeb.
  • Definiować indywidualne statusy pracy wymagane do raportowania pracy pracowników.
  • Sprawdzać pozycje GPS pracowników, w których wykonywali operacje tj. rozpoczęcie dnia pracy, zatwierdzanie zamówienia, wykonanie zdjęcia z Comarch ERP Mobile Sprzedaż
  • Przesyłać pilne komunikaty do swoich pracowników.



Kierownik może planować działania z wykorzystaniem optymalizacji tras, wszystkim swoim pracownikom, za których jest odpowiedzialny. Ale również każdy z pracowników, który na co dzień rejestruje swoje trasy przejazdu, może w analogiczny sposób zaplanować sobie samemu optymalny dzień pracy.

Zaplanuj optymalny dzień pracy w trzech krokach:

1. Podaj działanie jakie chcesz zaplanować oraz wskaż miejsce jego rozpoczęcia.

2. Wskaż kontrahentów, których powinien odwiedzić pracownik.

3. System sam zaplanuje optymalną trasę przejazdu i pokaże ją na mapie.

Comarch ERP Mobile Sprzedaż

Jeśli podczas swojej pracy nie rozstajesz się ani na moment ze swoim smartfonem lub tabletem i większość czasu spędzasz w delegacjach i siedzibach klientów to aplikacja dla przedstawicieli handlowych Comarch ERP Mobile Sprzedaż jest właśnie dla Ciebie!

Sprzedaż to aplikacja oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności usprawniających pracę przedstawicieli handlowych przede wszystkim poprzez:

  • Dostęp do pełnej historii transakcji, płatności i kontaktów z Klientem.
  • Przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu preselling (przyjmowanie zamówień i ofert u klienta), również w walutach obcych, a także szybkiej ich realizacji po stronie magazynu, przy wsparciu aplikacji Comarch WMS Magazynier.
  • Przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu vanselling (realizacja transakcji sprzedaży u klienta), poprzez wystawienie faktur, paragonów lub wydań zewnętrznych z drukowaniem lub fiskalizacją dokumentów.
  • Drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych.
  • Wysyłanie plików PDF z wydrukami dokumentów.
  • Skuteczne planowanie i realizowanie wizyt handlowych, z wykorzystaniem wzorców wizyt definiowanych w systemie Comarch ERP XL oraz intuicyjnego Terminarza.
  • Wykorzystanie różnych typów elementów wizyt handlowych, co umożliwia zastosowanie aplikacji praktycznie w każdej branży.
  • Rejestrowanie spotkań i kontaktów telefonicznych dostarczając tym samym pełnej informacji do centrali o wszystkich działaniach podjętych z klientami.
  • Realizację działań zaplanowanych przez kierownika w Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży.
  • Analizowanie danych z wykorzystaniem raportów oraz możliwość ich kontekstowego uruchomienia.
  • Rejestrowanie tras przejazdów oraz wykorzystania komunikatora do kontaktu między pracownikami.
  • Planowanie nowych oraz przeglądanie już zrealizowanych działań w aplikacji dostępnej na dowolnym urządzeniu przez przeglądarkę.



Dzięki tej aplikacji możliwe jest skuteczne planowanie i realizowanie wizyt handlowych w oparciu o wzorce wizyt, jakie zostały zdefiniowane w systemie Comarch ERP XL. Twórz wzorzec wizyty według elementów takich jak:

  • Rejestrowanie dokumentu z możliwością wskazania towarów proponowanych oraz wymaganych.
  • Rozliczanie należności.
  • Ankiety.
  • Wykonywanie zdjęć (Merchandising).
  • Raport konkurencji.
  • Raport obecności.
  • Wydawanie materiałów marketingowych.
  • Notatka.

Comarch WMS Magazynier

Jeśli jesteś odpowiedzialny za realizację dyspozycji magazynowych i korzystasz z urządzenia typu kolektor danych to wiedz, że obsługa nośników na magazynie jest koniecznością, podobnie jak Twoja wiedza na temat Comarch WMS Magazynier.

Z Comarch WMS Magazynier można szybko przygotować towary do przyjęcia i wydania poprzez:

  • Wieloetapowość umożliwiająca realizowanie wydań oraz przyjęć magazynowych w podziale na etapy.
  • Grupowanie dyspozycji magazynowych, MultiPicking.
  • Drukowanie zrealizowanych dokumentów magazynowych oraz etykiet.
  • Stały dostęp do informacji o kontrahentach i towarach (kartoteki kontrahentów i towarowe).
  • Łatwe filtrowanie listy towarów według kryterium użytkownika (kod, EAN, nazwa, cecha, położenie, nośnik).
  • Możliwość weryfikacji towaru na podstawie sczytanego kodu EAN.
  • Obsługę nośników.
  • Monitorowanie postępu realizacji.
  • Realizowanie jednej dyspozycji przez wielu operatorów.
  • Automatyzacja i optymalizacja procesów magazynowych.

Dostosuj aplikację bezpośrednio do potrzeb klienta poprzez konfigurowalność oraz nakazowość dającą:

  • Możliwość skonfigurowania kroków realizacji dyspozycji.
  • Wyłączenie zbędnych procesów.
  • Zmiana kolejności realizacji kroków.
  • Zmiana treści komunikatu.
  • Uproszczony interfejs z dużymi przyciskami.

Mobile Sales Force

To nowoczesna i niezawodna aplikacja skierowana do przedstawicieli handlowych. To także impuls do wsparcia handlowca oraz przyspieszenia i zautomatyzowania jego codziennej pracy.

Dzięki temu oprogramowaniu masz dostęp do danych o klientach, historii współpracy z nimi, dedykowanych ofertach, zamówieniach i należnościach.

Funkcjonalności:

  • Karta klienta – podgląd i aktualizacja danych klientów oraz dostęp do historii współpracy z nim.
  • Należności – przeglądanie zaległych faktur w momencie wykonywania wizyty lub na karcie klienta.
  • Karta produktu – najważniejsze informacje o produkcie, danych logistycznych, cenników i zdjęć.
  • Rejestracja wizyt, kontaktu z klientem – mogą być różnicowane pod względem ich obowiązkowości czy parametrów tj. kategoryzacja klienta, kanał sprzedaży itp.
  • Kalendarz i zarządzanie trasówką – zarządzanie czasem pracy przedstawicieli handlowych, trasa prezentowana poprzez mapę cyfrową.
  • Ankiety, zadania – gotowe raporty na podstawie danych wymienianych w dokumentach EDI.
  • Materiały POS – możliwość rejestracji wydania, obecności, instalacji i deinstalacji materiałów POS i środków trwałych.
  • GPS – zapisywanie lokalizacji pracownika w różnych momentach pracy podczas korzystania z aplikacji

Comarch ERP iBard24

To przestrzeń dyskowa w chmurze Comarch, która bezpiecznie przechowa dane Twojej firmy. Automatyczna archiwizacja danych i zniwelowane niemal do zera ryzyka utraty danych zapewni Ci spokój i gwarancję odzyskania plików w awaryjnej sytuacji.

Funkcje:

  • Bezpieczna kopia plików i baz danych w chmurze.
  • Dostęp do danych ze wszystkich urządzeń.
  • Regulacja dostępu do firmowych plików i ich współdzielenie, udostępnianie.
  • Szyfrowanie połączeń, danych.

Ibard24 umożliwia ustawienie automatycznego backupu nawet gdy kopie są otwarte. Ustawienie powiadomień e-mail lub sms pozwoli Ci na bieżącą kontrolę tworzonych kopii zapasowych.

Jasno i zrozumiale przekazane informacje, co pracownik powinien zrobić w danym kroku procesu realizacji dyspozycji magazynowych, to z pewnością:

  • Oszczędność czasu.
  • Eliminowanie pomyłek i błędów.
  • Szybsze wdrożenie nowego pracownika.
  • Jasny przekaz polecenia.
  • Ograniczenie kosztów.
  • Brak papierologii.