Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:

Comarch ERP XL Serwis i Remonty - kompleksowa obsługa i modernizacja Twoich urządzeń

Choć regularne serwisowanie maszyn wydaje się dla wielu zbędnym wydatkiem, to na dłuższą metę może przynieść wiele korzyści. Wcześniejsze wykrycie usterek lub profilaktyczna kontrola stanu urządzeń pozwala na ograniczanie późniejszych kosztów napraw. W ogólnym rozrachunku skutkuje to tym, że sprzęt będzie nam dłużej i lepiej służył. Dlatego bardzo ważna jest sprawna obsługa działalności serwisowej. W tym przypadku wdrożenie systemu Comarch ERP XL z modułem Serwis i Remonty wydaje się niezbędne.

DLACZEGO WARTO KORZYSTAĆ Z MODUŁU SERWIS I REMONTY?

Na czym polega tak naprawdę działalność serwisowa? To przede wszystkim ewidencja i realizacja zleceń serwisowych, które są świadczone dla zewnętrznych partnerów jak np. serwis wyrobów własnych sprzedanych klientom w ramach obsługi posprzedażowej. Z drugiej strony jest to też działanie w obrębie przedsiębiorstwa np. poprzez utrzymanie ruchu.

W obu przypadkach system Comarch ERP XL z modułem Serwis i Remonty umożliwia realizację tych dwóch procesów dla obszaru serwisowego w każdym przedsiębiorstwie. Dzięki niemu ewidencja serwisowanych urządzeń może odbywać się poprzez określanie dowolnych parametrów opisujących urządzenia i maszyny własne oraz obce. Wpływa to pozytywnie także na szybką identyfikację właściciela oraz osoby odpowiedzialnej za każde urządzenie, które podlega serwisowi.

PLANOWANIE I REALIZACJA ZLECEŃ SERWISOWYCH

Ułożenie dobrego planu pozwala na jego skuteczniejszą i szybszą realizację. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku planowanych zleceń serwisowych. Moduł Serwis i Remonty z ramienia Comarch ERP XL pozwala na rejestrację zleceń (określenie zestawu usług, które powinny być wykonane w ramach zlecenia oraz przypisanie kontrahenta i serwisowanego urządzenia). Ponadto na przypisanie niezbędnych składników oraz robocizny, zgodnie z ich dostępnością. Wówczas analiza kosztu i kalkulacja marży oraz wsparcie w tworzeniu planów przeglądów technicznych wydaje się formalnością.

Serwis i Remonty służy także poprawie realizacji zleceń serwisowych. Przede wszystkim wspomaga automatyzację wydawania towarów niezbędnych do realizacji zlecenia oraz generowanie dokumentu pozwalającego na rozliczenie z kontrahentem. Ponadto moduł ten świetnie współgra z Comarch ERP Pulpit Kontrahenta, dzięki czemu otrzymujesz możliwość śledzenia stanu realizacji zleceń serwisowych przez kontrahentów z poziomu aplikacji.

INTEGRACJA I WSPÓŁPRACA Z COMARCH MOBILE SERWIS

Wdrożenie Comarch ERP XL wraz z modułem Serwis i Remonty umożliwia bezpośrednią integrację z aplikacją Comarch Mobile Serwis przeznaczoną dla pracowników działów serwisowych, którzy realizują przeglądy i naprawy własnych urządzeń jak również urządzeń, które sprzedawane są klientom.

Z poziomu Comarch ERP XL użytkownik ma możliwość:

  • Planowania zleceń serwisowych do obsługi w Comarch Mobile Serwis.
  • Przeglądania stanu realizacji zleceń realizowanych w Comarch Mobile Serwis.
  • Realizowania zlecenia zaplanowanego w Comarch Mobile Serwis.
  • Planowania i podglądu wykonania wieloetapowych, rozbudowanych wizyt serwisowych realizowanych po stronie Comarch Mobile Serwis.

SERWISOWANIE URZĄDZEŃ TO PODSTAWA

Warto pamiętać, że planowanie, zatwierdzanie oraz podgląd wykonania wizyt serwisowych jest możliwe poprzez aplikację Comarch Mobile Zarządzanie, co w głównej mierze polecane jest m.in. do sprawnego kierowania zespołem serwisantów.

Regularne serwisowanie urządzeń swoich jak i klientów to podstawa dla właściciela przedsiębiorstwa, który chce w przyszłości uniknąć drogich i znacznie bardziej skomplikowanych napraw. Kluczowe też w tym przypadku jest zaufanie i odpowiedni poziom współpracy ze swoimi partnerami handlowymi. Przy użyciu Comarch ERP XL z modułem Serwis i Remonty zadbasz o najwyższą wartość, czyli o bezpieczeństwo wszystkich pracowników, którzy na co dzień korzystają z maszyn.