Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:

Recepta na sukces dla handlu i dystrybucji - lek zwany Comarch ERP XL

Handel i dystrybucja to dwie istotne kwestie dotyczące wsparcia procesów z obszaru handlu i dystrybucji. Zarówno od strony sprzedażowej jak i zakupowej. Nie w sposób wyobrazić sobie działalności firmy bez skoordynowanego przeprowadzania transakcji poprzez wiele dostępnych kanałów sprzedaży, czy ich obsługę za pomocą sieci detalicznej oraz zarządzanie procesami i dokumentami zakupu. Z tych i wielu innych powodów firma Comarch ERP wypuściła na rynek swoje rozwiązanie CRM dla oprogramowania XL.

Nieograniczony koszyk rozmaitości

Swobodne budowanie własnej bazy wiedzy o klientach i prowadzenie wobec nich wielorakich działań jest możliwe dzięki funkcjonalnością zawartym w module produkcja i dystrybucja. Na szczególną uwagę zasługuje elastyczność tego oprogramowania. Zawarte w nim funkcjonalności są przystosowane niemal do każdego rodzaju profilu działalności firmy, nawet tych należących do najbardziej specyficznych.

Podobnie wygląda sytuacja z możliwością ustawiania rabatów i promocji. Możesz modyfikować stawki wedle własnego uznania. Tworzenie rozbudowanych mechanizmów naliczania promocji w tym module nie obejmuje praktycznie jakichkolwiek ograniczeń. W przypadku skumulowanych akcji promocyjnych warto na bieżąco śledzić i kontrolować limity kredytowe swoich kontrahentów oraz skutecznie zagospodarować narzędziami zarządzania płatnościami.

Specyficzny rodzaj działalności firmy to jedno, a drugie to możliwość swobodnego definiowania zamienników asortymentu czy tworzenie kompletów, grup produktów. Takie kreowanie swojej oferty stwarza wiele możliwości, a może nawet nieograniczoną liczbę możliwości. Wpływ Comarch ERP XL dla tego modułu widać także po samym mechanizmie sprzedażowym tj. prostej obsługi aplikacji na stanowisku kasowym. Za pomocą ekranu dotykowego sprzedawca bardzo szybko jest w stanie obsłużyć swojego klienta. Podobnie w przypadku posprzedażowej obsługi, czyli ewidencji i realizacji reklamacji, zwrotu towaru itp.

Gdzie się podziały tamte faktury

Jeśli ktoś nie miał okazji przemierzać całego procesu fakturowania zamówienia to… można tylko tego pozazdrościć. Niezliczone obostrzenia i przepisy potrafią przyprawić każdego o ból głowy. Droga od zapytania do faktury okazuje się mniej wyboista w przypadku modułu produkcja i dystrybucja dla XL:

  • Gwarancja realizacji procesów związanych z obsługą zamówień zgodnie ze standardami systemów jakości (projektowanie oparte na normie ISO), począwszy od zarejestrowania zapytania ofertowego, oferty, a następnie zamówienia, będącego źródłem faktury,
  • Płynna praca na dokumentach w ramach jednego procesu zakupowego, sprzedażowego lub zakupowo-sprzedażowego dzięki możliwości przetwarzania dokumentów,
  • Możliwość tworzenia wielowariantowych ofert sprzedaży oraz prosta ewidencja ofert od dostawców,
  • Rejestrowanie zamówień zakupu, sprzedaży oraz zamówień wewnętrznych w przypadku firm wielooddziałowych,
  • Stała kontrola poziomu zapasów, z uwzględnieniem minimalnych i optymalnych stanów magazynowych,
  • Zapewnienie dostępności zamawianego asortymentu dzięki możliwości rezerwacji towaru na magazynie w momencie przyjęcia zamówienia,
  • Łatwe zarządzanie zamówieniami – możliwość optymalizacji według różnych kryteriów, np. najniższa cena, najkrótszy termin dostawy, minimalna ilość dostawców; zamawiane zasoby mogą być od razu automatycznie przydzielane do zamówień odbiorców oczekujących na dany towar,
  • Możliwość wystawiania faktur zaliczkowych do zamówień.

Nie znamy się tylko z widzenia

Jeśli działalność Twojej firmy dotyczy także międzynarodowych kontaktów, a zależy Ci na budowaniu wysokiej jakości bazy klientów to wiedz, że z Comarch ERP XL w tej materii nie zna granic! Generowanie podstawowych dokumentów do rejestrowania zakupów zagranicznych, pełna obsługa zakupów zagranicznych, zarówno nabycia wewnątrzwspólnotowego, jak i importu spoza Unii Europejskiej i wiele innych aspektów pozwala na swobodny obrót towarami z zagranicy.

Obsługa klienta poprzez CRM proponowany przez Comarch to prawdziwa bajka!

  • Zapis rodzaju kontaktów z klientami, od rozmowy telefonicznej czy wiadomości email, przez kontakt za pośrednictwem komunikatora internetowego, po tradycyjne spotkanie,
  • Automatyczna archiwizacja korespondencji mailowej poprzez integrację z MS Outlook,
  • Dostęp do wiedzy o kontrahentach za pośrednictwem przeglądarki internetowej,
  • Możliwość zbierania i analizy informacji z rynku począwszy od preferencji klientów i opinie o produktach po ocenę współpracy m.in. za pomocą ankiet, które mogą być przeprowadzane w ramach wizyt, akcji telemarketingowych czy innych działań,
  • Skuteczna analiza informacji o klientach z wykorzystaniem raportów Business Intelligence.

Mamy tę moc!

Prężnie działająca firma to taka, która odpowiednio planuje i nadzoruje działalność wszystkich działów, zarówno marketingu i sprzedaży jak i pozostałych. Jasne definiowanie obowiązków zdaje się być kluczowym aspektem wewnętrznej współpracy przedsiębiorstwa z kilkoma siedzibami. A mobilność pracowników? O to wszystko także zadbano w module produkcja i dystrybucja!

Tworzenie założeń sprzedażowych i gwarancja właściwego obiegu informacji to tak naprawdę kręgosłup prężnie działającej firmy. Skorzystanie z oprogramowania CRM zawartym w rozwiązaniu Comarch ERP XL to wiele korzyści. Tak naprawdę jednak to podstawowe wzorce, które powinny pojawić się w Twojej firmie. Jeśli ich nie ma to najwyższa pora poczynić kroki ku poprawie obecnego stanu rzeczy.