Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:

Kompleksowe usługi 360° dla firm i instytucji

Planując wydzielenie części procesów na zewnątrz firmy (outsourcing), warto rozważyć wybór między kilkoma dostawcami usługi, a jednym partnerem wspierającym Twój biznes na wielu polach jednocześnie.

Obniżenie kosztów działalności operacyjnej i uzyskanie nowych szans jest ciągle jednym z priorytetów firm. W biznesie, tak jak i w życiu prywatnym, ważna jest odpowiedź na pytanie: „co jest naprawdę dla mnie ważne?”.

Skup się na swoim biznesie

8.pngUważamy, że firmy najwięcej zyskają koncentrując się na rozwoju kluczowej działalności, będąc wspierane przez zewnętrzne podmioty. Outsourcing powstał dla optymalizacji funkcjonowania procesów i zdynamizowanie rozwoju firmy. Nie inwestuj w działy, które "fajnie mieć", lecz skup się na budowaniu wartości swojej firmy.

 

Dlaczego outsourcing?

Argumentami za realizacją procesów przez zewnętrzną firmę są -  wyższy poziom świadczenia usług przy jednocześnie niższych kosztach. Powierzenie infrastruktury IT, utrzymania systemu ERP, czy działań eMarketingowych grupom specjalistów, którzy umiejętnościami, wiedzą i doświadczeniem często przewyższają pracowników to dojrzała decyzja biznesowa.

kilkafirm.png

Niestety w wielu przypadkach, gdy wydelegowane procesy wiążą ze sobą kilka firm zewnętrznych, powstaje problem przyjęcia odpowiedzialności za porażkę wspólnych nieudanych działań i wdrożeń. Zlecającej firmie trudno ocenić kto zawinił, ponieważ wszyscy przerzuca się winą, a korespondencja i dokumentacja pochodzi z wielu miejsc.

Historia pewnego przedsiębiorstwa

Jeden z wizjonerów, którzy zmienili oblicze świata powiedział:

Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż nasi konkurenci to nie ma sensu, żebyśmy to robili. Powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my.

Te słowa powiedział w 1923 roku Henry Ford, który wraz z Modelem T stworzył potęgę.

Chcemy opowiedzieć z perspektywy Prezesa, jak wspierać dyrektorów i kierowników w skutecznym zarządzaniu podległymi im obszarami. Problemem, z jakim musi się dziś zmierzyć to outsourcing części procesów związanych z szeroko rozumianym IT oraz marketingiem. Celem jest zapewnienie nowej jakości procesów oraz ograniczenie kosztów.

Zbierz drużynę

7.pngIdziesz energicznym krokiem przez pusty korytarz siedzibie firmy, którą zarządzasz. Stoisz przed salą w której zgromadził się cały zespół menadżerów, który pomaga Ci podejmować najważniejsze decyzje. Wraz z Twoim wejściem powoli milkną ożywione rozmowy, czekasz jeszcze chwilę i zaczynasz:

"Proszę Państwa. Podjęliśmy decyzję o wydelegowaniu opieki i rozwoju całego systemu IT oraz wsparcia marketingowego zewnętrznej firmie. Dotyczy to zarówno systemu Comarch ERP, bieżącego utrzymania infrastruktury IT, jak i częściowej realizacji strategii marketingowej. Naszym dzisiejszym zadaniem jest określenie cech, które powinien posiadać nasz nowy partner."

dyrektor finansowy

6.png"Jako dyrektor finansowy uważam, że powinniśmy wybrać jedną firmę odpowiedzialną za IT i marketing jednocześnie. Po wstępnych podliczeniach sądzę, że opłaca się wydelegowane zadania mieć rozliczane zbiorczo na jednej fakturze, wraz z raportem o pracach.

Samo naliczanie godzin pracy powinno być elastyczne, ponieważ raz więcej będzie zleceń z marketingu, a raz w sprzedaży czy IT. Nasze ostatnie niemiłe doświadczenia pokazały, że nasi partnerzy muszą być ubezpieczeni w zakresie OC."

Dyrektor produkcji

"Oczekujemy zajęcia się bieżącymi sprawami, a nie bierzemy pod uwagę przyszłości. Produkcja i sprzedaż rosną, a do stabilnego rozwoju potrzebujemy systemu ERP, gdyż konkurencja już od dawna takie posiada.

Przypominam, że w zeszłym kwartale zdecydowaliśmy się wspólnie na system Comarch ERP. Na „już” potrzebujemy doświadczonych specjalistów, którzy go wdrożą i będą go rozwijali przez najbliższe lata."

Dyrektor handlowy

5.png"Również dla mnie kompleksowa oferta niesie dużą wartość. Mamy założone targety sprzedażowe i nie mam czasu na przepychanki i wyjaśnianie, kto za to odpowiada.

Chcę by w przypadku problemów moi ludzie wykonali jeden, jedyny telefon. Chcę współpracować z partnerem, który zna naszą strukturę, potrzeby i produkty – potrzebujemy długotrwałej relacji, a nie działań ad hoc."

Dyrektor marketingu

"3.pngMój dział liczy tylko kilka osób i każdy z Was oczekuje spektakularnych efektów. Potrzebuję partnera technicznego i merytorycznego, któremu zlecę realizację tematów z obszaru marketingu internetowego oraz wdrożenie najnowszych rozwiązań takich jak Marketing Automation.

Mój dział ma dostarczać paliwo rakietowe dla sprzedaży, więc chcę wydelegować innej firmie obsługę techniczną narzędzi do realizacji naszej strategii, a skupić się na ich kreacji."

Dyrektor techniczny

4-1.png"Mamy świadomość, że przestój w pracy maszyn generuje ogromne straty. Takie samo założenie przyjmijmy dla infrastruktury informatycznej.

W obecnej sytuacji nie opłaca nam się tworzyć wyspecjalizowanego działu, który zapewni nam bezpośrednią pomoc, a zarazem zajmie się sprzętem komputerowym i oprogramowaniem. Oczekuję, że znajdziemy kogoś, kto zapewni wysoki poziom usług w trybie SLA i  zarazem będzie posiadał zespół specjalistów do naszej dyspozycji."

Dyrektor HR

2.png"Parafrazując to, co zostało powiedziane do tej pory. Potrzebujemy profesjonalistów z doświadczeniem w trzech kluczowych dziedzin informatycznych ważnych dla każdej firmy - IT, ERP, eMarketing.

Jestem pewna, że muszą to być wyspecjalizowani i certyfikowani specjaliści, którzy w przyjazny i zrozumiały sposób udzielą nam wsparcia lub doradzą najlepsze rozwiązanie."

Głosowanie

1.pngWypowiedział się każdy z obecnych na sali. Zapadła cisza, wszyscy wyczekują, co zaproponujesz, lekko się odchylasz w fotelu i mówisz:

"Dziękuję za Wasze sugestie i oczekiwania. Wiem, że teraz mamy szansę rozwiązać wiele naszych problemów i dokonać skoku jakościowego w sposobie naszej pracy i osiąganych wyników. Pomysł z jednym partnerem, jest genialny w swojej prostocie. Czy istnieje firma, która się może tym wszystkim zająć?"

Wnioski Końcowe

Kompleksowość rozwiązań to sprawdzona recepta na sukces w biznesie. Nie traktujemy jej, jako absolutnej wielobranżowości, ale pełnej ofercie w ramach jednego obszaru.

Dlatego zajmujemy się trzema informatyczbymi obszarami:

  • Digital Marketing - Działania i strategie e-marketingowe.
  • Digital Management - Wdrożenia i rozwój systemów ERP Comarch.
  • Digital Workplace - Sprawność systemów informatycznych.

Takie rozwiązanie pozwala przyjąć na siebie pełną odpowiedzialność i zostać Twoim strategicznym partnerem.

jednafirma.png

Pomożemy skupić Ci się na głównej działalności i rozwoju swojego imperium, podczas gdy my zajmiemy się resztą.

Dostarczymy Tobie kompleksowy zestaw usług i biznesowych rozwiązań informatycznych, które dopasujemy do oczekiwań i możliwości wykraczających poza standardy w branży.

Interesujące?

Porozmawiajmy o zastosowaniu tych rozwiązań w Twojej firmie.

 
Strzalka