Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:

Microsoft Dynamics CRM Online

Microsoft Dynamics CRM Online to inteligentny, dobrze znany system który zapewni zwiększenie przychodów i satysfakcji klientów oraz poprawę funkcjonowania całej organizacji.

Microsoft Dynamics CRM stawia użytkowników w centrum uwagi, kierując się uwarunkowaniami związanymi ze sposobem ich działania i potrzebami dotyczącymi wykonywanej pracy.

System CRM oferuje użytkownikom dostęp do danych na różnych typach urządzeń oraz nowy, szybki i płynny w działaniu interfejs użytkownika, udostępniający pracownikom informacje adekwatne do wykonywanych obowiązków, a także zapewnia bogatsze informacje kontekstowe, które pozwalają uzyskać lepszy wgląd w informacje dotyczące klientów i ich potrzeb.

crm-tablet.jpg

Dzięki przyjaznemu interfejsowi i możliwości pracy bezpośrednio w programie Microsoft Outlook, użytkownicy korzystają z tego systemu dużo chętniej niż z konkurencyjnych rozwiązań. Microsoft Dynamics CRM oferuje również rozszerzone możliwości współpracy w sieciach społecznościowych, dzięki czemu użytkownicy mogą łączyć się z właściwymi ludźmi i korzystać z potrzebnych zasobów w odpowiednim czasie.

Funkcje analityczne

Odkrywanie trendów i poznawanie klientów jest możliwe, dzięki rozbudowanym funkcjom wyświetlania danych, aktualizowanym w czasie rzeczywistym pulpitom nawigacyjnym i funkcjom analitycznym.

Automatyzacja pracy działu sprzedaży

Łatwe w obsłudze, inteligentne funkcje systemu Microsoft Dynamics CRM umożliwiają skuteczną optymalizację pracy działu sprzedaży. Skorzystaj z intuicyjnego interfejsu i wbudowanych funkcji pakietu Microsoft Office, aby wydłużyć czas kontaktu z klientami, skrócić cykle sprzedaży, zwiększyć skuteczność działań i orientować się w bieżącej sytuacji.

Obsługa klienta

System Microsoft Dynamics CRM spełnia zmieniające się oczekiwania klientów i jest solidnym oraz elastycznym rozwiązaniem do zarządzania obsługą. Użytkownicy znajdą w nim znajome funkcje i interfejs umożliwiające swobodną i wygodną pracę. To inteligentne rozwiązanie daje specjalistom ds. obsługi klienta wskazówki, które są przemyślane i pożyteczne. Pozwala to na lepszą komunikację, współpracę i integrację w organizacji.

Marketing

Poznaj rozwiązanie CRM dla marketingu, które jest elastyczne, łatwe w obsłudze i dostosowane do potrzeb firmy. Przekształć każdy kontakt w szansę marketingową i odkryj drzemiący potencjał posiadanej bazy klientów. Dzięki oprogramowaniu Microsoft Dynamics CRM wspierającemu zarządzanie procesami marketingowymi i ich automatyzację, można skuteczniej prowadzić marketing, zwiększać produktywność i zyskać wgląd w efekty kampanii.

xRM czyli rozszerzone CRM

Organizacje muszą także zarządzać innymi relacjami istotnymi dla powodzenia ich działalności — z pracownikami, partnerami, dostawcami, dystrybutorami, sprzedawcami i wieloma innymi ważnymi podmiotami. System Microsoft Dynamics CRM można z łatwością dostosować tak, aby obsługiwał te scenariusze „rozszerzonego CRM” i podnosił wartość wszystkich tych relacji, dopasowywał je do potrzeb firmy, zwiększał sprawność działania oraz tworzył cenne informacje dla firmy.

Innowacyjne funkcje

Microsoft CRM pozwoli zaproponować klientom nowoczesne produkty i usługi, których w danej chwili potrzebują poprzez:

  • Integrację z MarketingPilot – rozwiązaniem do automatyzacji marketingu, które pozwala firmom m.in. zarządzać produktami, budżetami i zasobami oraz realizować i nadzorować kampanie marketingowe, pomagając w dostarczaniu klientom spójnych doświadczeń w różnych kanałach społecznościowych i elektronicznych. Produkt ten pomaga również firmom w odczytywaniu „cyfrowych śladów” pozostawianych przez swoich klientów, które można następnie zamieniać w leady i przekazywać do systemu sprzedaży;
  • Zapewnienie doskonałości realizowanych procesów biznesowych, dzięki czemu użytkownicy mogą wprowadzać zmiany w realizowanych procesach (takich jak sprzedaż, serwis itp.) w oparciu o potrzeby swoich klientów, a także zapewniać usługi, które odpowiadają ich oczekiwaniom.

System pozwoli współdziałać użytkownikom na odpowiednim poziomie, pozwalając na głębszą interakcję poprzez:

  • Wdrożenie nowego interfejsu opartego na najlepszych praktykach branżowych pozwalającego zespołom sprzedażowym na łatwiejsze niż kiedykolwiek przechodzenie od leadu do szybkiego zamknięcia sprzedaży. Jednocześnie rozwiązanie zapewnia organizacji możliwość błyskawicznego reagowania w obliczu zmieniających się warunków rynkowych;
  • Wprowadzenie nowych mobilnych aplikacji klienckich na iPada i tablety z Windows 10, oferujących użytkownikom dostęp do zaawansowanych funkcjonalności i analiz w trakcie podróży. Wkrótce pojawi się również możliwość korzystania z nowych funkcjonalności dotykowych na telefonach z systemem Windows 10 i Android oraz iPhone’ach, dzięki czemu użytkownicy zyskają dostęp do informacji zawartych w systemie CRM z poziomu swoich ulubionych urządzeń.

Microsoft CRM zadba o trwałe relacje z klientami, podtrzymując ich lojalność wobec marki poprzez:

  • Zapewnienie pracownikom możliwości współpracy oraz dzielenia się wiedzą na temat klientów poprzez serwis Yammer w ramach rozwiązania CRM;
  • Bezproblemową integrację z Skype for Business z poziomu interfejsu Microsoft Dynamics CRM, która umożliwia użytkownikom łączenie się z klientami w czasie rzeczywistym, zapewniając im pełny dostęp do informacji oraz tworząc podstawy pod bardziej osobiste i trwałe relacje.

Dostępność

Rozwiązanie jest dostępne zarówno w modelu Online (Microsoft Dynamics CRM Online), jak i on-premise (Microsoft Dynamics CRM). Microsoft Dynamics CRM pozwala na łatwe przystosowanie do konkretnych potrzeb każdej firmy i zarazem posiada ogromną liczbą funkcji dostępnych już na starcie.