Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:

Dynamics 365 Online

Dynamics 365 Online to inteligentny, dobrze znany system który zapewni zwiększenie przychodów i satysfakcji klientów oraz poprawę funkcjonowania całej organizacji.

Dynamics 365 stawia użytkowników w centrum uwagi, kierując się uwarunkowaniami związanymi ze sposobem ich działania i potrzebami dotyczącymi wykonywanej pracy.

System Dynamics 365 oferuje użytkownikom dostęp do danych na różnych typach urządzeń oraz nowy, szybki i płynny w działaniu interfejs użytkownika, udostępniający pracownikom informacje adekwatne do wykonywanych obowiązków, a także zapewnia bogatsze informacje kontekstowe, które pozwalają uzyskać lepszy wgląd w informacje dotyczące klientów i ich potrzeb.

crm-tablet.jpg

Dzięki przyjaznemu interfejsowi i możliwości pracy bezpośrednio w programie Microsoft Outlook, użytkownicy korzystają z tego systemu dużo chętniej niż z konkurencyjnych rozwiązań. Dynamics 365 oferuje również rozszerzone możliwości współpracy w sieciach społecznościowych, dzięki czemu użytkownicy mogą łączyć się z właściwymi ludźmi i korzystać z potrzebnych zasobów w odpowiednim czasie.

FUNKCJE ANALITYCZNE

Odkrywanie trendów i poznawanie klientów jest możliwe, dzięki rozbudowanym funkcjom wyświetlania danych, aktualizowanym w czasie rzeczywistym pulpitom nawigacyjnym i funkcjom analitycznym.
 
MODUŁ SALES - AUTOMATYZACJA PRACY DZIAŁU SPRZEDAŻY
 
Łatwe w obsłudze, inteligentne funkcje systemu Dynamics 365 umożliwiają skuteczną optymalizację pracy działu sprzedaży. Skorzystaj z intuicyjnego interfejsu i wbudowanych funkcji pakietu Microsoft Office, aby wydłużyć czas kontaktu z klientami, skrócić cykle sprzedaży, zwiększyć skuteczność działań i orientować się w bieżącej sytuacji.
 
MODUŁ CUSTOMER SERVICE - OBSŁUGA KLIENTA
 
System Dynamics 365 spełnia zmieniające się oczekiwania klientów i jest solidnym oraz elastycznym rozwiązaniem do zarządzania obsługą. Użytkownicy znajdą w nim znajome funkcje i interfejs umożliwiające swobodną i wygodną pracę. To inteligentne rozwiązanie daje specjalistom ds. obsługi klienta wskazówki, które są przemyślane i pożyteczne. Pozwala to na lepszą komunikację, współpracę i integrację w organizacji.
 
FIELD SERVICE – INNOWACJE DZIĘKI PROAKTYWNEJ OBSŁUDZE
 
Kompleksowa obsługa serwisowa z wbudowaną inteligencją pozwala na rozwiązywanie problemów serwisowych i ich profilaktykę. Obniżanie kosztów operacyjnych i zapewnianie pozytywnych doświadczeń na miejscu pozwoli na zwiększanie skuteczności techników oraz lepsze wyniki dzięki IoT.
 
TALENT – KOPALNIA MŁODYCH TALENTÓW
 
Rozwój zawodowy, nauka nowych umiejętności, chęć zwiększenia wkładu pracy w swojej firmie, to i wiele innych oferuje Dynamics 365 Talent. W zakresie przyciągania nowych pracowników, angażowania ich, rozwijania i utrzymywania aktualnej kadry, transformacja działu zasobów ludzkich zaczyna się od tej aplikacji. Nastaw swoich pracowników na sukces!
 
FINANCE AND OPERATIONS – ROZWIJAJ SWOJĄ FIRMĘ
 
Ujednolicone globalne operacje i finanse, to możliwość szybkiego podejmowania świadomych decyzji. Pozwól swojemu przedsiębiorstwu na dostosowywanie się do zmieniających się trendów na rynku i stymulowanie rozwoju działalności. Popraw wyniki finansowe, automatyzuj i usprawniaj łańcuch dostaw. Wszystko dzięki nowoczesnej platformie, która wdroży innowacyjność w struktury Twojej firmy.
 
RETAIL – ANGAŻUJ KAŻDEGO KUPUJĄCEGO
 
Uporządkuj stopień zaangażowania swoich Klientów i zwiększ dzięki temu wydajność swoich pracowników, którzy będą online w sklepie stacjonarnym jak i online. Stwórz nowoczesny sklep, prowadź ujednolicony handel, skutecznie zarządzaj merchandisingiem. Zoptymalizujesz swoje działania poprzez analizy.
 
PROJECT SERVICE AUTOMATION POMOŻE CZERPAĆ KORZYŚCI Z PROJEKTÓW
 
Wnikliwa analiza relacji z Klientami, to zasługa świetnie dostosowanych projektów. Zwiększ szanse realizacji swoich dochodowych projektów na czas i w ramach ustanowionego budżetu, tak aby zwiększyć jednocześnie wydajność swoich pracowników. Optymalizuj swoje zasoby, prognozuj rentowność swoich projektu.
 
MARKETING – WYJĄTKOWE WRAŻENIA KLIENTÓW W KAŻDEJ INTERAKCJI
 
Poznaj rozwiązanie CRM dla marketingu, które jest elastyczne, łatwe w obsłudze i dostosowane do potrzeb firmy. Przekształć każdy kontakt w szansę marketingową i odkryj drzemiący potencjał posiadanej bazy klientów. Dzięki oprogramowaniu Dynamics 365 wspierającemu zarządzanie procesami marketingowymi i ich automatyzację, można skuteczniej prowadzić marketing, zwiększać produktywność i zyskać wgląd w efekty kampanii.
 
INNOWACYJNE FUNKCJE
 
Dynamics 365 pozwoli zaproponować klientom nowoczesne produkty i usługi, których w danej chwili potrzebują poprzez:
 
  • Integrację z MarketingPilot – rozwiązaniem do automatyzacji marketingu, które pozwala firmom m.in. zarządzać produktami, budżetami i zasobami oraz realizować i nadzorować kampanie marketingowe, pomagając w dostarczaniu klientom spójnych doświadczeń w różnych kanałach społecznościowych i elektronicznych. Produkt ten pomaga również firmom w odczytywaniu „cyfrowych śladów” pozostawianych przez swoich klientów, które można następnie zamieniać w leady i przekazywać do systemu sprzedaży;
  • Zapewnienie doskonałości realizowanych procesów biznesowych, dzięki czemu użytkownicy mogą wprowadzać zmiany w realizowanych procesach (takich jak sprzedaż, serwis itp.) w oparciu o potrzeby swoich klientów, a także zapewniać usługi, które odpowiadają ich oczekiwaniom.
System pozwoli współdziałać użytkownikom na odpowiednim poziomie, pozwalając na głębszą interakcję poprzez:

  • Wdrożenie nowego interfejsu opartego na najlepszych praktykach branżowych pozwalającego zespołom sprzedażowym na łatwiejsze niż kiedykolwiek przechodzenie od leadu do szybkiego zamknięcia sprzedaży. Jednocześnie rozwiązanie zapewnia organizacji możliwość błyskawicznego reagowania w obliczu zmieniających się warunków rynkowych;
  • Wprowadzenie nowych mobilnych aplikacji klienckich na iPada i tablety z Windows 10, oferujących użytkownikom dostęp do zaawansowanych funkcjonalności i analiz w trakcie podróży. Wkrótce pojawi się również możliwość korzystania z nowych funkcjonalności dotykowych na telefonach z systemem Windows 10 i Android oraz iPhone’ach, dzięki czemu użytkownicy zyskają dostęp do informacji zawartych w systemie CRM z poziomu swoich ulubionych urządzeń.
Dynamics 365 zadba o trwałe relacje z klientami, podtrzymując ich lojalność wobec marki poprzez:
  • Zapewnienie pracownikom możliwości współpracy oraz dzielenia się wiedzą na temat klientów poprzez serwis Yammer w ramach rozwiązania CRM;
  • Bezproblemową integrację z Skype for Business z poziomu interfejsu Dynamics 365, która umożliwia użytkownikom łączenie się z klientami w czasie rzeczywistym, zapewniając im pełny dostęp do informacji oraz tworząc podstawy pod bardziej osobiste i trwałe relacje.
DOSTĘPNOŚĆ
 
Rozwiązanie jest dostępne zarówno w modelu Online, jak i on-premise. Dynamics 365 pozwala na łatwe przystosowanie do konkretnych potrzeb każdej firmy i zarazem posiada ogromną liczbą funkcji dostępnych już na starcie.