Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:

Obsługa i outsourcing informatyczny IT

Outsourcing informatyczny IT to wydzielenie obszaru informatycznego organizacji i powierzenie jego obsługi wyspecjalizowanej i odpowiedzialnej jednostce zewnętrznej.

Sprawnie działający system i sieć informatyczna eliminuje przestoje oraz straty w firmie. Jako ich opiekun dbamy o całą infrastrukturę komputerową, bezpieczeństwo danych, a wszelkie potencjalne zagrożenia rozwiązujemy na etapie ich powstawania, eliminując źródło problemu, a nie likwidując jego skutki.

Zapewniamy Tobie usługi wsparcia technicznego dla wszystkich wdrożonych i obsługiwanych przez nas rozwiązań. Reagujemy zgodnie z warunkami podpisanych umów SLA. Standardowe warunki obejmują reakcję w ciągu 4 godzin od poniedziałku do piątku, od godziny 8.00 do godziny 16.00.

Uslugi-Utrzymujemy-Microsoft-IT-2.png

W ramach odrębnych umów, wsparcie techniczne zapewniamy w trybie ciągłym 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, z maksymalnym czasem reakcji na poziomie do 4 godzin.

Modele współpracy

Zapewniamy nieprzerwane wsparcie techniczne świadczone przez certyfikowanych specjalistów oferowane w kilku modelach współpracy. W ofercie posiadamy dwa podstawowe typy outsourcingu informatycznego:

  • Outsourcing częściowy. Wydzielenie poszczególnych zadań w dziale IT i przekazanie w ich utrzymanie firmie zewnętrznej. W firmie pozostaje wspierany przez naszą firmę Twój informatyk.
  • Outsourcing pełny. Przekazanie w utrzymanie naszej firmie całego działu IT, czyli przejmujemy pełną odpowiedzialność za obsługę informatyczną firmy.

Korzyści strategiczne i finansowe

Przeniesienie ciężaru odpowiedzialności za infrastrukturę informatyczną poza firmę, pozwala znacznie obniżyć koszty, a także zapewnić nieprzerwany dostęp do nowych rozwiązań IT. Pozwala to skupić się Tobie na rozwijaniu podstawowej działalności firmy.

  • Stałość cen kosztów obsługi (abonament miesięczny),
  • Gwarancja redukcji kosztów w obrębie IT,
  • Optymalizacja parametrów i związanych z nimi kosztów zewnętrznych (łącza, licencje),
  • Redukcja kosztów związanych z podnoszeniem kwalifikacji pracowników.

Zarządzanie infrastrukturą IT

Skuteczne zarządzanie infrastrukturą informatyczną przedsiębiorstwa, którą następnie wdrażamy i utrzymujemy, zależy głównie od konserwacji sprzętu komputerowego i oprogramowania. Środowisko IT narażone jest na ciągłe zmiany, a producenci oprogramowania wydają nowe wersje systemów i uaktualnień.

Usługi naprawcze mają na celu zagwarantować Tobie sprawne  działanie systemów i środowisk IT, poprzez zabezpieczenie sprawnego funkcjonowania urządzeń i sprzętu komputerowego. Przeglądy i czyszczenie mają na celu zapewnienie bezawaryjnego działania sprzętu.

Backup i archiwizacja danych

W sytuacji, kiedy dane przedsiębiorstwo zostanie narażone na nieplanowany przestój, szybkie przywrócenie do pracy oraz odzyskanie utraconych danych jest kluczowe, aby utrzymać funkcjonalność firmy.

Poprzez wykorzystanie systemów backup'u, czyli systemów zabezpieczania danych, możliwe jest wykonywanie w sposób automatyczny kopii bezpieczeństwa plików, wolumenów, aplikacji, baz danych, także całych systemów operacyjnych, dzięki automatycznemu kopiowaniu wybranych zasobów i danych na specjalne nośniki.