Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:

Customer eXperience Management

To zestaw rozwiązań, które umożliwiają dostarczanie odbiorcom ukierunkowanych i spójnych treści, ofert i produktów na podstawie wirtualnego profilu Klienta. Jest on budowany na podstawie aktywności Klienta w Internecie oraz jego działań poza Siecią.

Podobnie jak systemy ERP w obszarze zarządzaniu firmą, tak CXM w marketingu, sprzedaży oraz obsłudze klienta wspiera wygenerowanie wysokich przychodów.

Podczas cyklu życia Klienta zbierane są internetowe ślady, jaki zostawia w każdym punkcie styczności z marką np. pobrany cennik, kliknięte linki w mailingu, uzupełniony o dane offline np. transakcje.

System informuje Dział Handlowy o Klientach gotowych do zakupu i dostarcza informacje ułatwiające zamknięcie sprzedaży.

Wypełnij poniższy formularz aby uzyskać dostęp do wybranych materiałów.

Obrazek
FORMAT: pdf - 1,5 MB