Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:

Zintegrowany Email Marketing?

To nie sztuka wysłać jednokrotny mailing. Twoi pracownicy mogą mieć coraz większy kłopot z pozostaniem w osobistej sferze, jaką stała się skrzynka mailowa. Wymaga to wiedzy, wyczucia i zaproponowania czegoś więcej niż inne firmy.

Baza mailingowa może być jak wino, które wraz z wiekiem dojrzewa i oferuje dodatkowe wrażenia smakowe. Nieumiejętnie przechowywane wino można łatwo zepsuć i otrzymać nic nie wart kwas. Czy mailingi wysyłane do Twoich Klientów wygenerowały jakiekolwiek ROI?

DLACZEGO WARTO OBEJRZEĆ TĘ PREZENTACJĘ?

  • Dowiesz się dlaczego prowadzenie wysyłek z wielu, nie powiązanych ze sobą narzędzi, nie jest najlepszym pomysłem.
  • Zobaczysz jak skuteczne może być prowadzenie spersonalizowanego email marketingu, opartego na posiadanych informacjach oraz zachowaniu klientów na Twoim serwisie.
  • Dlaczego musisz uwzględnić urządzenia mobilne podczas wysyłek swoich wiadomości.

Przez emaile prowadzisz  komunikację tak, by zwiększyć świadomość marki, wygenerować leady i zbudować relacje z potencjalnymi i obecnymi klientami oraz wzbudzać ich zaangażowanie. Pamiętajmy, że rozwój bazy klientów osiągany przez procesy dojrzewanie do zakupu Lead Nurturing i pielęgnowanie relacji rozpoczyna się od podstaw, czyli zbudowania zaufania.

Wypełnij poniższy formularz aby uzyskać dostęp do wybranych materiałów.

Obrazek
FORMAT: Prezentacja