Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:

Jak działa Lead Scoring?

Wyobraź sobie miny sprzedawców, gdy na swoim mailu odnajdą komplet danych o potencjalnych klientach odwiedzających stronę, obszarach ich zainteresowania i stopniu gotowości do zakupu.Po takiej porcji danych zapanuje pokój pomiędzy Sprzedażą i Marketingiem

Jak wiesz celem dla większości serwisów internetowych jest pozyskiwanie nowych Klientów. Czy Twoi sprzedawcy otrzymują wyłącznie listę osób do których mają zadzwonić? Czy możesz dostarczyć jakiekolwiek dodatkowe informacje, które ułatwią im pracę? 

Dlaczego warto obejrzeć tę prezentację?

  • Dowiesz się z niej jak "wyłuskać" klientów najbardziej zainteresowanych zakupem.
  • W jaki sposób wartościować klientów i oceniać ich dopasowanie do biznesu.
  • Zrozumiesz w jaki sposób prowadzić zautomatyzowany proces dojrzewania Klienta do zakupu.
  • Zastanowisz się, czy obecny sposób pozyskiwania leadów jest rzeczywiście skuteczny.

System CXM automatycznie prowadzi ich ranking w zależności od zaangażowania i wrażliwości na Twoje działania sprzedażowe i marketingowe. Umożliwia to Twoim sprzedawcom dotarcie w pierwszej kolejności do Klientów z którymi masz największe szanse zamknięcia sprzedaży.

 

Wypełnij poniższy formularz aby uzyskać dostęp do wybranych materiałów.

Obrazek
FORMAT: Prezentacja