Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:
O Bag

Klient:O Bag

Zakres:ERP

Adres WWW:www.obagstore.pl

Marka O Bag powstała niemal spontanicznie po sukcesie flagowej, konfigurowalnej torebki wykonanej z tworzywa EVA. Ten innowacyjny i charakterystyczny produkt oferuje łatwo rozpoznawalny i niepowtarzalny design.

Dziś, O Bag jest liderem na rynku konfigurowalnych produktów, jak również w zakresie wykorzystania zaawansowanych materiałów w swoich akcesoriach mody. Począwszy od zegarków Oclock, przez torebki O Bag, po okulary przeciwsłoneczne, bransoletki i płaskie obuwie, wszystkie nasze produkty oferują możliwość mieszania i dopasowywania ich poszczególnych elementów w celu kreowania nietuzinkowych stylów i niepowtarzalnych kombinacji. Nasze innowacyjne produkty oznakowane „100% Italian Design” są dziełem ścisłej współpracy naszego kreatywnego zespołu z Padwy oraz studia projektowego laboratorio.quattro.

W poszukiwaniu konfigurowalnego rozwiązania

Pojawiła się potrzeba rozbudowy wewnętrznego zarządzania poprzez innowacje w kwestii POS oraz retail. Firma O Bag dotychczas korzystała z programu Subiekt, który nie zawierał wielu opcji potrzebnych do rozwoju. Postanowiono rozwijać się poprzez nowy system ERP oraz rozszerzyć i usprawnić działalność w segmencie B2B.

O Bag Polska to w rzeczywistości dwa osobne oddziały, od współpracy których zależy kondycja działalności - FUH Barbara Pękacka oraz OGroup. System Subiekt przestał być aktualizowany i przestał spełniać oczekiwania. Poszukiwano rozwiązanie, które pozwoli nam na integrację sklepu internetowego z Magento. Przy czym O Bag korzysta z usług firmy zewnętrznej w kwestii księgowości. W najbliższej przyszłości są plany, aby utworzyć ten dział w wewnętrznej strukturze przedsiębiorstwa.

Najbardziej optymalnym rozwiązaniem okazało się wdrożenie oprogramowania Comarch ERP Altum. Atutem tego systemu jest to, że obejmuje swoimi funkcjonalnościami wszystkie obszary działania firmy. Możliwość korzystania z zaawansowanych analiz, skalowalność oraz po prostu, łatwy sposób na rozwiązanie bieżących problemów. Przejście na ten system pozwoliło na uporządkowanie i obsługę pełnej ścieżki zamówienia. Interfejs Comarch ERP Altum umożliwił integrację z Magento i innymi dedykowanymi rozwiązaniami, co wpłynęło na wydajność pracy.

Wdrożenie zostało podzielone na dwa etapy. Podczas pierwszej fazy rozpoczęto migrację danych. Z  kolei w dalszej części prac zostały wdrożone funkcjonalności retail, wielofirmowość, Kasa/Bank, Kadry i Płac oraz Bi Point. Dołożone zostały także wszelkie starania dotyczące integracji systemu z  mechanizmem sklepu internetowego oraz przeszkolenia pracowników w sprawie obsługi nowego systemu. Nad wszystkim czuwali specjaliści z firmy Supremo Sp. z o.o., którzy zostali nam bezpośrednio poleceni przez firmę Comarch jako znawcy oprogramowania Comarch ERP Altum.

UZYSKANE KORZYŚCI Z FUNKCJONOWANIA COMARCH ERP ALTUM

Nowy system usprawnił wiele sektorów działalności przedsiębiorstwa. Nowe stanowiska POS zyskały wiele nowych funkcjonalności, za najważniejszą uważa się zainstalowanie w nich tzw. sprzedaży z brakami. Oznaczało to, że w przypadku błędu ludzkiego przy przyjęciu zamówienia, a faktycznego posiadania towaru w sklepie stacjonarnym klient miał możliwość zakupu takiego towaru. Poprawie uległa synchronizacja pomiędzy stanowiskami POS a systemem do  zarządzania.
 

BI Point umożliwił tworzenie zaawansowanych raportów na poszczególny POS, subskrypcje ze  sprzedażą dnia wcześniejszego, rankingi sprzedaży pozwalające ustalić, który towar najlepiej się sprzedaje, to wszystko pozwoliło na prognozowanie naszych spraw handlowych.

Jeśli chodzi o kwestie pracy bezpośrednio w halach magazynowych to wdrożony został dodatek do importu faktur z plików .xlsx, możliwe stały się przesunięcia międzymagazynowe, tak aby były widoczne stany. Stworzone zostały etykiety do wydruku, a także uruchomiony został system komunikatów przy wydrukach paragonów.

Dodatkowo oprogramowanie Comarch ERP Altum pozwala na generowanie zamówień do sklepów na podstawień zapotrzebowania klientów, ewidencję toreb, worków i wszelkich innych opakowań, którymi posługuje się O Bag na co dzień. Przydatnym rozwiązaniem okazało się uruchomienie automatycznego mailingu w momencie przyjęcia zwrotu od  klienta.

 

 

            CO OFERUJE COMARCH ERP ALTUM?

                  - Nowe funkcjonalności stanowisk POS - ostrzeżenie o sprzedaży z brakami, możliwość zamawiania towaru z poziomu POS - poprawa synchronizacji.

                  - BI Point - możliwość prowadzenia rankingu sprzedaży sklepów, tworzenie subskrypcji.

                  - Wiele dodatków - możliwość filtrowania po grupach produktów, import faktur, wydruk etykiet, wykonywanie przesunięć magazynowych.

                  Comarch ERP Altum to elastyczne oprogramowanie, w pełni modyfikowalne.

MODA NA COMARCH ERP ALTUM

Nasza współpraca z O Bag to nasze najbardziej medialne wdrożenie! W 2017 roku zostało uhonorowane przez Comarch w kategorii: "Najciekawsze wdrożenie Comarch ERP Altum w firmie handlowej".

Case study znajdziesz na oficjalnej stronie:

https://www.comarch.pl/files-pl/file_413/CS_Obag.pdf

Jeśli nie wierzysz, że właśnie trwa moda na Comarch ERP Altum, to sprawdź tutaj:

https://www.comarch.pl/erp/aktualnosci/ogolne/moda-na-comarch-firma-o-bag-wdraza-system-erp/

Pobierz CASE STUDY W PDF

Interesujące?

Porozmawiajmy o zastosowaniu tych rozwiązań w Twojej firmie.

 
Strzalka

Pozostałe wdrożenia

www.morskie.pl

CXM

Morskie

Serwis internetowy

  • Wzrost odwiedzonych stron o ponad 16%.
  • Spadek współczynnika odrzuceń o 6,66%.
Pełne case study
http://www.malkowski.pl

IT

MAŁKOWSKI - MARTECH

Nasza pierwsza migracja z Lotus Domino do Office 365

  • Zaprojektowanie nowej architektury
  • Udane przeprowadzenie migracji
  • Wykorzystana subskrypcja Office 365 E1
www.pfkonsultanci.pl

IT

Proforum Konsultanci

Microsoft Azure dla systemu B2B

  • Microsoft Azure jako skalowana platforma
  • Uruchomienie hostingu dla potrzeb systemu B2B