Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:
Auto Group Polska

Klient:Auto Group Polska

Zakres:IT

Adres WWW:www.autogrouppolska.pl

Mawia się: „jak cię widzą, tak cię piszą”. W dobie Internetu to stwierdzenie ma szczególnie duże znaczenie w świecie biznesu. Dla pewnych osób i firm lepiej jest jednak, że nie pisze się o nich wcale, gdyż mogłoby to przynieść więcej strat niż zysków. Jeżeli już bowiem pisać, to tylko pozytywnie. Zła opinia bywa niczym piętno. Każde przedsiębiorstwo powinno się skutecznie promować i budować silną pozycję zarówno na rynku lokalnym, jak i globalnym. Firma to nie tylko reklama i oferta produktowa. To także jej wnętrze.

SALON KLASY PREMIUM?

Czasy, gdy osoby chcące kupić samochód wędrowały od salonu do salonu, porównując oferty dealerów poszczególnych marek, dawno minęły. Dzisiaj to Internet jest głównym źródłem informacji zarówno na temat samych aut, jak również ich cen, a także ewentualnych promocji. Jednak aby prężnie funkcjonować, należy korzystać z najnowszej technologii, która sprawi, że konkurencja nie odjedzie Ci na ostatniej prostej!

Sprawdziliśmy tę informację na stronie Audi i – niestety – nie chodzi o oprogramowanie wspierające efektywną pracę pracowników Audi. To tylko news na temat dyskusji dotyczącej emisji spalin generowanych przez silniki diesla. Jednak smogiem nie jest się w stanie przykryć wszystkich niedoskonałości…

marki

SŁUCHAMY, ABY TWORZYĆ PERFEKCJĘ

To kolejne hasło marketingowe ze strony marki Audi, które traktuje o idealnej konstrukcji i zastosowaniu technologii. Dlaczego każdy salon nie jest w ten sposób wyposażony? Warto zaproponować rozwiązanie, które nie tylko przyniesie korzyści, ale oszczędności. Stało się tak już we Wrocławiu w Auto Group Polska za sprawą nas, Supremo.

Pojawiliśmy się w stolicy województwa dolnośląskiego w celu wdrożenia Office 365 dla salonu marki Seat, Volkswagen oraz Audi. Zostały wykupione licencje Exchange Online Plan 1 oraz Windows Server. Decyzja wdrożenia narzędzi firmy Microsoft miała na celu ujednolicenie i rozszerzenie wewnętrznej komunikacji. W języku motoryzacyjnym – trzeba było dokonać tuningu organizacji pracy wrocławskich salonów.

Dogłębnie sprawdziliśmy środowisko i byliśmy zaskoczeni. Firma sprzedająca wysokiej klasy auta potrzebowała zmian i zdawała sobie z tego sprawę. Infrastruktura serwerowa wymagała modernizacji, a raczej… wymiany. Dobrym zobrazowaniem naszych odczuć byłaby sytuacja zajrzenia pod maskę Audi R8, które napędzane jest chomikiem na kołowrotku. Czuliśmy się, że pojawiliśmy się w odpowiednim miejscu, w odpowiednim czasie. Podobne wrażenie miały odwiedzone przez nas salony, które wyraziły spore chęci do współpracy.

Z PODEJŚCIEM „WSZYSTKO WIEM NAJLEPIEJ” DALEKO NIE ZAJEDZIESZ

Jeśli jesteś zdania, że wszystko wiesz najlepiej, to przestań czytać ten tekst. Nic na siłę, ale sam Michał Bowsza z Volkswagen Group, dyrektor marki Audi, jest takiego samego zdania co my. W wywiadzie udzielonym dla portalu innpoland.pl zdaje sobie sprawę, że na rynku motoryzacyjnym jest bardzo tłoczno, a klienci oczekują najlepszej jakości. Każdy rozwój cieszy, także ten wewnętrzny, dlatego nie powinieneś dłużej zwlekać. Za sprawą możliwości technologicznych nie odstajesz od reszty świata, masz takie same możliwości jak salony samochodowe rozsiane na całym świecie.

Pobierz CASE STUDY W PDF

Interesujące?

Porozmawiajmy o zastosowaniu tych rozwiązań w Twojej firmie.

 
Strzalka

Pozostałe wdrożenia

www.scaladachy.pl

CXM

Scala Plastics Poland

Serwis internetowy

  • 42 000 wejść unikalnych użytkowników.
  • 25 różnych pokryć dachowych dostępnych w wizualizerze.
Pełne case study
www.elasto-form.pl

IT

Elasto-form.pl

Office 365

  • Office 365 - stabilność, innowacyjność oraz swoboda dostępu
  • Lepsza komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, możliwość mobilnej pracy
Pełne case study
#

ERP

J&R Usługi Księgowe

Comarch ERP Optima

  • Referencja naszego klienta
Pełne case study