Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:
Elasto-form.pl

Klient:Elasto-form.pl

Zakres:IT

Adres WWW:www.elasto-form.pl

Elasto Form to niemiecka grupa specjalizująca się w tworzeniu i produkcji materiałów promocyjnych, głównie z plastiku, ale także doradztwie w zakresie doboru produktów do poszczególnych kampanii oraz obsłudze programów motywacyjnych i lojalnościowych. Powstała w 1980 roku firma ma obecnie kilkanaście biur na całym świecie i zatrudnia ponad pół tysiąca pracowników. W 2010 roku powołana została polska spółka zależna, z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim. Zespół firmy liczy 8 osób. Grupa Elasto Form przywiązuje dużą wagę nie tylko do oryginalności i najwyższej jakości produktów, ale także dbałości o środowisko naturalne (posiada m.in. własną, nowoczesną elektrownię; korzysta z recyklingu ciepła, itp.).

Wyzwanie

  • Rozwiązanie problemu komunikacji wewnętrznej, obiegu oraz archiwizacji dokumentów
  • Lepsze zarządzanie czasem pracy i dostępnością pracowników

Firmie Elasto Form zależało przede wszystkim na reorganizacji kwestii obiegu i przechowywania dokumentów. Wcześniej wszystko, choćby wnioski urlopowe, krążyło w papierowych wersjach. Chcieliśmy usprawnić obieg, tak by dokumenty nie ginęły i nie dublowały się, ale zależało nam także na tym, by ich elektroniczna archiwizacja nie zabierała miejsca na lokalnym serwerze. Dlatego wiedzieliśmy, że chcemy rozwiązania chmurowego – wspomina Karol Boba.

Dodatkowo, Elasto Form szukało sposobu na to, by lepiej zarządzać czasem pracy i dostępnością pracowników. Jesteśmy niewielką firmą, nasi pracownicy często są w rozjazdach służbowych. Każdy z nas ma ściśle określoną funkcję, nie mamy zastępców i rozbudowanych zespołów, więc efektywna komunikacja pomiędzy osobami zaangażowanymi w każdy projekt dla klienta to dla nas być albo nie być – tłumaczy Karol Boba.

Rozwiązanie

Firma Elasto Form od początku była zdecydowana na Office 365. – Zdecydowała wszechstronność Office 365, ale także bezpieczeństwo i niezawodność. Microsoft był na rynku, jest i będzie, stale rozwijając swoje oprogramowanie. Dlatego chcemy rozwijać się z przy wsparciu właśnie tej firmy – mówi Karol Boba.

office365.jpgZespół Elasto Form wykorzystuje w praktyce wszystkie aplikacje Office 365, szczególnie te, które znacząco poprawiły dostępność i jakość obsługi dla klientów oraz komunikację wewnętrzną w firmie: pocztę ze zdalnym dostępem 24/7, współdzielenie zawsze aktualnych wersji dokumentów czy komunikator.

W branży reklamowej wygrywa ten, kto jest zawsze on-line. Zdobycie i utrzymanie klienta wymaga szybkich decyzji i natychmiastowych reakcji. I Office 365 nam to zapewnia

Karol Boba, Prezes Zarządu Elasto Form Polska sp. z o.o.
Elasto-form.pl

Korzyści biznesowe

  • Pracownicy mogą natychmiast, także po godzinach otwarcia firmy, reagować na zapytania obecnych lub potencjalnych klientów;
  • Realizację projektów bardzo ułatwia możliwość pracy wielu osób na jednym dokumencie (tzw. współdzielenie);
  • Dzięki migracji do chmury zmniejszyły się koszty utrzymania infrastruktury IT;

Korzyści Technologiczne

  • Pracownicy mają dostęp z dowolnego urządzenia do każdego firmowego dokumentu.
  • Każdy użytkownik ma dostęp do zawsze aktualnych wersji najpopularniejszych programów biurowych pakietu Office.
  • Sprawnie działający i elastyczny program pocztowy, który wpłynął na wydajność systemu pracy

Podczas wdrożenia realizowanego w firmie Elasto cel klienta był od początku jasny. Możliwie daleko posunięta likwidacja lokalnej infrastruktury sieciowej w siedzibie firmy, oraz możliwość wydajnej pracy z dowolnego miejsca na świecie.

Ze względu na dedykowane oprogramowanie ERP firmy Comarch które stanowiło podstawę obsługi procesów biznesowo-produkcyjnych w Elasto, zdecydowaliśmy się na wykorzystanie maszyn wirtualnych Azure, które to maszyny, w sposób zgodny z „dobrymi praktykami” IT, przejęły na siebie zadania bazodanowe, aplikacji ERP, związane z obsługą tożsamości i pracy zdalnej użytkowników. Obsługę poczty elektronicznej, komunikacji wewnątrzfirmowej i platformy pracy grupowej powierzyliśmy usłudze Office365 ze względu na jej akceptowalne koszty i elastyczność w dopasowaniu do bieżącej struktury firmy. Dodatkowo w ramach wdrożenia realizowaliśmy zaawansowany system B2B oparty na aplikacji webowej komunikującej się z systemem ERP. Aplikacja ta, wykorzystująca elementy Marketing Automation, umieszczona została również na usługach chmurowych Microsoft Azure.

Marcin Świerbel, Chief Technical Officer
Supremo.pl

Nowoczesność i dynamizm

Nowoczesne i dynamiczne rozwijające się firmy, takie jak Elasto Form, potrzebują niezawodnych, praktycznych, skalowalnych i atrakcyjnych kosztowo rozwiązań IT. Decydując się na Office 365 i wsparcie techniczne zapewniane przez Microsoft, przestaliśmy się martwić obszarem IT. Dodatkowo zyskaliśmy bardzo wiele możliwości bardziej efektywnej pracy naszego zespołu. Teraz możemy skupić się wyłącznie na tym, co dla nas najważniejsze – obsłudze klientów – mówi Karol Boba. Lepsza komunikacja, zarówno zewnętrzna i wewnętrzna, możliwość mobilnej pracy i odpowiedzi na zapytania klientów o dowolnej porze to ogromne atuty w branży reklamowej, która charakteryzuje się bardzo dużą konkurencyjnością. Tu, jak mówi Karol Boba, wygrywa ten, kto zawsze jest on-line.

Elasto Form zawsze priorytetowo traktował jakość i innowacyjność – za to firmę cenią jej klienci. Office 365, zapewniający firmie możliwość obsługi klientów na najwyższym poziomie, idealnie wpisuje się w tę filozofię prowadzenia biznesu. Stabilność, bezpieczeństwo, innowacyjność i swoboda dostępu to tylko przykłady czynników, które były dla nas ważne podczas wyboru systemu. Office 365 spełnia nasze wymagania na każdej płaszczyźnie dodaje Daniel Pluta, specjalista ds. IT w Elasto Form Polska sp. z o.o.

Odwiedź serwis online

www.elasto-form.pl

Interesujące?

Porozmawiajmy o zastosowaniu tych rozwiązań w Twojej firmie.

 
Strzalka

Pozostałe wdrożenia

#

ERP

J&R Usługi Księgowe

Comarch ERP Optima

  • Referencja naszego klienta
Pełne case study
www.inea.pl

IT

Inea

Migracja z Lotus Domino do Exchange Online

  • Analiza, plan, testy
  • Blisko 1000 użytkowników
  • Skuteczna migracja z Lotus Domino i wdrożenie Office 365 - plan E1
www.autogrouppolska.pl/

IT

Auto Group Polska

Auto Group Polska

  • Wdrożenie we wrocławskich salonach SharePoint, Skype, Exchange bez przerw w działalności firm
  • Koniec z VPN-ami
Pełne case study