Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:
Perfumeria.pl

Klient:Perfumeria.pl

Zakres:IT

Adres WWW:www.perfumeria.pl

Perfumeria.pl powstała w 2000 roku, jako pierwsza perfumeria internetowa w Polsce. Sklep zawdzięcza wierne i stale rosnące grono klientów nie tylko temu, że sprzedaje oryginalne kosmetyki w przystępnych cenach, ale także najwyższej jakości obsłudze, którą potwierdzają liczne wyróżnienia w rankingach e-commerce (m.in. najbardziej przyjazny sklep internetowy w kategorii Uroda w 2014 roku według Money.pl). Obsługą i rozwojem sklepu Perfumeria.pl zajmuje się kaliska spółka Style Group, zatrudniająca 20 osób.

Oczekiwania

  • Szybsza i bardziej efektywna obsługa rosnącej liczby zamówień i zapytań klientów,
  • Lepsza organizacja pracy w firmie, zwłaszcza przy realizacji dużych, złożonych projektów.

Od samego początku istnienia sklep Perfumeria.pl postawił na najwyższą jakość obsługi. Sklep sprzedaje tylko to, co ma w magazynie, dzięki czemu w dni robocze zamówienie może znaleźć się u klienta już po 24h. Dzięki bezpośredniemu importowi klienci mają dostęp do najnowszych kosmetyków w przystępnych cenach. Zespół firmy sam robi zdjęcia wszystkim dostępnym w sklepie produktom. - Wszystko to pochłania wiele czasu, ale wiemy, że właśnie temu zaangażowaniu zawdzięczamy zaufanie i lojalność klientów – mówi Agata Banaszyńska, Kierownik Działu Marketingu Perfumeria.pl.

W miarę rozwoju firmy zwiększała się nie tylko liczba zamówień, ale i złożoność wewnętrznych projektów w firmie. Przybywało korespondencji, dokumentów, a zaangażowanym w swoje zajęcia pracownikom coraz trudniej było się umówić na spotkanie w sprawie któregoś ze strategicznych projektów.

Rozwiązanie

Sklep Perfumeria.pl zdecydował się na Office 365. O naszym wyborze przesądziło kilka czynników, przede wszystkim: przystępna cena, bezpieczeństwo oraz łatwość zarządzania przez użytkowników, także tych nieposiadających eksperckiej wiedzy IT – mówi Łukasz Gabryś.

office365.jpgMigracja na Office 365 odbyła się bardzo płynnie. Zachowana została ciągłość pracy nad projektami, wszystkie używane wcześniej programy i aplikacje są dostępne i działają równie dobrze w nowym środowisku. Wystarczyło jedno szkolenie ze strony firmy wdrażającej, by zespół Perufumeria.pl mógł swobodnie pracować z Office 365. – To zasługa wyjątkowej intuicyjności Office 365. Wszystko układa się w tak logiczny porządek, że bez trudu radzi sobie każdy użytkownik, nawet ten, który używa komputera głównie do korespondencji mailowej – mówi Agata Banaszyńska.

Dwa lata temu „dojrzeliśmy” do tego, że musimy zamienić posiadane rozwiązanie, autorski system naszego ówczesnego dostawcy na coś nowego, adekwatnego do naszych obecnych i przyszłych potrzeb

Łukasz Gabryś, informatyk
Perfumeria.pl

Korzyści biznesowe

  • Błyskawiczna komunikacja z klientami i możliwość szybkiej reakcji na pojawiające się wątpliwości i zapytania,
  • Natychmiastowa – dzięki aplikacji Skype - wymiana informacji pomiędzy pracownikami poszczególnych działów,
  • Współdzielenie działowych skrzynek mailowych, dające pewność, że każdy klient otrzyma odpowiedź na e-mail,
  • Szybsza, mniej narażona na błędy i przestoje w trakcie, realizacja złożonych projektów,
  • Efektywne planowanie spotkań, także z osobami spoza firmy,
  • Szybsze załatwianie spraw pracowniczych (np. wniosków urlopowych) dzięki scentralizowaniu
  • Zarządzania obiegiem firmowych dokumentów.

Korzyści Technologiczne

  • Niezawodność i bezpieczeństwo systemu
  • Łatwość obsługi kont użytkowników,
  • Automatyczny dostęp do najnowszej wersji oprogramowania dla obecnych i nowych użytkowników.

Office 365 znacząco usprawnił obsługę zamówień klientów sklepu Perfumeria.pl., przy jednoczesnej poprawie efektywności pracy zespołu odpowiedzialnego za komunikację z klientami. Dzięki współdzieleniu skrzynki mailowej przez pracowników jednego działu nie zdarza się już, że np. trzy osoby odpowiadają na ten sam e-mail klienta. Dzięki platformie SharePoint praca nad dużymi projektami stała się, jak mówi Agata Banaszyńska, przyjemnością. Każdy projekt ma własną witrynę, zadania, kalendarz czy skrzynkę pocztową. – Efektywniej pracujemy także z kontrahentami. Możemy być z nimi w stałym kontakcie, również będąc poza biurem. Mogąc zapraszać osoby spoza naszej organizacji do realizowanych projektów, znacznie szybciej finalizujemy wspólne przedsięwzięcia – dodaje Agata Banaszyńska.

Office 365 pozwolił ponadto na kontrolę i nadzór nad archiwizacją korespondencji tradycyjnej. Praktycznie każdy dokument z formy papierowej jest przekształcany w formę elektroniczną, dostępną dla wielu użytkowników. Scentralizowane zostało również zarządzanie dokumentami księgowymi. Pracownicy mają ułatwiony kontakt z działem personalnym, a każda sprawa zostaje rozwiązana znacznie szybciej.

Wdrożenie Exchange Online w Perfumeria.pl było głównym celem implementacji Office 365. Dodatkowo klient otrzymał usługę SharePoint. To właśnie na niej zostały oparte podstawowe procesy obiegu dokumentów w Perfumeria.pl.

Przykładowo, jednym z nich była ewidencja urlopów pracowników. Dostosowanie mechanizmów SharePoint zredukowało czas potrzebny na otrzymanie urlopu przez pracownika. Zrozumienie podstawowych informacji na temat SharePoint pozwoliło administracji Perfumeria.pl na scentralizowanie obiegu dokumentów, który od momentu przeprowadzonego przez nas wdrożenia zaczął odbywać się w formie elektronicznej, a nie jak było to wcześniej - papierowej”

Krzysztof Skrzypiński, Cloud Solutions Architect
Supremo.pl

Nie tylko Office 365

W ramach współpracy z Perfumeria.pl dokonaliśmy wdrożenia systemu Comarch ERP Altum. To nowoczesne rozwiązanie informatyczne poprawiło jakość realizacji usług wdrożeniowo-konsultingowych. Natomiast sklep internetowy został oparty na systemie Kentico. Szybkość obsługi klientów wzrosła o 60%!

Wdrożenie ERP w Perfumeria.pl

Odwiedź serwis online

www.perfumeria.pl

Interesujące?

Porozmawiajmy o zastosowaniu tych rozwiązań w Twojej firmie.

 
Strzalka

Pozostałe wdrożenia

www.swietywojciech.pl

CXM

Wydawnictwo i Księgarnia Świętego Wojciecha

Serwis E-commerce

  • Responsywny design
  • Możliwość personalizacji strony w zależności od zainteresowań klienta.
  • Powiadomienia o porzuconym koszyku, zastosowanie sprzedaży cyklicznej
http://www.redos.pl

IT

Redos

Wdrożenie Office 365

  • Office 365 jako platforma komunikacyjna i elektroniczny obieg dokumentów
  • Blisko 45 użytkowników
http://www.malkowski.pl

IT

MAŁKOWSKI - MARTECH

Nasza pierwsza migracja z Lotus Domino do Office 365

  • Zaprojektowanie nowej architektury
  • Udane przeprowadzenie migracji
  • Wykorzystana subskrypcja Office 365 E1