Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:
UTE Group

Klient:UTE Group

Zakres:IT

Adres WWW:www.ute.pl

Powstała w 2007 roku UTE Group wspiera swoich klientów w pogłębianiu ich relacji z ważnymi dla nich grupami – klientami, sprzedawcami czy partnerami. Cel ten osiągany jest na trzy sposoby: organizację nietuzinkowych wyjazdów motywacyjnych (incentives), organizację wydarzeń – konferencji, szkoleń – w wyjątkowej oprawie (events) oraz digital, czyli wsparcie sprzedaży i komunikacji wewnętrznej poprzez rozwiązania on-line, takie jak konkursy motywacyjne, gry szkoleniowe on-line, aplikacje dla sprzedawców.

Wyzwanie

  • Lepsza komunikacja pomiędzy pracownikami firmy, jej klientami oraz podwykonawcami zaangażowanymi w organizację wyjazdów i imprez
  • Bardziej efektywne zarządzanie projektami, w tym wygodny dostęp do szczegółowych informacji o wcześniej realizowanych wydarzeniach

Mająca biura w Poznaniu i Warszawie UTE Group zatrudnia na stałe 16 osób. Organizacja imprez i wydarzeń to wiele miesięcy pracy nad każdym detalem, angażującym nie tylko zespół UTE Group, ale i wielu, rozsianych po całym świecie, współpracowników podwykonawców.

Efektywna praca nad projektami to dla nas konieczność. Jeśli organizujemy dla klientów wyjazd na drugi koniec świata, musimy mieć pewność, że korzystamy z usług najlepszych lokalnych podwykonawców. Na tę pewność składa się z jednej strony perfekcyjna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, z drugiej – łatwy dostęp do firmowej wiedzy na temat wcześniej realizowanych wydarzeń. Byliśmy świadomi ograniczeń wcześniej stosowanych rozwiązań IT, dlatego tak dużą wagę przyłożyliśmy do wyboru nowego środowiska pracy – tłumaczy Marek Gabryelczyk, członek zarządu UTE.

Rozwiązanie

Od początku istnienia UTE Group zleca zarządzanie obszarem IT zewnętrznemu partnerowi. W 2013 roku zarząd firmy uznał, że dotychczasowe rozwiązania – zamknięta sieć wewnętrzna, z dostępem przez VPN o ograniczonej przepustowości – zaczęły stanowić zbyt poważną przeszkodę w realizacji projektów.

office365.jpgIT spina u nas wszystko i wszystkich. Jesteśmy w ciągłym ruchu, więc potrzebowaliśmy rozwiązania, w którym nasza mobilność będzie zaletą, a nie ograniczeniem – mówi Łukasz Pawelczak

Zarząd UTE Group brał pod uwagę stworzenie oprogramowania pod potrzeby firmy lub skorzystanie ze specjalistycznego oprogramowania dla firm z branży incentive, ale za priorytet uznano jednak uniwersalność, kompatybilność oraz wsparcie techniczne. Szefowie UTE nie mają specjalistycznej wiedzy IT, dlatego, jak sami przyznają, wielomiesięczne przygotowanie do wdrożenia oznaczało dla nich zderzenie z zupełnie innym światem.

Dzięki doświadczeniu naszego partnera, który trafnie odczytał nasze potrzeby, przeszliśmy przez ten proces płynnie i bezboleśnie, wiele dowiadując się przy tym o naszej firmie, jej potencjale i zbędnych ograniczeniach

Marek Gabryelczyk
Członek zarządu UTE

Korzyści biznesowe

  • Ograniczenie ryzyka biznesowego – dzięki zawsze aktualnej wiedzy na temat możliwości i potencjalnych ryzyk związanych z organizacją projektu w danym kraju
  • Dostęp do firmowej poczty z dowolnego urządzenia, w dowolnym miejscu – bardzo poprawił komunikację z klientami oraz wewnątrz zespołu
  • Pełne bezpieczeństwo informacji gromadzonych w chmurze

Korzyści Technologiczne

  • Pełna kontrola (SharePoint) i przepływ informacji (poczta, komunikator) pomiędzy osobami zaangażowanymi w realizację kilkunastu prowadzonych równolegle projektów.
  • Wygodna i dostępna z każdego miejsca i urządzenia baza danych zawierająca szczegóły 3 tys. opracowanych programów typu incentive, co pozwala precyzyjniej dobierać usługi do potrzeb klientów
  • Sprawnie działający i elastyczny program pocztowy, który wpłynął na wydajność systemu pracy

Wdrożenie usługi Office 365 dla UTE Group stanowiło dla nas wyzwanie głownie ze względu na formę prowadzonej działalności. Pracownicy, którzy przebywali „w terenie” potrzebowali stałego dostępu do poczty oraz do zasobów dyskowych lokalnego serwera. Migracja poczty do Exchange oraz zasobów serwerowych do SharePoint wymagała szybkiego działania przy minimalnym marginesie błędu.
Przeprowadzenie migracji przebiegło zgodnie z planem, a chęć współpracy i poznawania „nowego” przez pracowników UTE Group tylko utwierdziło nas w przekonaniu że usługa zostanie w pełni wykorzystana.

Krzysztof Skrzypiński, Cloud Solutions Architect
Supremo.pl

Perfekcyjnie skomunikowani

Szukaliśmy rozwiązania na lata, które pozwoli nam skupić się na tym, co jest naszą domeną, czyli budowie relacji. Dziś, po dwóch latach pracy w środowisku Office 365, możemy potwierdzić, że nowy świat ma wszystko to, czego potrzebujemy do dynamicznego, ale bezpiecznego rozwoju – mówi Łukasz Pawelczak. Jak podkreśla, wraz ze wzrostem skali biznesu właśnie efektywność pracy przy projektach oraz bezpieczeństwo – rozumiane także jako ciągłość procesów - odgrywają fundamentalną rolę.
 
Dzięki dostępnemu on-line SharePoint zespół UTE Group ma pewność, ze w przypadku wydarzeń losowych, np. choroby, inna osoba może płynnie przejąć zadania. Ułatwioną adaptację mają też nowi pracownicy.

Szczególnie cenna jest dla nas możliwość wygodnego wyszukiwania informacji o wcześniej realizowanych projektach. Kiedyś informacje na temat np. poddostawców były dostępne jedynie w wewnętrznej sieci informatycznej, dziś są częścią wspólnej firmowej wiedzy, dostępnej z każdego miejsca – podkreśla Marek Gabryelczyk.

Odwiedź serwis online

www.ute.pl

Interesujące?

Porozmawiajmy o zastosowaniu tych rozwiązań w Twojej firmie.

 
Strzalka

Pozostałe wdrożenia

IT

KKS Lech Poznań

Wdrożenie Exchange Online

  • Mistrz Polski 2014/2015 używa poczty Exchange Online.
www.pfkonsultanci.pl

IT

Proforum Konsultanci

Microsoft Azure dla systemu B2B

  • Microsoft Azure jako skalowana platforma
  • Uruchomienie hostingu dla potrzeb systemu B2B
http://www.lakfam.pl

IT

LAKFAM

Exchange Online

  • Wyparcie poczty opartej o Open Source
  • Wdrożenie i konfiguracja Exchange Online
  • Wdrożenie zakończone szkoleniem