Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:
Drukarnia i Księgarnia Św. Wojciecha Sp. z o.o.

Klient:Drukarnia i Księgarnia Św. Wojciecha Sp. z o.o.

Zakres:CXM

Adres WWW:www.mojeksiazki.pl

Mojeksiazki.pl to serwis internetowy Księgarni Świętego Wojciecha - jednej z najbardziej rozpoznawalnych księgarni katolickich w Wielkopolsce. Oferuje swoim klientom nie tylko szeroki zakres książek i podręczników do religii, ale także czasopisma, muzykę, filmy oraz dewocjonalia. Wychodząc na przeciw młodym czytelnikom swoją ofertę wzbogaca również o e-booki i nowoczesne multibooki.

CELE PROJEKTU

Zaprojektowanie i wdrożenie elastycznego, nowoczesnego oraz funkcjonalnego serwisu internetowego wraz z przekierowanie, ruchu z obecnie działającej witryny. Integracja z istniejącym wcześniej systemem ERP. Import dotychczasowych klientów. Zwiększenie sprzedaży oraz skrócenie czasu obsługi klientów. Zaprojektowanie oraz wdrożenie procesów automatyzacji marketingu. Zastosowanie lead scoringu w celu wyszukiwania potencjalnych klientów z pośród wszystich odwiedzających.

ZAKRES PROJEKTU

  • Analiza biznesowych potrzeb klienta oraz istniejącego serwisu.
  • Integracja z wykorzystywanym systemem Comarch ERP XL.
  • Przygotowanie nowego interfejsu graficznego z uwzględnieniem techniki responsive web design.
  • Wdrożenie nowego serwisu internetowego w oparciu o CXM – Kentico EMS 8.1.
  • Integracja z zewnętrznym narzędziem do przeglądania e-booków - Elibri.
  • Opracowanie i wdrożenie procesów automatyzacji marketingu.
  • Przeprowadzenie szkoleń z obsługi serwisu.

Proces wdrożenia

Analiza - Razem z klientem ustaliliśmy zbiór wymagań, który stał się podstawą do wyznaczenia celów projektu oraz szczegółowego harmonogramu działań.

Projektowanie interakcji - Już w trakcie analizy rozpoczęliśmy pracę nad przygotowaniem projektu architektury informacji, na podstawie którego stworzyliśmy interaktywny prototyp serwisu.

Projektowanie graficzne - Na tym etapie powstał projekt graficzny, odpowiadający współczesnym standardom, uwzględniający RWD.

Kodowanie i integracja z ERP - W kolejnym etapie rozpoczęliśmy budowę serwisu opierając go o system Kentico. Stworzone przez nas elastyczne szablony HTML pozwalają na łatwą i szybką modyfikację treści oraz zdecydowanie usprawniają dodawanie nowych informacji na stronie.

Migracja i uruchomienie - Po przetestowaniu funkcjonalności, przeprowadziliśmy migrację danych. Następnie uruchomiliśmy serwis na serwerze testowym.

Dostosowanie serwisu - W tym etapie na podstawie wskazówek klienta wprowadzaliśmy ostatnie poprawki.

Szkolenie i uruchomienie - Po przeprowadzeniu szkolenia serwis został pomyślnie uruchomiony.

Pomiar i optymalizacja - Po wdrożeniu dokonaliśmy pomiarów sprawdzających efektywność realizacji celów.

Na co warto zwrócić uwagę

Responsive web design

W celu zwiększenia komfortu użytkownika, wygląd serwisu mojeksiazki.pl jest automatycznie dostosowany do urządzenia, na którym jest przeglądany. Bez względu na to czy jest to komputer, tablet czy smartphone, użytkownik może wygodnie korzystać z serwisu.

System recenzji

Na mojeksiazki.pl zostały utworzone dwie sekcje pozwalające dzielić się opinią dotyczącą produktów. Klienci publikują własne komentarze i mają możliwość wystawienia oceny. Dodatkowo pozycja tych komentarzy jest ustalana dynamicznie w zależności od przydatności opinii, ustalanej wspólnie przez użytkowników i zespół redakcyjny. Natomiast redakcja ma możliwość kierowania uwagi klientów na dane produkty poprzez system recenzji medialnych tzn. tekstów pochodzących z innych znanych serwisów, popularnych blogów, a także dodawania plików audio. Ponadto komentarze są filtrowane w celu wykrycia słów wulgarnych i oznaczenia nieodpowiednich treści.

Integracja Elibri

Serwis został zintegrowany z zewnętrznym narzędziem - Elibri, które umożliwia klientowi dostęp do podglądu materiałów promocyjnych oraz bezpłatnych fragmentów e-booków w wygodnej i przejrzystej formie. Za pomocą Elibri fragmenty dokumentów w formacie .pdf ukazują się klientowi w postaci interaktywnej, łatwej w obsłudze prezentacji.

Workflow

Dzięki precyzyjnemu określeniu, w trakcie analizy przedwdrożeniowej, przepływu produktów pomiędzy poszczególnymi działami, opracowaliśmy system usprawniający pracę serwisu. Zaimplementowany przez nas workflow umożliwia monitorowanie zmian na bieżąco oraz zapewnia pełną kontrolę nad treścią odpowiedzialnym za to osobom, poprzez wysyłanie powiadomień mailowych dotyczących zmian.

Odwiedź serwis online

www.mojeksiazki.pl

Interesujące?

Porozmawiajmy o zastosowaniu tych rozwiązań w Twojej firmie.

 
Strzalka

Pozostałe wdrożenia

IT

Związek Harcerstwa Polskiego

Wdrożenie Office 365

  • Ponad 100.000 harcerzy
  • Migracja z G-mail do Exchange Online
  • Wdrożenie Skype SharePoint i One Drive
www.wernerkenkel.com.pl

IT

Werner Kenkel

Lotus Domino do Exchange Online

  • Analiza, projekt i realizacja wdrożenia
  • Migracja poczty z Lotus Domino na rzecz Exchange Online z rodziny Office 365
Pełne case study
http://www.ute.pl

IT

UTE Group

Office 365

  • Sharepoint - najszybszy sposób na wyszukiwanie informacji
  • Office 365 - wygoda i dostęp z każdego miejsca, urządzenia do zasobów Twojej firmy
Pełne case study