Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:
Elasto form Polska

Klient:Elasto form Polska

Zakres:CXMERPIT

Adres WWW:www.elasto-form.pl

Elasto form to międzynarodowy koncern funkcjonujący od ponad 30 lat. Firma zajmuje się produkcją i znakowaniem artykułów reklamowych. Elasto form swoją działalność rozpoczęło w Niemczech oferując zestawy do gry w tenisa czy piankowe piłki. Systematyczny rozwój działalności pozwolił znacząco wzbogacić ofertę m. in. o breloczki, kubki, zabawki czy słodycze.

Cel projektu

Celem projektu było stworzenie elastycznej, nowoczesnej i funkcjonalnej platformy B2B. Odświeżenie wizerunku firmy poprzez zmianę szaty graficznej, a także wprowadzenie wielu nowych funkcji. Zwiększenie sprzedaży poprzez zastosowanie personalizacji zawartości strony oraz procesów automatyzacji marketingu. Zmniejszenie czasu pracy załogi potrzebnego do obsługi klienta.

Zakres projektu

  • Szczegółowa analiza potrzeb biznesowych klienta oparta o istniejące już rozwiązanie oraz działalność międzynarodowych wydziałów firmy.
  • Wdrożenie systemu Comarch ERP XL.
  • Zaprojektowanie nowego interfejsu graficznego systemu z uwzględnieniem techniki responsive web design.
  • Wdrożenie serwisu internetowego w oparciu o CXM – Kentico EMS 7.
  • Zaawansowana integracja systemu ERP z CXM.
  • Wdrożenie pakietu Office 365.
  • Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników z obsługi systemu ERP oraz obsługi sklepu.

Proces wdrożenia

Analiza - Wspólnie z klientem przeprowadziliśmy analizę przedwdrożeniową ERP oraz szczegóły techniczne dotyczące integracji z Kentico. Na tej podstawie ustaliliśmy zbiór wymagań, a następnie wyznaczyliśmy cele projektu oraz harmonogram działań.

Projektowanie interakcji - Już w trakcie analizy przedwdrożeniowej rozpoczęła się praca nad projektem architektury informacji.

Projektowanie graficzne - Na podstawie analizy i projektu informacji powstał interaktywny projekt graficzny.

Wdrożenie systemu ERP - Na tym etapie miało miejsce wdrożenie poszczególnych modułów wraz z konfiguracją i personalizacją systemu zgodnie z analizą wymagań.

Kodowanie i integracja z ERP - Po wdrożeniu systemu ERP powstały elastyczne szablony HTML, które w połączeniu z Kentico, pozwalają szybko i łatwo tworzyć nowe podstrony w serwisie oraz edytować już istniejące.

Migracja i wersja testowa - Po przetestowaniu funkcjonalności przeprowadziliśmy migrację danych, po której uruchomiliśmy serwis na serwerze testowym.

Dostosowanie serwisu - W tym kroku serwis został udostępniony klientowi w celu dostosowania go i przygotowania do uruchomienia.

Szkolenie i uruchomienie - Po przeprowadzeniu szkolenia dla pracowników, serwis został uruchomiony.

Pomiar i optymalizacja - W tym etapie dokonaliśmy pomiarów za pomocą narzędzi analitycznych, aby sprawdzić efektywność nowego serwisu.

Na co warto zwrócić uwagę

 

Responsive Web Design

W celu zwiększenia komfortu użytkownika, wygląd serwisu internetowego jest automatycznie skalowany do sprzętu, na którym jest przeglądany – do komputera, laptopa, tabletu czy spartphone’a, dlatego wszystkie elementy są dobrze widoczne i można wygodnie korzystać z serwisu.

Ofertownik

Wielu klientów Elasto form to agencje reklamowe, które w oparciu o ofertę Elasto przygotowują swoją własną. Serwis internetowy umożliwia agencji utworzenie symulacji takiej oferty. Ofertownik pozwala na dodanie wielu produktów wraz z narzutem agencji i generuje gotowy dokument w postaci pliku .pdf, który agencja może wysłać bezpośrednio swojemu klientowi.

Inteligentny kalkulator

Z uwagi na szeroką ofertę Elasto form musieliśmy stworzyć zaawansowany kalkulator do przeliczania cen produktów, umożliwiający klientowi wybranie jak najkorzystniejszej oferty. Kalkulator uwzględnia rabat związany z ilością produktów, uwzględnia różne ceny dla kolorów, koszt próbek przedprodukcyjnych, a także na podstawie stanów magazynowych przybliża klientowi orientacyjny czas produkcji.

Rozszerzony koszyk

Specyfika Elasto wymagała zastosowania dodatkowych opcji w koszyku. Znajdujące się w nim produkty są wyposażone w dodatkowe parametry. Z tego poziomu klient może zobaczyć nie tylko cenę produktów, ale również poszczególnych elementów personalizacji tego produktu, a także orientacyjny czas produkcji.

Filtrowanie produktów

Bogata i różnorodna oferta Elasto wymagała wyposażenia serwisu w rozbudowane filtrowanie oferty, w celu umożliwienia klientowi szybkiego znalezienia, dokładnie tego, czego oczekiwał, poprzez zawężanie oferty do preferowanych przez niego opcji.

Konfigurator M&M’s

Konfigurator M&M’s to specjalna aplikacja umożliwiająca klientowi personalizację drażetek. Po przejściu procesu personalizacji prezentuje klientowi wizualizację gotowego produktu: opakowania oraz cukierków.

Odwiedź serwis online

www.elasto-form.pl

Interesujące?

Porozmawiajmy o zastosowaniu tych rozwiązań w Twojej firmie.

 
Strzalka

Pozostałe wdrożenia

IT

Związek Harcerstwa Polskiego

Wdrożenie Office 365

  • Ponad 100.000 harcerzy
  • Migracja z G-mail do Exchange Online
  • Wdrożenie Skype SharePoint i One Drive

ERP

IT

KKS Lech Poznań

Wdrożenie Exchange Online

  • Mistrz Polski 2014/2015 używa poczty Exchange Online.
www.perfumeria.pl

IT

Perfumeria.pl

Office 365

  • Office 365 - intuicyjne środowisko, które gwarantuje ciągłość twojej pracy
  • Natychmiastowa wymiana informacji dzięki Skype, Exchange Online oraz Sharepoint
Pełne case study