Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:
Morskie

Klient:Morskie

Zakres:CXM

Adres WWW:www.morskie.pl

Firma Morskie Sp. z o.o. współpracuje z najlepszymi liniami oceanicznymi świata i specjalizuje się w organizacji rejsów wycieczkowych klasy Premium. Będąc ekspertem w swojej branży świadczy kompleksowe usługi rezerwacyjne dla dojrzałych i wymagających pasażerów.

Cel projektu

Zwiększenie świadomości marki Morskie, które od początku 2013 roku uczestniczy w trudnym rynku rejsów wycieczkowych, poprzez wdrożenie serwisu informacyjnego. Zwiększenie sprzedaży zagranicznych rejsów wycieczkowych dla klientów klasy Premium. Stworzenie architektury informacji dla oferty zapewniającej możliwość łatwej rozbudowy w przypadku wprowadzenie nowej linii oceanicznej lub innych kierunków.

Zakres projektu

  • Analiza branży i konkurencji.
  • Zaprojektowanie i wdrożenie serwisu internetowego w oparciu o system Kentico.
  • Wprowadzenie mechanizmów e-marketingowych w serwisie.
  • Zapewnienie możliwości obustronnej komunikacji w systemie pomiędzy firmą a klientami.

Proces wdrożenia

Analiza wymagań - Wspólnie z Klientem zebraliśmy i zanalizowaliśmy potrzeby oraz wymagania biznesowe, dzięki którym mogliśmy określić cele projektu i opracować funkcjonalność.

Projektowanie interakcji - Przygotowaliśmy projekt makiety funkcjonalnej i interfejsu użytkownika.

Projektowanie graficzne - Przygotowaliśmy wizualizacje graficzne na podstawie makiet funkcjonalnych.

Kodowanie - Stworzyliśmy szablony HTML i podłączyliśmy je do systemu zarządzania treścią Kentico.

Testy i uruchomienie - Przetestowaliśmy funkcjonalności i uruchomiliśmy system na serwerze produkcyjnym.

Pomiar i optymalizacja - Po kilku miesiącach od wdrożenia dokonaliśmy pomiarów za pomocą narzędzi analitycznych w celu sprawdzenia efektywności zrealizowanych celów.

Wdrożenie nowoczesnego systemu zarządzania treścią jakim jest Kentico, umożliwiło Klientowi wygodne wprowadzanie i edytowanie treści w serwisie internetowym. Na każdym etapie wdrożenia przeprowadziliśmy wewnętrzną kontrolę jakości i testy akceptacyjne UAT. Całość serwisu utrzymana jest w ciepłej kolorystyce, nawiązującej do pozytywnych emocji. Dodatkowo przeprowadzono integracje z systemami zewnętrznymi takimi jak SharePoint Online i Microsoft Dynamics CRM. Takie rozwiązanie pozwala przyspieszyć obsługę Klienta i przygotowanie indywidualnej oferty.

Staranność, zaangażowanie, zawodowstwo, kameralność, odejście od masowości - to wartości w które wierzymy. Nasz nowy serwis informacyjny miał je w pełni reprezentować. Świetną decyzją było oparcie systemu o technologię z tak łatwym i przyjaznym interfejsem do zarządzania treścią. Zmiany treści, na które w poprzednich firmach czekaliśmy tygodniami, bo mogły być realizowane wyłącznie przez działy informatyczne, realizujemy natychmiast samodzielnie. Cieszy też perspektywa łatwego rozwoju serwisu i wsparcia e-marketingowego.

Tomasz Gil - Członek Zarządu

Prototypowanie

Po zrozumieniu filozofii działania firmy, wizji zarządu i wspólnych burzach mózgów, rozpoczęliśmy prace nad projektowaniem makiet. W efekcie finalnym wykonaliśmy 15 widoków projektu funkcjonalnego, które obrazowały jak serwis będzie funkcjonować. Ten etap pozwolił Klientowi na zweryfikowanie własnych pomysłów w kontekście modelu działającego serwisu - ograniczyło to liczbę zmian w dalszych etapach projektu.

Projektowanie graficzne

Prace graficzne trwały około 2 tygodni. Wspieraliśmy Klienta w utworzeniu CI dla nowopowstałej marki. Kolorystyka nawiązuje do zachodu słońca i atmosfery południa. Kojarzy się z dojrzałością i solidnością oraz brakiem kompromisów. Czyste tło przypominające chłodny poranek na Atlantyku,  wysublimowane logo Morskie i wielkoformatowa grafika najpiękniejszych zakątków świata to wyróżniki, które przyciągają uwagę.

Makieta funkcjonalna strony głównej.
Ostateczny wygląd strony głównej.
Przykładowe podstrony.

Morskie od początku swoich założeń miała być firmą niszową, nie konkurującą z innymi podmiotami tego rynku, ale płynącą własną drogą. Chcąc zdecydowanie iść w kierunku butikowym, musieliśmy mieć absolutną pewność, że nasz serwis internetowy nie będzie kolejnym e-supermarketem. I te założenia udało nam się wspólnie zrealizować.

Grażyna Hołowiej - Członek Zarządu

Interaktywna mapa kierunków

Specjalnie przygotowana mapa świata pozwala dobrać każdemu Klientowi jego wymarzony kierunek rejsu, przez wskazanie interesującego go obszaru świata.

Integracja z Office 365

Formularz kontaktowy serwisu internetowego został zintegrowany z systemem Microsoft SharePoint Online, dostępnym w pakiecie Microsoft Office 365. Pozwala to na przeglądanie zapytań bezpośrednio w firmowym intranecie bez potrzeby logowania w systemie Kentico.

Efekty

Serwis internetowy Morskie odbierany jest jako miejsce obsługi „Dojrzałych Pasażerów” klasy Premium, gdzie każda oferta przygotowywana jest indywidualnie pod klienta. Serwis wzbudził zainteresowanie najpopularniejszych mediów opiniotwórczych, co zaowocowało pojawieniem się publikacji prasowych w:

  • Puls Biznesu,
  • Forbes,
  • Newsweek,
  • Praktyka Lekarska.

Dzięki wdrożeniu nowego serwisu, który wyróżnia się dużymi pięknymi zdjęciami, przestrzenią, brakiem stłoczenia treści, spójnością i stonowaną kolorystyką firma Morskie osiągnęła zamierzony efekt jakim jest spójna polityka promocyjna firmy.

  • Ponad 7000 odwiedzin osób zainteresowanych najwyższej jakości wycieczkami.
  • Ponad 5,08 odwiedzonych stron przez użytkownika na każdą wizytę.
  • Wzrost odwiedzonych stron o ponad 16%.
  • Spadek współczynnika odrzuceń o 6,66%.

Odwiedź serwis online

www.morskie.pl

Interesujące?

Porozmawiajmy o zastosowaniu tych rozwiązań w Twojej firmie.

 
Strzalka

Pozostałe wdrożenia

www.krd.pl

CXM

Krajowy Rejestr Długów

Serwis internetowy

  • Stworzenie wieloserwerowej platformy odpornej na bardzo duże obciążenie ruchem internetowym.
Pełne case study
#

IT

Transfer Multisort Elektronik

Office 365

  • Case study naszego klienta
Pełne case study
http://www.oegconsulting.eu

IT

OEG

Wdrożenie Office 365

  • Rozwiązanie problemów synchronizacji poczty i kalendarzy poprzez wdrożenie Office 365
  • Migracja danych
  • Olbrzymi wzrost wydajności w pracy