Jeśli nie masz swojego konta
Zaloguj za pomocą:
Nazwa użytkownika lub adres e-mail:
Nowoczesne i wydajne środowisko zwiększające produktywność pracowników w biznesie.
Wydajne i bezpieczne systemy IT zwiększające produktywność i komunikację pracowników.
Usługi związane z doradztwem oraz wdrożeniami i utrzymaniem systemów wraz z infrastrukturą IT.
Brak produktów w koszyku.
Nowoczesny program stworzony z myślą o małych i średnich firmach oraz biurach rachunkowych.
System ERP dla średnich i dużych przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych.
Platforma dedykowana firmom handlowo-usługowym oraz sieciom handlowym.
Rozwiązania zwiększające lojalność i zaangażowanie Klientów w sieci.
Innowacyjne systemy CXM do zarządzania kanałami eMarketingowymi.
Usługi związane ze strategią oraz wdrażaniem i utrzymaniem systemów CXM.
Klient:Wydawnictwo i Księgarnia Świętego Wojciecha
Zakres:CXM
Adres WWW:www.swietywojciech.pl
Drukarnia i Księgarnia Św. Wojciecha jest jedną z najstarszych oficyn wydawniczych, charakteryzującą się wieloletnią tradycją i działającą nieprzerwanie aż do dzisiaj. Jest też najbardziej rozpoznawalną w Wielkopolsce katolicką księgarnią. Swoim klientom poza szerokim zakresem książek oraz podręczników do religii oferuje również czasopisma, filmy, muzykę oraz dewocjonalia. Podążając za trendami i zmieniającym się rynkiem Wydawnictwo regularnie rozszerza swoją ofertę o e-booki oraz innowacyjne multibooki.
Zaprojektowanie i wdrożenie nowoczesnego, intuicyjnego i łatwego w obsłudze serwisu internetowego. Przekierowanie ruchu z obecnie działającej witryny wraz z importem klientów. Zwiększenie konwersji sprzedażowej oraz wydajności obsługi klientów poprzez zastosowanie automatyzacji procesów marketingowych, a także przygotowanie środowiska pod uruchomienie kilku serwisów internetowych (redakcji gazet prowadzonych przez wydawnictwo) zorientowanych wokół podobnej tematyki.
Analiza - Wspólnie z klientem ustaliliśmy zbiór potrzeb i wymagań, na podstawie których zostały wyznaczone cele projektu oraz harmonogram działań, prowadzący do oczekiwanego rozwiązania.
Projektowanie interakcji - Jeszcze w fazie analizy został przygotowany projekt architektury informacji oraz interaktywny prototyp serwisu, poddany testom użytkowników końcowych w celu oceny intuicyjności oraz łatwości korzystania z nowego serwisu.
Projektowanie graficzne - Na podstawie wcześniejszych działań została przygotowana wizualizacja graficzna odpowiadająca oczekiwaniom klienta.
Kodowanie i integracja z ERP - W tym etapie powstały elastyczne szablony HTML, które w połączeniu z systemem zarządzania treścią Kentico, pozwalają na łatwe i szybkie tworzenie nowych podstron w serwisie oraz edycję już istniejących.
Migracja i uruchomienie - Po przetestowaniu funkcjonalności przez wykwalifikowany zespół Quality Assurance, została przeprowadzona migracja danych, po której uruchomiono serwis na serwerze testowym.
Dostosowanie serwisu - Ten etap polegał na udostępnieniu klientowi wersji testowej w celu zebrania informacji zwrotnej dotyczącej działania serwisu i przygotowania go do uruchomienia.
Szkolenie i uruchomienie - Po przeprowadzeniu kilkuetapowego szkolenia dla różnych grup pracowników ( m. in. administratorów, redaktorów, działu sprzedaży) serwis został pomyślnie uruchomiony.
Pomiar i optymalizacja - Po wdrożeniu dokonaliśmy pomiarów za pomocą narzędzi analitycznych, aby sprawdzić efektywność realizacji wyznaczonych celów.
Aby zwiększyć komfort użytkownika, cały wygląd serwisu jest automatycznie dostosowany do urządzenia, na którym jest przeglądany – do komputera, laptopa, tabletu czy spartphone’a, w taki sposób, że wszystkie elementy są zawsze dobrze widoczne i łatwo klikalne.
Wydawnictwo oferuje katechetom specjalną ofertę, umożliwiając im pobranie specjalnie przygotowanych materiałów urozmaicających lekcje religii. Specjalnie dla tych użytkowników została stworzona sekcja gromadząca wszystkie potrzebne informacje w jednym miejscu. Ponadto system automatycznie wychwytuje potencjalnych katechetów, którzy mogą być zainteresowani ofertą.
W serwisie zostały stworzone dwie sekcje służące do dzielenia się opinią na temat produktów. Klienci mogą opublikować własne recenzje i przemyślenia dotyczące zakupionych książek poprzez komentarze i wystawienie odpowiedniej oceny. Następnie komentarze są oceniane i pozycjonowane przez innych użytkowników lub zespół redakcyjny względem przydatności. Natomiast wydawnictwo może kierować uwagę nowych klientów poprzez umieszczanie recenzji medialnych – tekstów pochodzących ze znanych serwisów książkowych oraz popularnych blogów o tej tematyce. Co więcej komentarze są automatycznie filtrowane w celu wykrycia słów wulgarnych i nieodpowiednich treści.
Serwis został zintegrowany z Elibri, dzięki czemu klient ma dostęp do podglądu materiałów promocyjnych oraz bezpłatnych fragmentów e-booków. Dzięki tej integracji fragmenty dokumentów w formacie .pdf są udostępniane klientowi w formie interaktywnej, łatwej w obsłudze prezentacji.
Dzięki precyzyjnie określonemu podczas analizy przepływowi produktów pomiędzy działami, został opracowany system usprawniający pracę wydawnictwa. Nowy produkt jest wprowadzany bezpośrednio ze stacjonarnej księgarni. Zaimplementowany workflow umożliwia bieżące monitorowanie zmian w systemie Comarch ERP oraz zapewnia pełną kontrolę nad treścią odpowiedzialnym za to osobom, poprzez powiadomienia mailowe o każdej zmianie.
Porozmawiajmy o zastosowaniu tych rozwiązań w Twojej firmie.
ERP
Comarch ERP
Comarch ERP Altum
IT
Implemetacja Office 365 E1
Odpowiemy na pytania najlepiej jak potrafimy i udzielimy potrzebnych informacji, które ułatwią Ci dokonanie dobrego wyboru. Zadzwoń do nas: +48 801 ONLINE lub +48 612 832 118
Informacja o cookies
Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.