Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:
Wydawnictwo i Księgarnia Świętego Wojciecha

Klient:Wydawnictwo i Księgarnia Świętego Wojciecha

Zakres:CXM

Adres WWW:www.swietywojciech.pl

Drukarnia i Księgarnia Św. Wojciecha jest jedną z najstarszych oficyn wydawniczych, charakteryzującą się wieloletnią tradycją i działającą nieprzerwanie aż do dzisiaj. Jest też najbardziej rozpoznawalną w Wielkopolsce katolicką księgarnią. Swoim klientom poza szerokim zakresem książek oraz podręczników do religii oferuje również czasopisma, filmy, muzykę oraz dewocjonalia. Podążając za trendami i zmieniającym się rynkiem Wydawnictwo regularnie rozszerza swoją ofertę o e-booki oraz innowacyjne multibooki.

CELE PROJEKTU

Zaprojektowanie i wdrożenie nowoczesnego, intuicyjnego i łatwego w obsłudze serwisu internetowego. Przekierowanie ruchu z obecnie działającej witryny wraz z importem klientów. Zwiększenie konwersji sprzedażowej oraz wydajności obsługi klientów poprzez zastosowanie automatyzacji procesów marketingowych, a także przygotowanie środowiska pod uruchomienie kilku serwisów internetowych (redakcji gazet prowadzonych przez wydawnictwo) zorientowanych wokół podobnej tematyki.

ZAKRES PROJEKTU

  • Wnikliwa analiza biznesowych potrzeb klienta oraz istniejącego ówcześnie rozwiązania.
  • Integracja z istniejącym systemem Comarch ERP XL.
  • Przygotowanie interfejsu graficznego nowego systemu z uwzględnieniem responsive web design.
  • Wdrożenie serwisu internetowego w oparciu o CXM – Kentico EMS 8.1.
  • Integracja z zewnętrznym narzędziem Elibri.
  • Opracowanie procesów automatyzacji marketingu usprawniających i skracających czas obsługi klienta.
  • Przeprowadzenie kompleksowego zestawu szkoleń o różnym zakresie w zależności od funkcji poszczególnych grup pracowników.

Proces wdrożenia

Analiza - Wspólnie z klientem ustaliliśmy zbiór potrzeb i wymagań, na podstawie których zostały wyznaczone cele projektu oraz harmonogram działań, prowadzący do oczekiwanego rozwiązania.

Projektowanie interakcji - Jeszcze w fazie analizy został przygotowany projekt architektury informacji oraz interaktywny prototyp serwisu, poddany testom użytkowników końcowych w celu oceny intuicyjności oraz łatwości korzystania z nowego serwisu.

Projektowanie graficzne - Na podstawie wcześniejszych działań została przygotowana wizualizacja graficzna odpowiadająca oczekiwaniom klienta.

Kodowanie i integracja z ERP - W tym etapie powstały elastyczne szablony HTML, które w połączeniu z systemem zarządzania treścią Kentico, pozwalają na łatwe i szybkie tworzenie nowych podstron w serwisie oraz edycję już istniejących.

Migracja i uruchomienie - Po przetestowaniu funkcjonalności przez wykwalifikowany zespół Quality Assurance, została przeprowadzona migracja danych, po której uruchomiono serwis na serwerze testowym.

Dostosowanie serwisu - Ten etap polegał na udostępnieniu klientowi wersji testowej w celu zebrania informacji zwrotnej dotyczącej działania serwisu i przygotowania go do uruchomienia.

Szkolenie i uruchomienie - Po przeprowadzeniu kilkuetapowego szkolenia dla różnych grup pracowników ( m. in. administratorów, redaktorów, działu sprzedaży) serwis został pomyślnie uruchomiony.

Pomiar i optymalizacja - Po wdrożeniu dokonaliśmy pomiarów za pomocą narzędzi analitycznych, aby sprawdzić efektywność realizacji wyznaczonych celów.

Na co warto zwrócić uwagę

Responsive web design

Aby zwiększyć komfort użytkownika, cały wygląd serwisu jest automatycznie dostosowany do urządzenia, na którym jest przeglądany – do komputera, laptopa, tabletu czy spartphone’a, w taki sposób, że wszystkie elementy są zawsze dobrze widoczne i łatwo klikalne.

Strefa katechety

Wydawnictwo oferuje katechetom specjalną ofertę, umożliwiając im pobranie specjalnie przygotowanych materiałów urozmaicających lekcje religii. Specjalnie dla tych użytkowników została stworzona sekcja gromadząca wszystkie potrzebne informacje w jednym miejscu. Ponadto system automatycznie wychwytuje potencjalnych katechetów, którzy mogą być zainteresowani ofertą.

System recenzji

W serwisie zostały stworzone dwie sekcje służące do dzielenia się opinią na temat produktów. Klienci mogą opublikować własne recenzje i przemyślenia dotyczące zakupionych książek poprzez komentarze i wystawienie odpowiedniej oceny. Następnie komentarze są oceniane i pozycjonowane przez innych użytkowników lub zespół redakcyjny względem przydatności. Natomiast wydawnictwo może kierować uwagę nowych klientów poprzez umieszczanie recenzji medialnych – tekstów pochodzących ze znanych serwisów książkowych oraz popularnych blogów o tej tematyce. Co więcej komentarze są automatycznie filtrowane w celu wykrycia słów wulgarnych i nieodpowiednich treści.

Integracja Elibri

Serwis został zintegrowany z Elibri, dzięki czemu klient ma dostęp do podglądu materiałów promocyjnych oraz bezpłatnych fragmentów e-booków. Dzięki tej integracji fragmenty dokumentów w formacie .pdf są udostępniane klientowi w formie interaktywnej, łatwej w obsłudze prezentacji.

Workflow

Dzięki precyzyjnie określonemu podczas analizy przepływowi produktów pomiędzy działami, został opracowany system usprawniający pracę wydawnictwa. Nowy produkt jest wprowadzany bezpośrednio ze stacjonarnej księgarni. Zaimplementowany workflow umożliwia bieżące monitorowanie zmian w systemie Comarch ERP oraz zapewnia pełną kontrolę nad treścią odpowiedzialnym za to osobom, poprzez powiadomienia mailowe o każdej zmianie.

EFEKTY

  • Szybki i łatwy dostęp do raportów dotyczących średniej wartości koszyka, najpopularniejszych produktów i aktywności na poszczególnych podstronach.
  • Podniesienie prestiżu księgarni oraz wprowadzenie nowych usług (poszerzenie oferty o e-booki).
  • Możliwość personalizacji zawartości strony w zależności od zainteresowań klienta.
  • Skrócenie czasu obsługi klienta, a co za tym idzie zmniejszenie kosztów oraz komfort i zadowolenie pracowników z nowej technologii.
  • Możliwość prowadzenia kampanii o mierzalnych efektach, przedstawianych w postaci przejrzystych raportów.
  • Odświeżenie wizerunku sklepu.
  • Możliwość zastosowania nowoczesnych technologii: powiadomienia o porzuconym koszyku, zastosowanie sprzedaży cyklicznej.

Odwiedź serwis online

www.swietywojciech.pl

Interesujące?

Porozmawiajmy o zastosowaniu tych rozwiązań w Twojej firmie.

 
Strzalka

Pozostałe wdrożenia

http://www.bejot.eu

IT

Bejot

Exchange Online i Azure

  • Migracja poczty z Open source do Office 365
  • Subskrypcja Exchange Online
  • Azure jako platforma hostingowa na potrzeby utrzymania własnych serwisów internetowych
http://www.dominopolska.pl/

IT

Domino Polska

Implemetacja Office 365 E1

  • Implementacja Office 365 E1
  • Office 365 to elastyczne narzędzia podnoszące efektywność i wydajność pracy
  • Zakończono szkoleniami z produktywności
#

ERP

Cosmo Group

Comarch ERP Altum

  • Referencja naszego klienta
Pełne case study