Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:
Grecos Holiday

Klient:Grecos Holiday

Zakres:IT

Adres WWW:www.grecos.pl

Grecos Holiday Sp. z o.o. to jeden z liderów polskiej branży turystycznej, specjalizujący się w basenie Morza Śródziemnego. Po blisko dekadzie działalności przedsiębiorstwo zdobyło liczne nagrody, wysokie miejsca w rankingach branżowych, a z jej usług skorzystało ponad 175 000 Klientów.

Cel projektu

Poprawa produktywności i komunikacji w ramach wszystkich działów firmy oraz rezydentów przebywających poza granicami Polski. Wygodny i bezpieczny dostęp do danych firmowych również na urządzeniach mobilnych i komputerach Apple Mac.

Uporządkowanie struktury serwerowej. Zakup nowego sprzętu komputerowego i zapewnienie wysokiego poziomu SLA usług outsourcingowych.

Zakres projektu

  • Analiza potrzeb, wraz z uwzględnieniem planów rozwoju przedsiębiorstwa.
  • Audyt posiadanych przez Klienta zasobów sprzętowych oraz usług sieciowych.
  • Wdrożenie hybrydowych rozwiązań on-premise + chmura.
  • Szkolenie dla pracowników oraz opracowanie planów pomocy zdalnej dla rezydentów w okresie wakacyjnym.

Proces wdrożenia

Implementacja nowego routera CISCO pozwoliła na uruchomienie nowych protokołów w tym BGP. Klient korzysta z dwóch dostawców dostępu do Internetu, a awaria jednego z nich, mimo posiadanych zaawansowanych usług, jest niewidzialna dla pracowników, i w żadnym stopniu nie traci się wydajności pracy.

Wizja - Razem z Klientem otworzyliśmy skrzynkę pomysłów, która zawierała propozycje rozwiązań i wyzwań z jakimi codziennie mierzą się pracownicy. Zostały one zestawione z możliwościami oferowanymi przez nowe technologie informatyczne.

Optymalizacja kosztów - dokładnie przeanalizowaliśmy posiadane przez Klienta zasoby sprzętowe, dostawców usług informatycznych oraz dotychczasowe rozwiązania. 

Dostawa sprzętu - dostarczyliśmy nowy sprzęt serwerowy oraz stacje robocze PC.

Wdrożenie - implementacja nowych rozwiązań z dziedziny Microsoft Windows Server oraz Microsoft Office 365 w firmie Klienta.

Reorganizacja sieci komputerowej - wdrożyliśmy nowy sprzęt sieciowy wraz z uruchomieniem nowych usług dostępu zdalnego do firmy.

Szkolenie - po wdrożeniu nowych rozwiązań szkoliliśmy użytkowników końcowych.

Zastosowane technologie

Microsoft Windows Intune

Zdalne zarządzanie komputerami, urządzeniami mobilnymi (Android, iOS, WindowsPhone). Windows Intune pozwolił na uruchomienie procesów zdalnego zarządzania i kontrolowania wszystkich urządzeń mobilnych. Podniesiony został poziom bezpieczeństwa danych w firmie na wypadek utraty urządzenia mobilnego. Windows Intune potrafi zdalnie skasować zawartość smartfona czy tabletu. Klient oszczędza również na wdrożeniu nowo zakupionego sprzętu. Windows Intune daje możliwość automatycznej konfiguracji urządzenia i przystosowanie go do pracy w sieci firmowej.

Microsoft Office 365

SharePoint Online - witryna intranetowa ograniczyła w 30% ruch poczty elektronicznej przesyłanej między pracownikami. W chwili obecnej klient umieszcza dokumenty w intranecie, tam zarządza jego wersjami.

Lync Online - wewnętrzny komunikator służy do zestawiania połączeń konferencyjnych z pracownikami przebywającymi na destynacjach. Komunikacja wewnętrzna dzięki szybkim wiadomościom zwiększa wydajność i przyspiesza wymianę informacji.

Exchange Online - Nowoczesna, biznesowa poczta elektroniczna daje poczucie pracownikom Grecosa, że jest on w centrum działań mimo podróży służbowej czy pracy zdalnej.

Kampania promocyjna w TV

Firma Microsoft wspólnie z Grecos i naszą firmą przygotowało kampanie promocyjną w TV w której prezentowane są korzyści z wdrożenia Microsoft Office 365. Nagranie zostało zrealizowane w siedzibie Grecos Holiday i było emitowane przez kilka tygodni w kanałach TVN24 i TVN CNBC Biznes.

Efekty

  • Oszczędności finansowe - wyłączono 6 fizycznych serwerów - oszczędność w budżecie ponad 14.000 zł rocznie!
  • Bezpieczeństwo i ochrona danych - Windows Intune zarządza urządzeniami mobilnymi. W każdym momencie można skasować dane na smartphone/tablecie.
  • Niska bariera wejścia - dzięki rozwiązaniom cloud computing, zaawanasowane rozwiązania informatyczne są dostepne od ręki.
  • Optymalizacja kosztów - dzięki miesięcznym opłatą za usługi dopasowane do aktualnych potrzeb - liczba pracowników w sezonie wakacyjnym 170+, pozostały okres 80+.
  • Mniej wysyłanej poczty - wiadomości błyskawiczne i skrzynki współdzielone w Exchange ograniczyły przesył wewnętrznej poczty o 45%.
  • Oszczędności na usługach telefonicznych - przeprowadzane konferencje Online i szkolenia dla pracowników przebywających na destynacjach ograniczyły wysokość rachunków za połączenia telefoniczne.
  • Zwiększenie wydajności pracy - każdy z pracowników w indywidulanych ankietach potwierdził, że nowe rozwiązania dają mu oszczędności w czasie pracy minimum 20 minut dziennie.

Interesujące?

Porozmawiajmy o zastosowaniu tych rozwiązań w Twojej firmie.

 
Strzalka

Pozostałe wdrożenia

http://www.audi-centrum-wroclaw.audi.pl/pl_partner/p_01/pl.html

IT

Audi Centrum Wrocław

Exchange 2010 do Exchange Online

  • Microsoft Exchange 2010 do Exchange Online
  • W oparciu o Microsoft Azure
  • Wdrożenie zakończone szkoleniem
http://www.bejot.eu

IT

Bejot

Exchange Online i Azure

  • Migracja poczty z Open source do Office 365
  • Subskrypcja Exchange Online
  • Azure jako platforma hostingowa na potrzeby utrzymania własnych serwisów internetowych
http://www.malkowski.pl

IT

MAŁKOWSKI - MARTECH

Nasza pierwsza migracja z Lotus Domino do Office 365

  • Zaprojektowanie nowej architektury
  • Udane przeprowadzenie migracji
  • Wykorzystana subskrypcja Office 365 E1