Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:
Werner Kenkel

Klient:Werner Kenkel

Zakres:IT

Adres WWW:www.wernerkenkel.com.pl

Werner Kenkel Sp. z o.o. jest producentem tektury falistej, opakowań z nadrukiem fleksograficznym i offsetowym. W dwóch zakładach zlokalizowanych w Krzycku Wielkim zatrudnionych jest łącznie prawie 600 osób, stąd dostarczane są produkty do ponad 500 firm w kraju i za granicą. Nadrzędnym celem Spółki jest prowadzenie działalności w odpowiedzialny i zrównoważony sposób, poprzez wdrażanie oraz stosowanie nowoczesnych technologii minimalizując ryzyko negatywnego wpływu na środowisko. Nasze przekonanie oraz zaangażowanie pracowników, są zbieżne ze wszystkimi przepisami i regulacjami w zakresie ochrony środowiska, stanowiącymi szeroko rozumianą etykę środowiskową.

WYZWANIE

  • Ujednolicenie komunikacji wewnętrznej
  • Szybsza archiwizacja poczty
  • Poprawa wydajności urządzeń mobilnych
  • Zmniejszenie nakładów finansowych dotyczących systemu zarządzania pracą

Przedstawiciele firmy Werner Kenkel w szczególności zależało na zunifikowaniu możliwości zarządzania pocztą. Chcieli to zdecydowanie uprościć i kierować z jednego poziomu, a nie kilku serwerów. Najbardziej uciążliwa wydawała się kwestia archiwizacji poczty, która dotychczas wymagała podejścia do każdego komputera osobiście. Było to wynikiem przechowywania danych na lokalnej ścieżce dostępu, bez możliwości zautomatyzowania tego procesu.
W firmie zwrócono także uwagę na problem braku aktualizacji Lotus Domino. Uaktualnienie wersji tego produktu jest możliwe, ale kosztowne. To samo dotyczy się kwestii urządzeń mobilnych, z których korzystanie za pośrednictwem Lotusa wymagało instalacji dodatkowych aplikacji. Pracownicy nie korzystali z komunikatora wewnętrznego, co wpływało negatywnie na wewnętrzną komunikację.

Rozwiązanie

Nasi inżynierowie przekonali pracowników Werner Kenkel do skorzystania z funkcjonalności Office 365. Pod względem wydajności, a także niedogodnościami jakie występowały wcześniej Microsoft Exchange był jedynym rozwiązaniem. Dodatkowo podobne migracje przeprowadziliśmy w innych firmach, co wpłynęło na podjęcie decyzji, że to właśnie Supremo ma podjąć się tego wyzwania.

Za skorzystaniem z oprogramowania Microsoft przemawiało także zminimalizowanie kosztów. Roczna licencja pakietów zdecydowanie okazywała się tańszą receptą na lepsze zarządzanie czasem. Przedstawiciele Werner Kenkel zdecydowali się na skorzystanie z Microsft Exchange, Skype dla firm, OneDrive, Azure Active Directory.

Werner Kenkel jest firmą o profilu produkcyjnym, dlatego też przepływ poczty jest bardzo ważny. Wdrożenie Exchange Online wymagała indywidualnego podejścia zarówno w kwestii migracji poczty, archiwum jak i koncepcji wdrożenia. Wraz z działem IT firmy Werner Kenkel przygotowaliśmy dokładny harmonogram wdrożenia, dzięki któremu klient był świadomy na jakim etapie aktualnie znajduje się proces wdrożenia. Nie tylko to było istotne dla klienta, ale również szybkość przesłania danych aktualnych jak i archiwalnych na serwery Microsoft. Sprawna komunikacja oraz zabezpieczone zaplecze migracyjne pozwoli na szybkie i bezproblemowe przeniesienie danych użytkowników.

KORZYŚCI BIZNESOWE

  • Poprawa wizerunkowa – zamiana przestarzałego narzędzia na pocztę klasy biznes, jedno z najnowszych osiągnięć firmy Microsoft
  • Zdecydowanie obniżenie kosztów związanych z infrastrukturą IT
  • Usprawnienie komunikacji wewnętrznej – Skype dla firm umożliwia natychmiastową wymianę informacji i kontakt
  • Możliwość planowania spotkań za pomocą narzędzi Microsoft Exchange

KOrzyści technologiczne

  • Zwiększona mobilność, dostęp pracowników do poczty niemal z każdego miejsca
  • Poprawiona archiwizacja – możliwość sterowania z poziomu centralnego, automatyczna synchronizacja
  • Poprawa bezpieczeństwa przechowywania danych dzięki bieżącym aktualizacjom oprogramowania
  • Obsługa kont użytkowników stała się zdecydowanie prostsza niż to miało miejsce w Lotus Domino

Podczas wdrożenia w firmie Werner Kenkel udało nam się zmigrować blisko 2,5 TB danych. Czymś szczególnym podczas naszych prac było stworzenie „informatycznej hybrydy” tj. połączenie lokalnego Sharepointa z Exchange w chmurze. Dzięki temu użytkownicy byli propagowani przez Active Directory do Exchange. Oprócz migracji archiwów przeprowadziliśmy tygodniowe szkolenie dla pracowników, aby przygotować ich w pełni do korzystania z nowego oprogramowania.

Zaoferowaliśmy również wsparcie powdrożeniowe, które miało na celu bieżące usuwanie problemów, pojawiających po dokonaniu migracji poczty np. nie otrzymywanie maili. Nie były to poważne usterki, ale stale trzymaliśmy rękę na pulsie. Przy 250 użytkownikach okazaliśmy się praktycznie bezbłędni!

Krzysztof Skrzypiński, Cloud Solutions Architect
Supremo.pl

Czas na zmiany!

Jeśli chcesz, aby twoja firma prężnie rozwijała się to potrzebujesz nowoczesnych i praktycznych rozwiązań. Niestety praktyką w wielu przedsiębiorstwach jest przyzwyczajenie się do anachronicznych oprogramowani. Choć sprawdzone to po wielu latach mogą nie sprostać bieżącym wymaganiom biznesu. Wielu z nas nie zdaje sobie sprawy, że przy niewielkich nakładach można zdecydować się na system bardziej wydolny, nadążający za postępem technologicznym. Dzisiaj pozostanie w miejscu to tak naprawdę cofanie się. Należy podążać tylko i wyłącznie do przodu!

Odwiedź serwis online

www.wernerkenkel.com.pl

Interesujące?

Porozmawiajmy o zastosowaniu tych rozwiązań w Twojej firmie.

 
Strzalka

Pozostałe wdrożenia

www.scaladachy.pl

CXM

Scala Plastics Poland

Serwis internetowy

  • 42 000 wejść unikalnych użytkowników.
  • 25 różnych pokryć dachowych dostępnych w wizualizerze.
Pełne case study

IT

Związek Harcerstwa Polskiego

Wdrożenie Office 365

  • Ponad 100.000 harcerzy
  • Migracja z G-mail do Exchange Online
  • Wdrożenie Skype SharePoint i One Drive
www.elasto-form.pl

CXM

ERP

IT

Elasto form Polska

Serwis E-commerce

  • Wdrożenie systemu Comarch ERP XL
  • Zaawansowana integracja systemu ERP z CXM oraz Wdrożenie pakietu Office 365
Pełne case study