Etapy współpracy
Odpowiedni dobór narzędzi i dopracowany plan wdrożenia to klucz do sukcesu. Oto 6 prostych kroków, przez które wspólnie przejdziemy, by zapewnić bezpieczeństwo danych w Twoim szpitalu.
Bezpieczeństwo w szpitalach
na najwyższym poziomie
Zapoznaj się z dedykowaną dla szpitali ofertą Supremo,
która jest odpowiedzią na ZARZĄDZENIE NR 68/2022/BBIICD PREZESA NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA z dnia 20 maja 2022 r. w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców.
„Bezpieczny szpital” jest odpowiedzią na ogłoszone zarządzenie Prezesa NFZ, dotyczące podniesienia poziomu bezpieczeństwa informacji i odporności na cyber ataki. Atutem naszej propozycji dla opisywanego działania jest fakt, że zapewniamy całościowe podejście szpitalom w realizacji podniesienia bezpieczeństwa informatycznego, łącznie ze wsparciem w przeprocesowaniu całej procedury i dokumentacji.
Duża zwinność i dopasowanie do sytuacji rynkowej pozwala nam wejść do toczących się projektów w szpitalach i zaadresowaniem potrzeb z rozwiązaniami z naszej oferty. Nasza oferta obejmuje zakup i wdrożenie rozwiązań zapewniających bezpieczny system poczty elektronicznej, włączając w to systemy weryfikacji załączników i treści korespondencji oraz systemy wieloskładnikowego uwierzytelniania.
Odpowiedni dobór narzędzi i dopracowany plan wdrożenia to klucz do sukcesu. Oto 6 prostych kroków, przez które wspólnie przejdziemy, by zapewnić bezpieczeństwo danych w Twoim szpitalu.
Poznaj ofertę dedykowaną dla szpitali.
Pojemne skrzynki pocztowe 50 lub 100 GB zapewnią komfort pracy każdemu użytkownikowi. Dostęp do maili na urządzeniach mobilnych, w przeglądarce i ulubionym programie pocztowym spowoduje, że ważne informacje będą zawsze pod ręką, a współdzielenie kalendarzy skróci czas wykonywania zadań. We wbudowanym Centrum Administracyjnym Poczty Microsoft 365 istnieje możliwość szybkiej konfiguracji kont. Oprogramowanie posiada najwyżej klasy zabezpieczenia, które chronią organizację.
Sentinel to narzędzie do wykrywania ataków, widoczności zagrożeń, proaktywnego wyszukiwania zagrożeń i natychmiastowego reagowania. Jest nowoczesnym rozwiązaniem klasy SIEM, gotowym do współpracy ze środowiskiem On Premise oraz Cloud. Wbudowane mechanizmy filtrujące szum, analityka behawioralna dla użytkowników, serwerów, urządzeń, adresów IP, automatyczne scenariusze działań na wypadek incydentów to tylko niektóre z elementów składowych tego oprogramowania. Microsoft Sentinel może być używany z innymi rozwiązaniami klasy SIEM.
Program szkoleniowy mający na celu budowanie świadomości użytkowników w zakresie cyberbezpieczeństwa został opracowany przez Certyfikowanych Trenerów Supremo. Podczas spotkań online zostanie poruszony między innymi temat przygotowania odpowiednich procedur, na wypadek cyber ataku na organizację. Szkolenia skierowane są do trzech grup użytkowników: Kadry Zarządzającej, Kadry Pracowniczej oraz Zespołów IT działających na terenie szpitala. Nasze wieloletnie doświadczenie pokazuje, że edukacja pracowników jest jednym z ważniejszych elementów sukcesu każdego projektu.
Realizowane usługi wdrożeniowe i konsultingowe w modelu Zero Trust w obszarach tożsamości, urządzeń końcowych, aplikacji oraz infrastruktury wpływają na wzrost poziomu bezpieczeństwa organizacji. Wieloskładnikowe uwierzytelnienie – MFA, czy zdalna inwentaryzacja i zarządzanie cyklem życia urządzeń to przykłady rozwiązań, które nasi inżynierowie mogą zaimplementować w szpitalu w celu zwiększenia ochrony. "Zero Trust" to nowa, uszyta na miarę naszych czasów koncepcja zaproponowana przez Microsoft.
Jesteśmy ekspertami Cyfrowej Transformacji. Projekty realizujemy z ludzką twarzą, współpracujemy, rozmawiamy, wspólnie projektujemy przyszłe rozwiązania, które mają służyć ludziom i wpierać bezpieczeństwo.
Nieustannie podwyższamy poziom naszych usług, prowadzimy coraz to bardziej złożone projekty. Nasze sukcesy zostały potwierdzone przez Microsoft w obszarach specjalizacji:
Calling for Microsoft Teams
Teamwork Deployment
Meetings and Meeting Rooms for MicrosoftTeams
Adoptionand ChangeManagment
Application Development
Application Integration
Cloud Platform
Cloud Productivity
Collaboration and Content
Data Analytics
Datacenter
Enterprise Mobility Management Messaging
Project and Portfolio Management
Small and Midmarket Cloud Solutions
Windows and Devices
Zespół Supremo systematycznie przystępuje do egzaminów Microsoft, by podnosić swoje kompetencje i być na bieżąco z nowościami technologicznymi.
Poznaj historie zadowolonych klientów Supremo i stań się jednym z nich. Portfolio stale się powiększa.
W dobie kryzysu COVID-19nastała nowa rzeczywistość, w której wszyscy musieliśmy nauczyć się żyć. W Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu pojawiła się potrzeba wdrożenia nowego oprogramowania, które odciążyłoby personel w sprawach organizacyjnych i usprawniło komunikację.
Wprowadzona usługa Microsoft Office 365 znacząco wpłynęła na pracę szpitala. Komunikacja między ludźmi przebiega teraz bardzo sprawnie. Zmaksymalizowaliśmy mobilność pracowników, możliwość szybkiego i bezpiecznego kontaktu ze współpracownikami oraz jednostkami z zewnątrz. W ramach zaoferowanej pomocy Supremo udzieliło również wsparcia technicznego oraz zrealizowało cykl warsztatów instruktażowych dla działu IT. Odbyły się także niezbędne konsultacje w zakresie bezpieczeństwa i ochrony danych.
Nasza współpraca ze szpitalem we Wrocławiu nie zakończyła się na wsparciu operacyjnym, lecz trwa cały czas. Środowisko Microsoft Office 365 docelowo ma objąć wszystkich pracowników szpitala, czyli około 1000 osób. Pracownicy szpitala mają teraz możliwość organizacji konferencji audio i wideo nawet z 10 000 uczestników. Mogą w prosty i szybki sposób dzielić się plikami, mają możliwość ustalenia spotkań biznesowych dla zespołów w zintegrowanym kalendarzu.
W obliczu ekstremalnej sytuacji jakim była pandemia COVID-19 pomogliśmy Szpitalowi Lutycka w Poznaniu.
W tym przypadku największe znaczenie miał czas. Zapotrzebowanie na oprogramowanie, jak i możliwość normalnego funkcjonowania w nowych warunkach zagwarantowaliśmy w ciągu 72h. W przyspieszonym tempie przeprowadziliśmy pilotaż techniczny, zmaksymalizowaliśmy mobilność i szybki, bezpieczny kontakt dla pracowników z osobami i jednostkami z zewnątrz. Skonfigurowaliśmy środowisko techniczne dla 1800 członków personelu służby zdrowia.
Uruchomiliśmy komunikację video/czat, którą zapewnił Microsoft Teams. Uruchomiliśmy i skonfigurowaliśmy Azure Active Directory, dostęp warunkowy i zainstalowaliśmy AAD Connect. Zaproponowaliśmy też niezbędne plany licencyjne.
Dla WS-SPZOZ w Zgorzelcu w krótkim czasie dostarczyliśmy licencje. Zajęliśmy się również drobnymi usługami wsparcia przy rozwoju usług chmurowych. Skonfigurowaliśmy architekturę Microsoft Teams oraz przeprowadziliśmy szkolenia dla pracowników szpitala na temat obsługi narzędzi Microsoft 365. Od tej pory zwiększeniu uległa mobilność i usprawniona została komunikacja wewnętrzna. Największe korzyści przyniósł OneDrive, dzięki któremu prowadzona dokumentacja szpitala trafiła do chmury. Wdrożyliśmy zabezpieczenia MFA, SSPR, aby zadbać o bezpieczeństwo danych pracowników, jak i całej jednostki.
Ziko Apteka - jedna z największych sieci aptek i drogerii w Polsce chciała wzmocnić powiązania centrali z placówkami na terenie całego kraju. Potrzeby organizacji zaczęły przewyższać możliwości dotychczas wykorzystywanych rozwiązań. Rosnący chaos komunikacyjny oraz trudności w ujednoliceniu narzędzi biznesowych spowodowały, że firma zwróciła się do Supremo.
W wyniku badania potrzeb i dokładnej analizy przedwdrożeniowej zdecydowano się na Microsoft Office 365. Dział handlowy z Poznania dobrał odpowiednie licencje. Przeprowadzone testy przenoszenia danych umożliwiły przygotowanie się do faktycznej migracji. Nowe oprogramowanie biznesowe trafiło do 1200 użytkowników. Kolejnym etapem współpracy było przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych dla działu IT oraz użytkowników końcowych. Oprócz tego inżynierowie z Supremo zaoferowali wsparcie powdrożeniowe, w postaci dyżurów oraz udostępnili specjalną platformę edukacyjną.
Współpraca zaowocowała m. in. zwiększeniem poziomu bezpieczeństwa danych, łatwiejszym zarządzaniem zespołami, szybką i sprawną komunikacją między pracownikami.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. Dziś pod marką działa 169 aptek stacjonarnych, zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat firma prowadzi także aptekę internetową, dostępną przez 24 godziny na dobę. Dynamiczny rozwój organizacji skłonił Aptekę Gemini do aktywnych poszukiwań innowacji, które usprawniłyby zarządzanie, wspierając się na najlepszych, dostępnych rozwiązaniach technologicznych na rynku.
Apteka Gemini zdecydowała się na wdrożenie narzędzi biznesowych - Office 365. Skalowalność zaproponowanego przez Supremo rozwiązania dała organizacji możliwość optymalizacji procesów wewnętrznych tak, by w efekcie zredukować koszty związane z zapleczem informatycznym.
Wdrożenie odmieniło życie całej organizacji. Dzisiaj, wszyscy użytkownicy z łatwością wykorzystują funkcje Microsoft Teams. Komunikują się bez przerwy między współpracownikami, całymi oddziałami, jak również partnerami. Wszystko działa na najwyższym poziomie. Nad dokumentami zapanował porządek, dzięki opcji szybkiego udostępniania i możliwości współtworzenia plików w czasie rzeczywistym. Każdy pracownik natychmiastowo otrzymuje potrzebną informację. Dostęp do zasobów Apteki Gemini jest otwarty dla wszystkich osób upoważnionych, z dowolnego urządzenia i w dowolnym miejscu na świecie. Pracownicy chętnie korzystają z witryn Sharepoint i Plannera do realizacji codziennych zadań. Bardzo wyraźnie wzrosła produktywność zespołów i bezpieczeństwo danych.