Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:

Zarządzanie dynamiczną treścią w serwisie internetowym - CMS, Optymalizacja i Personalizacja

Pewien rzemieślnik stworzył przedmiot wręcz kultowy: nóż Szwajcarskiej Armii, który jako pierwszy zawierał wiele funkcji w jednym, prostym narzędziu. Oprogramowanie Kentico CMS łączy w sobie funkcjonalność i wygodę scyzoryka i od blisko 10 lat pracuje na własną legendę.

Podobnie jak w przypadku scyzoryka od Działu Marketingu wymaga się uniwersalności. Jest on często traktowany wyłącznie, jako centrum kosztowe, choć zmienia się świadomość zarządów w zakresie rozliczania skuteczności ich pracy. Teraz to zwrot z inwestycji w marketing (ROMI) będzie podstawą do oceny rozmiarów ich sukcesu.

Do wywiązania się ze swoich obowiązków, Marketing potrzebuje własnego scyzoryka, którym wytnie konkurencję, pęsetą wybierze najlepszych klientów, otworzy ich serca (oraz portfele) i dokręci śrubę sprzedawcom. Po wszystkim obetnie nieefektywne kampanie, wygładzi pomysły i odkorkuje szampana, świętując sukces. Czy powiesz to o swoim CMS?

Czym jest Kentico CXM?

Jest marketingowym i sprzedażowym scyzorykiem, który w jednym, poręcznym rozwiązaniu zapewnia cały zestaw narzędzi. Kentico CMX to kompletne i ekonomiczne oprogramowanie do zarządzania nie tylko treściami w serwisie internetowym, ale także najważniejszymi aspektami obecności firmy w Internecie oraz wspierające przebieg procesów w firmie.

kentico.png

Każdy aspekt współczesnego marketingu jest z Kentico prosty, efektywny i zarządzany z jednego miejsca – od stworzenia i wysyłki emaili, przez śledzenie efektywności kampanii i stron docelowych, do personalizacji treści i dopasowania treści na urządzenia mobilne. To platforma, która skupia się na marketingu i zaangażowaniu klienta, a nie na technologii.

Wyzwania dla Twojego biznesu:

  • Marnotrawienie czasu. Czy Twój zespół marketingowy zleca zmiany na stronie do działu IT, ponieważ nie radzi sobie ze skomplikowanym systemem CMS?
  • Wdzięk hipopotama. Czy wprowadzenie zmiany przez marketing są obarczone ryzykiem rozsypania się strony?
  • Koszty, koszty, koszty. Czy każdy landing page, szablon mailingu itp. jest realizowany przez zewnętrzną agencję?
  • Osobiste podejście. Czy na Twojej stronie masz automatycznie realizowane procesy personalizujące treści i ofertę do potrzeb Klientów?
  • Tylko jeden. Czy korzystasz z rozwiązania dedykowanego, które zostało przygotowane wyłącznie dla Twojej firmy? Czy też z oprogramowania, które rozwija tylko jeden producent?
  • Bądź coraz lepszy. Czy mierzysz i optymalizujesz skuteczność poszczególnych elementów Twojej strony lub mailingów? Jaki poziom konwersji osiągasz przeciętnie?

Zwinny marketing

Kentico pozwala marketingowcom bez udziału programistów na szybkie przygotowanie nowych materiałów i zmiany na stronie, wszystko by osiągnąć błyskawiczne efekty. To znacznie więcej, niż tylko system zarządzania treścią, to kompletny zestaw modułów pozwalający tworzyć i zarządzać procesami marketingowymi i wspierać sprzedaż.

To w pełni zintegrowany system Zarządzania Doświadczeniami Klientów (CXM), który zapewnia szereg funkcjonalności, które stawiają go kilka klas wyżej niż zwykły CMS. Wsparcie techniczne jest realizowane przez Kentico w trybie 24/7 i ułatwia Tobie osiągnięcie sukcesu.

Jak Kentico wspiera Twój marketing?

  • Analiza i monitoring zachowań klientów w czasie rzeczywistym - BIGDATA Marketing
  • Segmentacja i kwalifikacja potencjalnych klientów - Lead Scoring
  • Automatyzacja działań marketingowych i sprzedaży - Marketing Automation
  • Generowanie popytu i pielęgnacja leadów sprzedażowych - Lead Nurturing
  • Zautomatyzowane i spersonalizowane kampanie - Email Marketing
  • Zwiększenie konwersji i sprzedaży w Internecie - Sklep E-Commerce
  • Raportowanie, korygowanie i obliczanie efektów kampanii internetowych – ROI, ROMI

Magnes na klientów: content marketing

Wielu klientów obecnie wręcz odcina się od tradycyjnego marketingu. Otwórz nowy kanał komunikacji z użytkownikami, bez sprzedawania czegokolwiek. Zamiast wprost promować produkt bądź usługę, dostarczasz cennej wiedzy, dzięki której kupujący sam podejmuje bardziej inteligentne decyzje i w rezultacie zwiększa się jego lojalność do Twojej marki.

Kentico zawiera wiele wbudowanych modułów, które wspomogą Twój Dział Marketingu w realizacji tej strategii:

  • Blog – stworzenie i utrzymanie skutecznego bloga branżowego, który będzie przekształcał Twoich zaintrygowanych czytelników w doskonałe leady i budował Twój profesjonalny wizerunek
  • Email marketing - narzędzie wpierające Cię w dostarczaniu treści bezpośrednio do użytkowników oraz niezbędne do prowadzenia Lead Nurturingu
  • Workflow – tworzenie treści to często zadanie dla zespołu, a nie indywidualistów, dlatego trzeba zadbać o prawidłowy authoring
  • Monitorowanie ROI - łatwo jest śledzić liczbę kliknięć, ale skąd wiesz czy kampanie są skuteczne?
  • Facebook i inni – publikacja postów jest możliwa z poziomu Kentico

Zamiast tradycyjnej reklamy i zachwalania produktów lub usług dostarczasz Klientom wiedzę. Otrzymują oni materiały wysokiej jakości i cenne informacje w celu związania ich z Twoją marką i skłonienia do działań, które w efekcie przynoszą Tobie zyski.

Partner dla programistów

Przewagą Kentico technologiczną nad innymi systemami jest unikalny model rozwoju, który zapewnia elastyczność programistyczną, a dzięki rozbudowanemu API łatwą integrację z wyspecjalizowanym oprogramowaniem. To wysoce konfigurowalna platforma, która może być łatwo modyfikowana i rozszerzona tak, by dopasować się do Twoich potrzeb.

Strona docelowa – landing page

To osobna podstrona, na którą trafiają Twoi Klienci po kliknięciu reklamy, linka w mailingu lub w inny sposób przyciągniesz ich na swój serwis. Każdy LP musi posiadać cel, który ma zrealizować np. zebranie danych osobowych w zamian za dostęp do specjalistycznego raportu. Najważniejsze, by użytkownik od początku wiedział, czego się od niego „oczekuje”. 

Kolejne landing page możesz realizować bez programisty i ograniczyć liczbę godzin pracy grafika. Tworzenie nowych formularzy lub ich modyfikacja jest prosta i nie wymaga udziału specjalisty, co przyspiesza realizację projektów.

Zawsze możesz być lepszy – optymalizacja

Wybierz najistotniejsze dla konwersji strony docelowe, formularze i wzory mailingów i spraw, by były bardziej efektywne. Sprawdź na odwiedzających alternatywne wersje i wypróbuj pomysły, by wybrać najlepsze rozwiązanie. Przetestuj wiele wariantów tej samej strony zbudowanej z różnych nagłówków, tekstów, obrazów, przycisków i wzorów układu.

Testy w systemie CXM są przeprowadzane przez bezstronnych sędziów, reprezentowanych przez Twoich klientów, którzy pomogą Ci wybrać zwycięzcę. Nowy etap testów nie wymaga udziału programisty, założenie kolejnego etapu jest bardzo łatwe, a system sam dzieli ruch między alternatywnymi wersjami i śledzi wpływ zmian na zachowania użytkowników.

W przeciwieństwie do usług zewnętrznych, moduł testów w Kentico jest w pełni zintegrowanym rozwiązaniem, które część pracy zrealizuje samoczynnie. Pomaga w bardzo krótkim czasie zidentyfikować najlepszą  wersję, a wyniki testów są łatwe do zrozumienia i oceny przez osoby, nie posiadające specjalistycznej wiedzy.

Personalizacja treści

Mass Marketing zakłada, że ​​wszyscy odwiedzający Twoją witrynę są tacy sami. Uważamy, że jest inaczej i dlatego potrzebujesz narzędzi, które pozwolą Ci reagować na różne potrzeby Klientów. By lepiej ich zrozumieć, podziel ich na wiele grup, które łączą te same kryteria lub podzielają te same wartości.

CXM pozwala kierować spersonalizowany przekaz marketingowy bezpośrednio do każdej z osób. Rozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb użytkowników pozwoli sprzedawać więcej, dostarczać lepszą obsługę klienta i zwiększyć zwrot z inwestycji w marketing.

Korzyści dla Twojej firmy

  • Wygoda i prostota. System został zaprojektowany tak, by ułatwiał pracę i nie wymagał długotrwałego szkolenia z obsługi.
  • Elastyczność. Bez względu na wielkość Twojej firmy lub serwisu internetowego, Kentico to idealne rozwiązanie, które rośnie wraz z Twoimi potrzebami.
  • Szybkość pracy. Liczne ułatwienia pozwalają błyskawicznie wprowadzać zmiany w treści, zamieszczonych plikach i układzie graficznym.
  • All inclusive. Kentico zawiera w sobie wszystkie moduły niezbędne do skutecznej promocji w internecie, które mogą zostać łatwo rozszerzone o moduły przygotowane przez programistów.
  • Optymalizacja. Poświęcając odrobinę czasu, możesz osiągnąć lepszą konwersję na stronie i osiągać większe efekty.
  • Osobiście. Personalizacja sprawi, że klient otrzymuje indywidualny komunikat marketingowy, który jest o wiele skuteczniejszy niż standardowy, skierowany do ogółu.