Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:

Benhauer SALESmanago - Marketing Automation

Benhauer SALESmanago Marketing Automation to doskonałe narzędzie wspierające zautomatyzowany, inteligentny marketing, uzależniony nie tylko od segmentacji klientów, ale też od ich rzeczywistego zachowania.

Marketing Automation integruje dotychczas osobno działające systemy do e-mail marketingu, pozyskiwania i zarządzania leadami oraz monitoringu serwisu internetowego. Dzięki temu umożliwia tworzenie uporządkowanego systemu marketingowego, który dostarcza właściwych informacji do działów sprzedaży.

Partnerstwo z Benhauer SALESmanago

Jako oficjalny partner firmy Benhauer SALESmanago oferujemy naszym klientom wdrożenie oraz kompleksową obsługę systemu SALESmanago. Rozpoczęcie pracy z systemem Marketing Automation to początek przygody, w ramach której użytkownik rozpoczyna budowę prawdziwej wartości swojej firmy, w postaci w pełni zautomatyzowanych cykli marketingowych, które są realizowane do poszczególnych grup potencjalnych i aktualnych klientów.

Pierwszy Polski system marketing Automation

Firmy korzystające z SALESmanago osiągają nawet do 400% wzrostu skuteczności e-mail marketingu i 300% wzrostu konwersji sprzedażowej. SALESmanago to pierwszy i najszybciej rosnący system Marketing Automation w Polsce. Z systemu korzysta już ponad 400 firm m. in. Rainbow Tours, SITA, Eden Springs, Audioteka, Multikino, Jean Louis David, Answear.com oraz liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw.

kolo.png

Marketing Automation to koncepcja polegająca na połączeniu automatyzacji zbierania informacji o potencjalnych i aktualnych klientach z automatycznymi akcjami marketingowymi do wyselekcjonowanych klientów.

Ustawienie automatycznego cyklu marketingowego do poszczególnych segmentów Klientów, pozwala na dotarcie do Klientów w wyznaczonym czasie z odpowiednim i dopasowanym przekazem bez potrzeby angażowania dużego zespołu pracowników i wykonywania żmudnej manualnej pracy.

Z czego wynika słabość marketingu dzisiaj

Minęło ponad sto lat odkąd John Wanamaker wypowiedział słynne słowa „Half the money I spend on advertising is wasted. The trouble is I do not know which half”. Przeprowadzone w zeszłym roku badanie dyrektorów marketingu IBM CMO study pokazuje, że niewiele się od tego czasu zmieniło:

  • 63% dyrektorów marketingu spodziewa się, że ROI stanie się w ciągu najbliższych trzech do pięciu lat najważniejszym wskaźnikiem pomiaru ich działalności, a jedynie 44% z nich jest na to przygotowanym;
  • 73% działów marketingu nie ma opracowanego żadnego sposobu przekuwania leadów i potencjalnych klientów w klientów płacących;
  • 61% marketingowców wysyła każdy, nawet słaby lead od razu do działu sprzedaży, podczas gdy nadaje się do tego maksymalnie 27% leadów;
  • 95% właścicieli i prezesów firm, jeśli ma ciąć koszty stałe, najpierw obcina budżety marketingowe.

Z perspektywy właścicieli firm, marketing nie buduje wartości firmy, a działalność marketingowa często traktowana jest jako "nice to have" bardziej niż strategiczna konieczność. Słabość marketingu to najczęściej słabość narzędzi i technik, którymi posługują się marketingowcy: niestabilne SEO, brak efektów Adwords, brak rozliczalności wydatków na social media, wyliczać możnaby długo.

SALESmanago - Dashboard

Doświadczamy zmiany modeli sprzedażowych

W międzyczasie jednak jesteśmy wszyscy świadkami drastycznej zmiany w modelach zakupowych, co związane jest bezpośrednio z rosnącą penetracją internetu, który zdobywa coraz to nowe przyczółki w zachowaniach konsumentów. Co mówią te badania?

  • Kupujący chce kontrolować aż 70% procesu zakupowego
  • 90% konsumentów przed zakupem robi research online

Co z tego wynika? Po pierwsze najlepszą strategią sprzedażową można opisać hasłem DO NOT SELL, a po drugie tworzy się tzw. luka (wyciek Leadów) w procesie sprzedaży bo kupujący kiedy przychodzi po nasze produkty i usługi to tę decyzję podjął znacznie wcześniej. Lukę w procesie sprzedaży oraz sposób w jaki te lukę wypełnia system Marketing Automation ilustruje poniższy rysunek.

SALESmanago - Lejek sprzedazowy

Nowa Szkoła Marketingu i nowy marketingowiec

Dzięki systemowi Marketing Automation marketingowiec, staje się aktywnym uczestnikiem procesu sprzedażowego, dzięki temu, ze potrafi wychwycić moment zainteresowania potencjalnego klienta (np. dzięki identyfikacji i monitoringu klienta na stronie www), a następnie prowadzi go w automatycznych personalizowanych procesach do momentu kiedy jest albo gotowy do dokonania zakupu, albo przygotowany do kontaktu z działem handlowym.

Praktyczne możliwości

Systemy Marketing Automation zdobywają bardzo dużą popularność dzięki temu, że oszczędzają działowi marketingu gigantycznej ilości czasu poprzez automatyczne wykonywanie ręcznej pracy, poprzez gromadzenie informacji o klientach, ale przede wszystkim dlatego, że umożliwia firmie budowanie faktycznego kapitału związanego marketingiem poprzez:

Współpraca działu marketingu z działem handlowym:

  •   Przygotowywanie potencjalnych klientów do sprzedaży - Lead Nurturing,
  •   Powiadamianie działu handlowego o nowych klientach gotowych do zakupu,
  •   Edukację potencjalnych klientów będących już w procesie sprzedażowym.

Budowa wartości firmy poprzez kumulację wiedzy w procesach marketingowych:

  •   Tworzenie procesów edukacyjnych e-mail marketing,
  •   Tworzenie procesów z wykorzystaniem dynamicznej treść WWW,
  •   Tworzenie automatycznych procesów sprzedaży - Lead Routing.

Analiza ROI i efektywności procesów marketingowych:

  •   Analiza skuteczności poszczególnych procesów i akcji marketingowych,
  •   Analiza skuteczności Marketing Mix w procesie sprzedażowym,
  •   Analizę ROI z działalności marketingowej.

Drastycznie zmienia się również rola samego marketingowca i działu marketingu, który odchodzi od zajeć związanych z produkcją marketingową i budowaniem marki przez Adwords, SEO etc., które najczęściej podlegają outsourcingowi, a zaczyna się koncentrować na wypracowywaniu trwałych procesów marketingowych i kumulacji wiedzy marketingowej.

Kompletna fukcjonalność do marketingu w jednym systemie

Benhauer SALESmanago jest kompletnym systemem, który umożliwia zastąpienie wszelkich dotychczas stosowanych narzędzi marketingowych i znaczne zwiększenie sprzedaży. Ilość sposobów wykorzystania SALESmanago ogranicza wyłącznie nasza wyobraźnia.

SALESmanago - CRM

Jak można wykorzystać system SALESmanago?

Wysyłaj automatycznie dopasowane, predefiniowane oferty

Stwórz gotowe e-maile na najważniejsze elementy Twojej ofert produktowo-usługowej i ustaw regułę, która automatycznie wyśle dopasowaną do klienta ofertę w odpowiedzi na jego zachowanie na Twojej stronie.

Wysyłaj newslettera i e-mailingi i monitoruj klientów na swojej stronie

W SALESmanago przygotujesz ładnie wyglądające szablony i zaczniesz wysyłać newslettery i e-mailingi. Po ich wysyłce dowiesz się, którzy z potencjalnych klientów wchodzą na stronę WWW. Szybko przekonasz się jak przydatne mogą być te ifnormacje dla zwiększenia sprzedaży.

Kontaktuj się z klientem we właściwym czasie

Czy wiesz kiedy jest najlepszy moment na kontakt z klientem? SALESmanago wie. System powie Ci kiedy klient otworzył e-mail z ofertą i kiedy w niego kliknął. Co więcej, dzięki informacji o zachowaniu na Twojej stronie, będziesz wiedzieć o czym rozmawiać z potencjalnym klientem. 

E-mail lub SMS po porzuceniu koszyka z zakupami

Automatycznie generowany e-mail wysyłany po porzuceniu koszyka, może podwoić liczbę sprzedaży w sklepie internetowym, Treść takiego e-maila może zawierać ofertę darmowej dostawy, dodatkowy rabat etc. (również w zależności od wartości porzuconego koszyka).

Wysyłaj automatycznie tworzone oferty behawioralne

To zaawansowana możliwość stosowana w masowym handlu usługami i produktami. Powoduje ona, że system sam, automatycznie komponuje dopasowane do zachowania klienta oferty i wysyła je e-mailem.

Zautomatyzuj swój cykl sprzedaży i wzbogać go o automatyczny marketing

Jeśli Twój potencjalny klient jest prowadzony przez sprzedawcę pomiędzy etapami sprzedaży, ustaw automatyczne akcje marketingowe, kiedy klient przechodzi do kolejnego etapu. Np. klient przeszedł do etapu "zainteresowany" - System może automatycznie wysłać do takiego klienta przygotowane case studies, lub wysłać alert do konsultanta, by skontaktował się z danym klientem.

Realizuj automatyczne akcje cross-sellingowe

Ustaw automatyczną regułę - jeśli jakiś klient wpadł w segment Cross-Selling, to system wyśle mu automatyczną ofertę powiązaną. Dzięki temu zautomatyzujesz proces doprzedaży do Twoich aktualnych klientów.

Ustaw Welcome Message i witaj każdego nowego klienta

Jeśli jakiś potencjalny klient pojawia się na Twojej stronie po raz pierwszy - wyślij do niego, po takiej wizycie, Welcome Message. W takiej wiadomości możesz zawrzeć trochę informacji wizerunkowych, czy informacje o ofercie, które uzupełnią to co znajduje się na Twoim serwisie internetowym.

Programy typu WIN-BACK

Jeśli któryś z Twoich klientów dokonał zakupu i nie pojawił się na Twojej stronie ponownie, przez np. dwa miesiące, system może automatycznie wysłać mu zaproszenie do ponownej współpracy.

Edukuj klientów w programie Lead Nurturing

Nowe leady i nowi potencjalni klienci, których pozyskujesz, najczęściej nie są przygotowani do tego, by kontaktował się z nimi handlowiec i by przeprowadził skuteczną sprzedaż. Możesz taki lead przygotować, wysyłając do niego automatyczny, przygotowany wcześniej cykl wiadomości.

Wskaż działowi sprzedaży najlepszych potencjalnych klientów

Wyszukiwanie najlepszych potencjalnych klientów jest bardzo pracochłonne, aby usprawnić ten proces, skorzsystaj ze scoringu. SALESmanago tworzy scoring na podstawie monitoringu Twoich klientów. Najbardziej aktywnych klientów znajdziesz w zakładne Hot Leads.

Dla kogo jest system Marketing Automation?

  • Mikrofirmy jako proste narzędzie do zarządzania kontaktami lub wysyłania newsletterów i pozyskiwania klientów,
  • Małe i Średnie firmy jako kompleksowe narzędzie Marketing Automation obejmujące CRM, e-Mail Marketing i Automatyzację Marketingu oraz wsparcie i zarządzanie sprzedażą,
  • Duże przedsiębiorstwa i korporacje – jako narzędzie do integracji z systemami wewnętrznymi klienta (CRM/ERP) w celu stworzenia kompleksowego automatycznego środowiska marketingowego (dostępne dla dużych firm w formie wdrożeń dedykowanych),
  • eCommerce i sklepy internetowe jako system do generowania sprzedaży i zwiększania konwersji personalizowanych behawioralnych ofert i rekomendacji w e-mailach, na stronie www i kanale mobilnym.

Integracja z systemami Kentico CMS

Dzięki integracji systemu Kentico CMS z SALESmanago zyskujesz unikalne możliwości zarządzania serwisem firmowym i budową Landing Page, a także wykorzystania zaawansowanych funkcjonalności systemu Marketing Automation.

Wsparcie sprzedaży

Dzięki uruchomieniu systemu Marketing Automation i przesyłaniu informacji o potencjalnych klientach do systemu CRM, następuje integracja ludzi pracujących w marketingu i sprzedaży, oraz eliminacja znacznej części manualnej pracy.

Więcej informacji

Serwis internetowy producenta: www.salesmanago.pl/