Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:

Kentico EMS - Enterprise Marketing Solution

Kentico EMS jest kompleksowym systemem CXM dla marketerów, którzy chcą z jednego miejsca zarządzać kampaniami budzącymi zaangażowanie dużej liczby potencjalnych klientów.

System Kentico EMS posiada wbudowane najnowsze rozwiązania z dziedziny e-marketingu, które dostarczają nowoczesnym marketerom potężnych narzędzi do pozyskiwania i pielęgnowania potencjalnych klientów ,co szybko przekłada się na zwiększenie dochodów Twojej firmy.

kentico-marketing-automation.png

System Kentico EMS zawiera w sobie pełną funkcjonalność Kentico CMS. Platforma używana jest w ponad 16 000 serwisach internetowych i 90 krajach. Klienci którzy skorzystali z tego  rozwiązania to min. Microsoft, McDonald’s, Guinness, Vodafone, O2, Orange, Mazda, Ford, Subaru, Isuzu, Samsung czy DKNY.

Content management system

Przyjazdne mechanizmy edycji stron sprawiają, że redagowaniem ich zawartości mogą zająć się użytkownicy, nie posiadający specjalistycznej wiedzy technicznej. Możesz przechowywać poprzednie wersje dokumentów, co daje możliwość porównywania ich z poprzednimi wersjami i przywracania zmian. Możesz także sam zorganizować przebieg pracy - jedna osoba może być odpowiedzialna za wprowadzenie treści, druga zaś za ich zatwierdzenie.

E-Commerce

Szyty na miarę, dostępny moduł e-commerce wraz z mechanizmami Marketing Automation jest niezwykle skutecznym narzędziem marketingowym do prowadzenia sprzedaży internetowej i promowania swoich produktów on-line.

Marketing automation

Mechanizm Marketing Automation pozwala prowadzić klientów na drodze scieżki zakupowej, angażować ich, a ostatecznie skłonić do zakupu produktu podsuwając im odpowiednie treści i materiały. Korzystając z tego narzędzia otrzymuje się robota marketingowego, który jest idealnym wsparciem dla działu marketingu. Marketerzy zajmą się pracą która do nich należy, czyli tworzeniem strategii, a czynnościami takimi jak wysyłki mailingów, przypomnień, wyświetlaniem treści i segmentacją klientów zajmuje się Marketing Automation.

Testowanie A/B i MVT

Testowanie pozwala określić, który wariant strony, w największym stopniu spełnia Twoje cele marketingowe.

Zarządzanie kontaktami

Pozwala śledzić osoby odwiedzające stronę oraz ich aktywność w celu dokładniejszego określenia ich potrzeb. Baza kontaktów zawiera informacje,  takie jak - geolokalizacja, zainteresowanie produktem, czas jaki spędził na poszczególnych podstronach oraz zarys profilu np. czy jest z działu marketingu lub zarządu.

lead scoring

Mechanizm Lead Scoring, pozwala nadawać punkty za automatyczną kwalifikację leadów i przekazywanie sprzedawcom wyłącznie wartościowych danych kontaktowych. Mechanizm Lead Scoring, pozwala łatwo stworzyć własny system punktacji łączący dwa rodzaje reguł:

  • Demograficzne - określa dopasowanie Leadów dla firmy na podstawie ich wartości w profilu np. lokalizacja, stanowisko lub kompletność wypełnionych danych
  • Behavioralne - określenie poziomu zaangażowania Leadów w oparciu o ich zaangażowanie np. odwiedzane strony, pobrane dokumenty lub wysłane formularze

Można przypisać liczbę punktów dla każdej reguły i próg, który określa, ile punktów musi zebrać potencjalny klient, aby zostać zakwalifikowany jako Hot Lead, który zostanie przekazany do działu sprzedaży. Punkty mogą wygasnąć po upływie określonego czasu lub można nawet przypisać punkty ujemne dla wszelkich znaków ostrzegawczych, np. gdy wypiszemy się z newslettera.

Proces sprzedaży jest bardziej efektywny, ponieważ handlowcy skupiają się na właściwych hot leadach, co przekłada się na bezpośredni wzrost przychodów firmy oraz ich zadowolenia z działań marketingowych.

Personalizacja treści

Moduł segmentacji i personalizacji treści dostarcza osobom odwiedzającym witrynę zawartości najbardziej pasujące do nich. Tworzy profile użytkowników i grupy, na podstawie których wyświetlane są treści w serwisie internetowym, sklepie lub Landing Page.

E-mail Marketing

Pozwala na tworzenie i wysyłkę dedykowanych wiadomości dla grup o określonych kryteriach (województwo, miejscowość, profil, płeć, wiek itp.), testowanie A/B oraz śledzenie konwersji i odbitych emaili.

Analityka i ROI

Moduł analityczny pozwala na śledzenie użytkownika od momentu wejścia na stronę do momentu jej opuszczenia. Możemy sprawdzić ile czasu użytkownik poświęcił konkretnej podstronie i stwierdzić jak bardzo zainteresowany był wybranym produktem czy usługą. Moduł pozwala na sprawdzenie rentowności kampanii (ROI) oraz dostarcza niezbędne informacje analityczne, które pozwalają sprawdzić na to które kanały komunikacji są najbardziej opłacalne, a które nie przynoszą żadnych korzyści.

lead nurturing - Drip marketing

Mechanizmy dostępne w systemie Kentico EMS pozwalają na uruchamianie procesów Drip Marketing – czyli automatycznie dawkować informacje tak, aby klient podawał coraz więcej informacji o sobie dostając w zamian więcej materiałów, które go interesują i przywiązują go do nas jednocześnie budując bazę klientów.

Graficzny projektant procesów

Projektan procesów pozwala bez udziału programisty za pomocą metody Drag & Drop budować procesy marketingowe i biznesowe. Tworzenie takich procesów nie wymaga znajomości języka programowania czy innych równie skomplikowanych operacji.

kentico-marketing-automation-process.jpg

Wydajność i skalowalność

Platforma Kentico jest wysoce skalowalna. Pozwala to na instalację systemu zarówno na niedrogim hostingu, jak i na kilku serwerach jednocześnie w formie Web Farm.

Pełna funkcjonalność Kentico EMS

Pełna i zawsze aktualna funkcjonalność wszystkich systemów Kentico dostepna jest na stronie producenta pod adresem: www.kentico.com/Product/All-Features.

Licencje

Jedną z zalet Kentico jest elastyczny model licencjonowania, pozwalający dostosować licencję do Twoich potrzeb. Sprawdź aktualne ceny na stronie producenta i wybierz licencje w zależności od swoich potrzeb.

Jeśli nie jesteś pewien, która licencja jest odpowiednia dla Twojej firmy, skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci doradzą przy zakupie licencji oraz podczas wdrożenia projektu.

Jesteśmy największym partnerem Kentico w Polsce. Jeśli potrzebujesz wsparcia technicznego lub konsultacji służymy pomocą i jesteśmy do Twojej dyspozycji.