Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:

Outsourcing działań e-Marketingowych

Wiele firm nie potrzebuje specjalisty od marketingu internetowego, stratega grafika lub webdevelopera na stałe lub chce skonsultować swoje działania. Właśnie dla nich świadczymy usługi outsourcingu działań e-marketingowych.

Potrzebne Ci czasowe wsparcie dla działu marketingu? Chcesz zająć się prowadzeniem swojej firmy, a działania marketingowe zostawić w rękach zewnętrznego specjalisty? Chcesz się rozwijać szybciej niż inni, a nie masz ochoty śledzić nowinek w marketingu?

Weź pod uwagę outsourcing marketingu, który można traktować jako strategię zarządzania, polegającą na zleceniu nam zadań nie związanych z podstawową działalnością firmy.

Uslugi-Utrzymujemy-Kentico-CXM.png

Dlaczego outsourcing marketingu?

  • Obniżenie kosztów. Rezygnacja z własnego z działu marketingu i zlecenie działań poza firmę, ograniczysz wydatki na etat i szkolenia, sprzęt i specjalistyczne oprogramowanie.  Otrzymujesz taki sam lub lepszy efekt, korzystając z naszego doświadczenia i wiedzy.
  • Spojrzenie z zewnątrz. Jesteśmy "świeżą krwią" w Twoim biznesie. Widzimy więcej, pytamy dlaczego i uznajemy, że zawsze można to zrobić lepiej. Poza wsparciem marketingowym wskażemy też inne obszary, które mogą wymagać szczególnej uwagi.
  • Jesteśmy profesjonalistami. Mamy wieloletnie doświadczenie w marketingu internetowym, znamy ten rynek i sami wykorzystujemy najnowsze i skuteczne rozwiązania, które upowszechnią się za kilka lat. Jesteśmy dumnymi z naszych osiągnięć.

Wsparcie marketingowe 360°

Bierzemy pełną odpowiedzialność za Twoje działania marketingowe. Zanim to zrobimy rozpoznajemy potrzeby, badamy możliwości,  wypracowujemy strategię, wdrażamy ją, szkolimy, analizujemy, dostosowujemy działania do bieżących potrzeb, wspieramy.

Po zawarciu umowy oferujemy Ci pomoc, konsultacje i oczywiście wykonujemy za Ciebie określone działania  w zakresie marketingu internetowego takie jak:

  • Analiza dotychczasowych działań marketingowych.
  • Analiza bazy klientów.
  • Opracowanie strategii działań eMarketingowych.
  • Optymalizacja SEO w Google.
  • Prowadzenie kampanie AdWords.
  • Przygotowanie kampani remarketingowych w Google.
  • Zwiększanie konwersji zakupowej w sklepie internetowym.
  • Content marketing - Przygotowywanie treści na stronę.
  • Monitoring – śledzenie i analiza zachowań klientów na Twojej stronie.
  • Landing Page - Tworzenie akcji promocyjnych.
  • Budowa lejka sprzedażowego i alertów  – wsparcie sprzedaży.
  • eMail Marketing – wysyłka mailingów,  tworzenie szablonów i analiza działań.
  • Lead Nurturing – edukowanie i dojrzewanie klienta do zakupu produktu lub usług.
  • Lead Scoring – budowa systemu punktacji dla klientów Personalizacja oferty na stronie – dedykowane treści dla poszczególnych klientów bądź grup klientów.
  • Segmentacja bazy klientów – grupowanie klientów (geolokalizacja, zachowania na stronie, wiek, płeć).
  • Zwiększenie sprzedaży w eCommerce - Cross-seling i Up-selling.
  • Automatyzacja procesów - dodawanie nowych treści i produktów, archiwizacja.
  • Raporty – przygotowany okresowo raport z bieżących działań.
  • Bieżące wsparcie przy korzystaniu z systemu Kentico CXM.

Potrzebna szeroka wiedza i techniczni specjaliści

Typowy zespół nowoczesnego marketingu internetowego wymaga stratega, analityka, eCommerce managera, informatyka i specjalistów z dziedzin Big Data oraz Cloud Computing. W firmach przeważnie jest tylko jeden marketingowiec, który będzie świetnie koordynował nasze działania i zbierał uznanie za osiągane rezultaty.

Albo się rozwijasz, albo zwijasz

Konkurencja Ci ucieka, a Twoja firma coraz bardziej traci ją z oczu? Sama pasywna obecność w internecie nie wystarczy, rozpocznij nowe działania. Korzystaj z nowoczesnych rozwiązań marketingowych, które dzięki automatyzacji i tzw. BIG DATA wspierają sprzedaż.