Case Study
Bank Pocztowy

Migracja z przestarzałego systemu Lotus Domino do chmury Microsoft 365!

Bank PocztowyBank Pocztowy
Logo Klienta

Bank Pocztowy

Bank Pocztowy SA – bank komercyjny w Polsce, oferujący usługi finansowe dla klientów indywidualnych z uzupełniającą ofertą dla mikro- i małych przedsiębiorstw, w placówkach sieci własnej oraz w placówkach Poczty Polskiej. Bank Pocztowy powstał w 1990 roku w Bydgoszczy. Z należytą starannością dba o interesy swoich klientów i tego samego oczekuje od firm z którymi nawiązuje współpracę. To powód, dla którego firma wybrała kontakt z przedstawicielami Supremo.

Wyzwanie

Organizacja, która codziennie przetwarza bardzo duże ilości danych. Potrzebowała szybkiej, wydajnej poczty. Szukała rozwiązania, które może być skalowalne i dostosowywać się do jej potrzeb. Chciała poprawić komunikację w firmie i zadbać o pozytywny klimat organizacyjny. Potrzebowała narzędzia, które zapewni jej sprawny obieg dokumentów oraz bezpieczeństwo danych.

Rozwiązanie

Bank Pocztowy korzystał z niewspieranego już przestarzałego systemu pocztowego Lotus. Oprogramowanie nie zapewnia już należytego poziomu bezpieczeństwa, jest okrojone pod względem funkcjonalności. Co istotne, nie jest również zgodne z obowiązującymi regulacjami UE. Nasz klient w porę zareagował i wybrał najlepsze możliwe rozwiązanie, obecne teraz na rynku – migrację do chmury Microsoft 365! W tym projekcie, w wyniku wieloletniego doświadczenia bardzo szybko rozpoznaliśmy potrzeby firmy i przystąpiliśmy do działania. Uruchomiliśmy około1500 kont w usłudze Microsoft Exchange.

Zaoferowaliśmy również szkolenia z nowego narzędzia Microsoft Outlook, z których pracownicy banku bardzo chętnie skorzystali. Nauczyliśmy ich korzystania z podstawowych i bardziej zaawansowanych funkcji, jakie daje ten produkt Microsoft. Pokazaliśmy, jak łatwe i przyjemne może być teraz korzystanie z poczty.

Wyniki

Bank Pocztowy był bardzo zadowolony z wyników wdrożenia usługi Microsoft. W szczególności pracownikom spodobał się interface aplikacji i prostota działania. Zarządowi firmy najbardziej zależało natomiast na zapewnieniu najwyższego poziomu bezpieczeństwa przesyłania danych. Taki właśnie cel został osiągnięty.

Chętnie dzielimy się wiedzą

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności Supremo Sp. z o.o.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Ups! Coś poszło nie tak :(