Case Study
H. Cegielski Fabryka Pojazdów Szynowych

Microsoft 365 rozwiązaniem pierwszej klasy w FPS!

H. Cegielski Fabryka Pojazdów Szynowych H. Cegielski Fabryka Pojazdów Szynowych
Logo Klienta

H. Cegielski Fabryka Pojazdów Szynowych

H. Cegielski – Fabryka Pojazdów Szynowych – spółka od wielu lat jest wiodącym krajowym producentem pojazdów szynowych. Jej celem jest budowanie niezawodnych pojazdów szynowych, by każda podróż była bezpieczna i komfortowa. Produkcja zakłada stosowanie innowacyjnych metod i rozwiązań, by w pełni odpowiadać na potrzeby przewoźnika i pasażera. Dostarcza nowoczesne produkty wysokiej klasy, spełniające najnowsze wymogi w zakresie bezpieczeństwa i komfortu. Firma oczekuje niezawodnych i najlepszych rozwiązań również wewnątrz organizacji. Aktywnie poszukuje narzędzi, dzięki którym stanie się jeszcze lepsza.

Wyzwanie

Transport kolejowy to strategiczny w skali kraju sposób przemieszczania się. Dla naszego klienta FPS, firmy słynącej z produkcji taboru kolejowego pierwszej klasy, takie samo znaczenie strategiczne miała poczta i powiązany z nią system do komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy. Dotychczasowy dostawca usługi pocztowej nie spełniał wymogów protokołów bezpieczeństwa, szybkości działania, czy synchronizacji danych na kilku urządzeniach. Manager IT z organizacji FPS zgłosił się do nas, z wyzwaniem dotyczącym podniesienia jakości narzędzi komunikacji w firmie. Chciał wymienić pocztę, wdrożyć komunikator wewnętrzny, narzędzie do spotkań online i wymiany plików.

Rozwiązanie

Dokładna analiza jednoznacznie wskazała, że Microsoft 365 będzie optymalnym rozwiązaniem. Składowe palety produktów Microsoft 365 odpowiedziały na konkretne potrzeby klienta: - Exchange Online Wprowadził zupełnie nową kulturę i możliwości współdzielenia kalendarzy, centralnej książki adresowej, gdzie w jednym miejscu znajdują się adresy wszystkich pracowników Skuteczne filtry antyspamowe profesjonalne systemy antywirusowych i wreszcie synchronizację każdego elementu poczty, miedzy tabletem telefonem komórkowym, a komputerem osobistym. W wymaganiach klient zasygnalizował potrzebę archiwizacji poczty i posiadania jej historii, bez względu na to, czy dany użytkownik w swoich folderach ją skasuję.

Microsoft 365 odpowiedział również na tę potrzebę. - Teams w naturalny sposób wyparł używane do tej pory narzędzia, a była ich pełna gama. Ograniczyliśmy tym samym shadow IT. Eliminując aplikacje Whatsapp, Messenger, zooma, viber, Signal. Wdrożenie aplikacji Teams zostało uzupełnione dużą liczbą szkoleń, by przyzwyczaić użytkowników i oduczyć starych nawyków. Pokazać możliwości, które oszczędzają czas, przy jednoczesnym podniesieniu jakości realizowanych spotkań online i komunikacji natychmiastowej w formie czatu. - Sharepoint/Onedrive Te narzędzia wprowadziły nowe zasady . Wyparły niebezpieczny protokół ftp do współdzielenia plików miedzy klientami. Pracownicy wsiedli do tego „pociągu” i przełączyli się na bezpieczne, skuteczne udostępnianie plików, rezygnując wysyłania ich drogą mailową. 3 miesiące aktywnej współpracy metodą pracy Co-creation dały niesamowite wyniki wysokiej adopcji narzędzi Microsoft 365. Te efekty nie byłyby możliwe do zrealizowania, bez dużego angażu części miękkiej w postaci licznych szkoleń, prezentacji, spotkań typu Design Thinking, gdzie nasz dział Change Management wpłynął na kulturę pracy i zmianę nawyków całej kadry FPS.

Wyniki

Około 150 osób korzysta dziś z narzędzi Microsoft 365 w Fabryce Pojazdów Szynowych. Badania przeprowadzone przed i po wdrożeniu, jasno pokazują wzrost efektywności wyrażanej przez samych pracowników. Rekordziści mówią o oszczędnościach sięgających do 40 min czasu pracy każdego dnia. Jako główną przyczynę tak wspaniałych wyników wdrożeniowych użytkownicy podają dedykowane szkolenia i warsztaty. Uczyły one nie tylko obsługi narzędzi, ale również rozwiazywania konkretnych problemów, za ich pomocą. Organizacja chciała się zmienić, a nasze doświadczenie i praktyki pomogły jej w tym. Użytkownicy nie tracą już czasu na wyszukiwanie plików, wiedzą gdzie znajdują się potrzebne dane, są samodzielni, nie muszą nikogo prosić o pomoc. Ilość zapytać wysyłanych do działu helpdesk związanych z pocztą, czy brakiem uprawnień lub problemów z ftp spadła do 0.

Chętnie dzielimy się wiedzą

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności Supremo Sp. z o.o.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Ups! Coś poszło nie tak :(