Case Study
Lakfam

Sprawne wdrożenie i konfiguracja poczty w Microsoft 365!

LakfamLakfam
Logo Klienta

Lakfam

Dziś firma Lakfam należy do grona największych producentów szlifierek narzędziowych. Oferuje szlifierki automatyczne do ostrzenia pił, frezów, głowic, noży, wierteł, uniwersalne szlifierki narzędziowe NUA-25, a także specjalistyczne wersje obrabiarek oraz remonty kapitalne maszyn. Szlifierki cieszą się dużą renomą na całym świecie. Poza setkami firm na rynku polskim, trafiają do odbiorców z Rosji, Ukrainy, Litwy, krajów Europy Zachodniej, Skandynawii, RPA, Wietnamu.

Wyzwanie

Firma Lakfam potrzebowała nowego rozwiązania pocztowego. Jej ówczesny system nie spełniał oczekiwań pracowników i tracił wsparcie. Firma postanowiła na nowe, innowacyjne rozwiązanie i zgłosiła się do Supremo w celu wdrożenia usługi Microsoft Exchange Online.

Rozwiązanie

Poznaliśmy firmę Lakfam kiedy stała przed wyborem nowego systemu pocztowego. Od razu rozwialiśmy wszelkie wątpliwości i wybór padł na Microsoft Exchange Online. Nasi specjaliści odpowiednio dobrali najlepsze dla organizacji oprogramowanie i opracowali plan wdrożenia, który zakładał również szkolenia pracowników. Po wielu konsultacjach z zespołami Lakfam wiedzieliśmy, jakie funkcjonalności nowego rozwiązania będą dla nich najistotniejsze. Szybko przystąpiliśmy do działań, które w żaden sposób nie zakłóciły bieżącej pracy w firmie. Korzyści Microsoft Exchange Online są niezliczone. Można wykupić samodzielną usługę poczty e-mail i w razie potrzeby, później rozszerzyć ją do pełnego pakietu Microsoft 365. Co daje dużą elastyczność dla każdej firmy. Po drugie, w rozwiązaniu Exchange Online dostępne są automatyczne aktualizacje dotyczące nowo wykrytych zagrożeń bezpieczeństwa.

Firmie Lakfam szczególnie spodobał się interfejs nowej poczty. Jest nowoczesny i intuicyjny. Dbałość o szczegóły jest widoczna w każdym calu, a przecież każdy użytkownik lubi pracować w ładnym i uporządkowanym otoczeniu. Kompetentni szkoleniowcy Supremo doskonale przygotowali całą firmę do pracy w nowych warunkach. Nie tylko pokazali, jak należy wykorzystywać dostępne usługi Microsoft do pracy, ale także położyli nacisk na jeszcze lepsze planowanie pracy. Dzięki temu dzisiaj firma działa lepiej i efektywniej.

Wyniki

Wszystkie zaplanowane zadania zostały zrealizowane zgodnie z planem wdrożeniowym. Ludzie pracujący w Lakfam są zachwyceni nowym oprogramowaniem pocztowym. Czują, że pracodawca zadbał o ich komfort pracy.

Chętnie dzielimy się wiedzą

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności Supremo Sp. z o.o.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Ups! Coś poszło nie tak :(