Case Study
Majorel

Intranet, zbudowany w technologii Microsoft 365 – najważniejsze miejsce w rozwojowej firmie Majorel!

MajorelMajorel
Logo Klienta

Majorel

Majorel to globalna firma, zatrudniająca ponad 63 tys. pracowników na całym świecie. Misją firmy jest doskonałość: najlepsze doświadczenie klienta, najlepsze procesy i najbardziej ekonomiczne rozwiązania, tworzone razem z najlepszymi ludźmi. Skutecznie osiąga wyznaczone cele pracując nad nimi codziennie.

Wyzwanie

Firma o zasięgu globalnym zgłosiła się do ekspertów Supremo, chcąc polepszyć komunikację w swojej organizacji. Jej celem było znalezienie i wdrożenie narzędzi, które zorganizują treści materiałów firmowych. Rozwiązaniem w tym wypadku okazało się być stworzenie intranetu oraz implementacja Yammera, który działa na zasadzie mediów społecznościowych wewnątrz organizacji.

Rozwiązanie

Podczas pierwszego etapu współpracy z klientem, pracownicy Supremo uważnie wysłuchali jego potrzeb. Zebrali wymagania i oczekiwania stawiane wobec intranetu oraz stworzyli zakres części Yammerowej. Przed przystąpieniem do realizacji przeprowadzono liczne szkolenia produktowe, opisujące funkcjonalności tych rozwiązań, by klient mógł być w stu procentach przekonany, co do zasadności ich zastosowania.

Następnie, inżynierowie Supremo określili architekturę intranetu. zaproponowali najkorzystniejszy podział witryn i elementy, które miały się w nim znajdować. Częściowo wykorzystano gotowe moduły dostępne na platformie Microsoft SharePoint. Stworzono struktury informacji i osadzono w nich pliki. Intranet stał się miejscem najważniejszych aktywności w firmie, które od teraz są uporządkowane. Każdy pracownik ma do niego dostęp. Można przypisywać role wybranym użytkownikom tak, by informacja kto jest autorem danych treści była widoczna. Można osadzać gotowe komponenty takie jak Youtube, Twitter, czy ankiety Microsoft Forms.

Pojawiło się również miejsce na spis najważniejszych kontaktów w firmie, publikację ofert pracy, aktualnych benefitów dla pracowników. Majorel bardzo chętnie korzysta również z opcji osadzania całych dokumentów, które działają w trybie podglądu. Użytkownik nie musi ich pobierać, wystarczy wejść na konkretną podstronę i można szybko zapoznać się z ich treścią. Wdrożenie do Intranetu kalendarza, w którym każdy pracownik informuje o planowanych dniach i godzinach pracy, składa wnioski urlopowe możne niezwykle efektywnie ulepszyć zarządzanie projektem biznesowym.

Wyniki

Pracownicy Majorel zaczęli oszczędzać znacznie więcej czasu, dzięki transparentności informacji i uporządkowaniu danych w jednym miejscu. Wpłynęło to także na:

  • Lepszą komunikację pomiędzy zarządem a pracownikami.
  • Lepszą kontrolę nad pracownikami, łatwiejsze zarządzanie.
  • Pozytywny wpływ na kulturę organizacyjną.
  • Redukcję kosztów.

Chętnie dzielimy się wiedzą

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności Supremo Sp. z o.o.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Ups! Coś poszło nie tak :(