Case Study
Małkowski Martech

Microsoft 365 - nowoczesne rozwiązanie ułatwiające codzienną pracę!

Microsoft 365 - nowoczesne rozwiązanie ułatwiające codzienną pracę!Małkowski Martech
Logo Klienta

Małkowski Martech

Małkowski Martech to firma, która powstała z pasji do tworzenia rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo. Wiele lat doświadczenia w projektowaniu, produkcji, montażu i serwisu rozwiązań z zakresu zabezpieczeń przeciwpożarowych pozwoliło na dopracowanie poziomu obsługi klienta. Firma bierze pełną odpowiedzialność za oferowane produkty, stawia na nowoczesność za rozsądną cenę.

Wyzwanie

Organizacja Małkowski Martech potrzebowała innowacyjnych rozwiązań, jakie daje Microsoft Office 365. Chciała mieć dostęp do intuicyjnego, ultranowoczesnego interfejsu poczty i możliwość szybkiego udostępniania plików wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Główną przyczyną zainicjowania zmiany były wysokie koszty utrzymania ówczesnego systemu pocztowego.

Firma dążyła do osiągnięcia optymalnych efektów. Nie chciała przy tym zatrudniać dodatkowych osób i płacić za drogie usługi zarządzania farmą serwerów, do swoich relatywnie mniejszych potrzeb. Oczekiwała rozwiązania idealnie dopasowanego do bieżących warunków.

Rozwiązanie

Lotus przegrał wyścig z Microsoft Office 365 Porównując ówczesne oprogramowanie pocztowe Lotus z nowoczesną usługą Microsoft od razu ujawnia się zwycięzca tego pojedynku. Małkowski Martech wybierając rozwiązanie Microsoft zwrócił szczególną uwagę na estetyczny i intuicyjny interfejs aplikacji Outlook. Możliwość ustawienia różnych widoków, pełna personalizacja narzędzia sprawiła, że pracuje się jeszcze lepiej i wygodniej. Skrzynka odbiorcza, czy kalendarz umożliwia zmianę organizacji elementów, czcionek i wielu innych ustawień. Wymogiem dzisiejszych czasów jest przeniesienie informatycznych narzędzi pracy ze stojącego w biurze, zakurzonego wielkiego komputera stacjonarnego bliżej, w stronę użytkownika końcowego. Tutaj również, Microsoft jako „młodszy” gracz na rynku aplikacji mobilnych zwycięża. Jest to zasługa rosnącej popularności serwerów Exchange’owych na świecie.

Obsługa konta pocztowego jest naturalnie zintegrowana z telefonem, czy tabletem. Nie ma konieczności instalowania i konfigurowania dodatkowych aplikacji. IBM pozostał w tyle, wymagając większych operacji dla dostępu mobilnego. Składniki pakietu Office takie jak Word Excel czy PowerPoint stanowią dzisiejszy standard oprogramowania biurowego. Integracja tych narzędzi z oprogramowaniem pocztowym, z punktu widzenia użytkownika jest jak najbardziej oczekiwana. Płynne przechodzenie z jednej aplikacji do drugiej całkowicie zmienia sposób codziennej pracy w organizacjach. Organizacja Martech była przekonana, że przejście do Office 365 przyniesie same korzyści. Tak też się stało. Dziś pracownicy są bardzo dobrze zorganizowani i wykonują swoje zadania w aplikacjach przyjaznym użytkownikom.

Wyniki

Firma Małkowski Martech jest bardzo zadowolona ze współpracy. Jej oczekiwania zostały spełnione, a koszty obsługi serwerów zmniejszyły się. My, inżynierowie Supremo przekazaliśmy jej wszystkie niezbędne informacje, wdrożyliśmy Office 365 i nauczyliśmy obsługi nowych narzędzi. Czekamy na kolejne projekty, przy których będziemy mieć okazję razem pracować.

Chętnie dzielimy się wiedzą

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności Supremo Sp. z o.o.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Ups! Coś poszło nie tak :(