Case Study
PC Print

Dynamics 365 Sales automatyzuje proces sprzedaży w PC Print!

Dynamics 365 Sales automatyzuje proces sprzedaży w PC Print!PC Print
Logo Klienta

PC Print

Od 25 lat PC Print reprezentuje firmę Leonhard Kurz Stiftung & Co. KG, która jest światowym liderem w dziedzinie technologii dekoracji folią. Codziennie dba o wizerunek marek, stosując różnorodne metody uszlachetniania produktów. Swoim klientom oferuje profesjonalne wsparcie i doradztwo, które są gwarancją uzyskania ciekawego i niepowtarzalnego efektu.

Wyzwanie

W wyniku wciąż rosnącej liczby klientów, w firmie PC Print pojawiła się potrzeba unowocześnienia procesu sprzedaży. Organizacja chciała pracować jeszcze efektywniej. Zaufała doświadczeniu ekspertów Supremo i podjęła decyzję o automatyzacji powtarzalnych zadań.

Rozwiązanie

Dzięki zaproponowanej usłudze Microsoft Dynamics 365 Sales przedsiębiorstwo PC Print może niezwykle skutecznie monitorować i realizować plany sprzedażowe. Na podstawie historii współpracy z klientami przewiduje ich potrzeby, dzięki czemu jeszcze lepiej dostosowuje do nich swoją ofertę. Przedstawiciele handlowi, korzystając z danych historycznych budują silne relacje z klientami. Po każdym kontakcie z klientem w systemie pozostają wartościowe dane, które następnie są analizowane i mogą być wykorzystywane w przyszłości.

Microsoft Dynamics 365 Sales wyróżnia się następującymi funkcjonalnościami:

  • Kompleksowa kontrola procesu sprzedaż, od Leada po fakturę SFA.
  • Automatyzacja codziennych zadań zespołów sprzedaży z wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji i uczenia maszynowego CRM.
  • Nowoczesne zarządzanie relacją w kontekście całego portfela klientów organizacji w integracji z Socjal Media.
  • Zarządzanie produktami ich kategoriami i hierarchią.
  • Pulpity managerskie i operacyjne.
  • Zarządzanie terytorialne i prognozowanie sprzedaży.
  • Lead management – zarządzanie procesem kwalifikacji leadów. Sprzedawcy mogą tworzyć szanse sprzedażowe ręcznie lub automatycznie.
  • Opportunity management – po zakwalifikowaniu leada użytkownik może śledzić interakcje, dostarczać klientowi odpowiednie materiały, a na końcu – domknąć sprzedaż.
  • Embedded Intelligence – komunikacja może być personalizowana pod kątem konkretnego klienta.
  • Social Selling – dzięki możliwości integracji z wieloma narzędziami, np. Microsoft Social Engagement czy Linkedin Sales Navigator wspiera budowanie długofalowych relacji z klientami.
  • Tworzenie kampanii i list marketingowych.
  • Prognozowanie sprzedaży.


W firmie PC Print wdrożenie Microsoft Dynamics 365 poprzedziła dogłębna analiza środowiska. Następnie został uruchomiony pierwszy etap usługi. Obecnie trwają pracę nad integracją z Systemem ERP.

Wyniki

Już teraz widoczne są efekty wdrożenia usługi Microsoft. Pracownicy PC Print szybciej finalizują transakcje i odnajdują dane historyczne. System przechowuje informacje w usystematyzowany sposób, dzięki czemu w firmie zawsze panuje porządek. Gotowe wykresy i dashboard`y umożliwiają tworzenie ciekawych prezentacji i prosty odczyt wyników. Gdy tylko nastąpi integracja z obecnym systemem ERP będziemy mówić o pełnym sukcesie projektu.

Chętnie dzielimy się wiedzą

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności Supremo Sp. z o.o.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Ups! Coś poszło nie tak :(