Case Study
Redos

Wysoka wydajność firmowej komunikacji z Microsoft Teams, dzięki wdrożeniu Microsoft 365!

RedosRedos
Logo Klienta

Redos

REDOS jako Autoryzowany Partner Serwisowy MAN Truck & Bus Polska powstał jako oddział firmy Redos Pojazdy Użytkowe Sp. z o.o.. Codziennie stawia czoła nowym wyzwaniom, kreowanym przez wymagających klientów. Obsługuje klientów na najwyższym poziomie i tego samego oczekuje od swoich partnerów. To powód dla którego wybrał Supremo.

Wyzwanie

Firma Redos w bardzo szybkim tempie zaczęła się rozrastać. Zatrudniła nowych pracowników, w wyniku czego naturalnie pojawiły się problemy z komunikacją między zespołami. Poszukiwała rozwiązania, które umocni ten obszar organizacji. Chciała najlepszego rozwiązania, w celu uzyskania najlepszych rezultatów. Wiedziała, że Supremo sprosta temu wyzwaniu i zaproponuje usługę, która odmieni styl pracy w Redos.

Rozwiązanie

Poznaliśmy firmę Redos od środka. Mogliśmy zobaczyć, jak działa fachowa obsługa klienta, z jakimi wyzwaniami mierzą się pracownicy serwisowi na co dzień. Przyjrzeliśmy się z bliska problemom w komunikacji i znaleźliśmy ich przyczynę. Pracownicy komunikowali się ze sobą na różne sposoby, przez co ważne informacje były rozproszone i trudne do znalezienia. Zaproponowaliśmy narzędzie Microsoft Teams. Może być ono używane na dowolnych urządzeniach, zarówno w wersji desktopowej jak i przeglądarkowej. Informacje przesyłane są natychmiastowo, a jakość rozmów jest zawsze na najwyższym poziomie.

Zadbaliśmy o to, by w całej firmie wprowadzony został elektroniczny obieg dokumentów. Dzięki temu blisko 35 użytkowników znacząco ograniczyło używanie papieru i w każdej chwili ma dostęp do danych, których potrzebuje. Wdrożyliśmy usługę Microsoft Office 365, która zdefiniowała na nowo miejsce pracy w Redos. Członkowie zespołu Redos pracują w jednym pliku w czasie rzeczywistym i zawsze znają aktualną wersję dokumentu. W szybki sposób udostępniają sobie treści za pomocą witryn Sharepoint, OneDrive lub poprzez aplikację Teams. Coraz rzadziej korzystają z mailowej wymiany wiadomości między sobą. To wszystko składa się na dużą oszczędność czasu i zwiększenie produktywności każdego pracownika.

Wyniki

Microsoft 365 okazał się być rozwiązaniem niemalże szytym na miarę dla firmy Redos. Zarząd jest zachwycony dużo mniejszą liczbą pomyłek przy obsłudze klienta i nieporozumień między pracownikami. Dziś, nie wyobraża sobie już nowoczesnego miejsca pracy bez wsparcia ze strony produktów Microsoft i Supremo. Wdrożenie przebiegło zgodnie z planem, a efekty pozytywnie zaskoczyły wszystkich.

Chętnie dzielimy się wiedzą

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności Supremo Sp. z o.o.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Ups! Coś poszło nie tak :(