Aktualnie, w związku z rozwojem jednego z naszych działów – a konkretnie: Business Applications Teamu, oferującemu naszym klientom dopasowane do ich potrzeb rozwiązania Microsoft, takie jak intranet SharePoint czy aplikacje biznesowe – poszukujemy kolejnej osoby, która łączy chęci do rozwoju w rodzinie narzędzi Microsoft z zacięciem UX-owym i „okiem” do designu.
Long story short – rekrutujemy na stanowisko:
BUSINESS APPLICATIONS & UX SPECIALIST.
Masz doświadczenie w projektowaniu ergonomicznych interfejsów? Jesteś proaktywny(-a) i potrafisz komunikować się z użytkownikami biznesowymi? Interesuje Cię dalszy rozwój w branży nowoczesnych technologii?
Jeśli tak, to czytaj dalej, będzie tylko lepiej!
Zakres Twoich przyszłych obowiązków
- Realizacja wdrożeń w zakresie wybranych technologii (głównie SharePoint) u naszych klientów.
- Współpraca przy tworzeniu rozwiązań w obszarze Power Platform.
- Tworzenie jasnych, intuicyjnych interfejsów aplikacji, a także systemów designu.
- Opracowywanie makiet, prototypów oraz testowanie rozwiązań z użytkownikami.
- Przeprowadzanie warsztatów envision/design thinking u klienta.
- Prowadzenia warsztatów biznesowych i projektowych (również w języku angielskim).
- Stały rozwój wiedzy oraz kompetencji w zakresie portfolio
- Certyfikacja z narzędzi i usług Microsoft.
Co sprawi, że będziesz dla nas dobrym kandydatem/tką? Czyli o must-have'ach
- Pozytywny vibe & wrodzony optymizm – bez tego ani rusz!
- Minimum 1 rok doświadczenia w pracy komercyjnej na podobnym stanowisku.
- Podstawowa znajomość narzędzi Microsoft (z naciskiem na SharePoint).
- Znajomość procesów analizy biznesowej i tworzenia dokumentacji (User Stories, zakresy implementacji).
- Kreatywność w tworzeniu materiałów graficznych oraz identyfikacji wizualnej marki.
- Zdolność do pracy zespołowej, a także komunikacji z zespołami technicznymi i marketingowymi.
- Wspomniany wyżej język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną rozmowę i negocjacje (minimum B2).
Co sprawi, że jeszcze bardziej będziemy chcieli Cię poznać? Czyli o tzw. bonus pointach
- Znajomość rozwiązań Microsoft 365 (Power Apps, Power Automate, Power BI, Dataverse).
- Umiejętność pracy w metodykach zwinnych.
- Certyfikaty Microsoft.
A co my Tobie zaoferujemy?
- Stabilne zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę bądź współpracę B2B – celujemy w długofalową współpracę.
- Wynagrodzenie – 6,5-8,5k zł brutto na UoP / 7,8-10,3k zł netto na B2B.
- Wymianę wiedzy i doświadczeń – stawiamy na team spirit, a zespół mamy mocno zróżnicowany i chętny do pomocy.
- Współfinansowane benefity – MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje angielskiego, owocowe wtorki, zniżki na bilety do teatru.
- Pracę w branży IT, w firmie będącej wieloletnim, Rekomendowanym Partnerem Microsoft.
- Pracę hybrydową – minimum 2 dni pracy stacjonarnej z naszego biura na poznańskim Górczynie.
- Brak nadgodzin – zbyt cenimy nasz work-life balance.
- Choć lubimy i wdrażamy procesy, to nadal gwarantujemy swobodną, przyjazną atmosferę i brak korpo-spiny.
O procesie rekrutacji:
- Wyślij swoje zgłoszenie – w ciągu 3 dni roboczych damy Ci znać, czy kontynuujemy proces, czy na ten moment jeszcze nie.
- Ustalimy ok. 30-minutową rozmowę na Teamsie z Agatą, naszą People & Culture Managerką.
- Na tym etapie poznasz i porozmawiasz z Adrianem (Team Managerem z działu Business Apps) – spotkanie online zajmie Wam ok. 60 minut.
- Czas na decyzję...
- Welcome on board.
Pamiętaj, że w przypadku decyzji odmownej, otrzymasz od nas info zwrotne po każdym etapie rozmów. Szanujemy Twój czas i Twoją chęć dołączenia do nas. :)
Kontakt: jeśli cały czas nie udało nam się powyższym elaboratem przekonać Cię do aplikowania i chciał(a)byś dowiedzieć się więcej – napisz do Agaty na a.michalak@supremo.pl bądź skontaktuj się z nią telefonicznie: +48 61 669 83 90.
Nie daj nam czekać na siebie dłużej! :)