Pełen etat
Poznań / Praca Zdalna / Praca hybrydowa

Cloud Solutions Specialist

Połowa, pięknej białej chmury

Jesteśmy Supremo - zespołem wysoko wykwalifikowanych inżynierów, programistów i specjalistów od cyfrowej transformacji. Specjalizujemy się w realizacji projektów informatycznych w technologiach firmy Microsoft dla liderów z obszarów produkcji, bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, high-tech, farmacji oraz logistyki w Polsce i za granicą. Jesteśmy wielokrotnie nagradzanym Partnerem Roku firmy Microsoft w kategorii Modern Workplace. 

Aktualnie, w związku z faktem, że mamy coraz więcej osób na pokładzie, przez co pojawia się u nas coraz więcej zgłoszeń serwisowych zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych (działy IT u naszych klientów) – potrzebujemy kolejnej pary rąk do pracy, by móc zapewnić najwyższy (innego tutaj nie planujemy 😉) poziom realizacji zadań związanych z szeroko pojętą administracją IT.  

Long story short – poszukujemy:

Stanowisko: Cloud Solutions Specialist

Miejsce pracy: Poznań / Praca zdalna / Praca hybrydowa

Interesujesz się IT? Chciał(a)byś rozwijać się w technologiach Microsoft (i nie tylko)? Hardware to Twoje drugie imię? Wiesz, że chmura to nie tylko obłoczek na niebie? Szukasz miejsca, gdzie spotkasz świetnych ludzi, którzy wesprą Cię na każdym kroku?? Czytaj dalej, będzie tylko lepiej!

Zakres Twoich przyszłych obowiązków:

  • Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych od klientów (pracujemy z działami IT naszych klientów, nie z klientami końcowymi), ich klasyfikacja oraz realizacja bądź przekierowanie do innego członka zespołu
  • Administracja IT – pomoc techniczna wewnątrz Supremo (hardware, o365, Azure)
  • Obsługa i konfiguracja urządzeń PC, laptopów, telefonów firmowych
  • Przeglądy konfiguracji i błędów w środowiskach chmurowych naszych klientów
  • Raportowanie, przygotowywanie dokumentacji technicznych
  • Stały rozwój kompetencji - certyfikacja
  • Współpraca z wszystkimi działami w firmie

Co sprawi, że będziesz dla nas dobrym kandydatem - czyli o must-have'ach:

  • Pozytywny vibe & wrodzony optymizm - bez tego ani rusz!
  • Zainteresowanie szeroko pojętym IT, w szczególności rozwiązaniami chmurowymi, o365, administrowaniem, hardware’em
  • Umiejętność prowadzenia rozmów z pracownikami IT u klientów
  • Umiejętność ustalania priorytetów
  • Samoorganizacja pracy
  • Agile’owy mindset

Co sprawi, że jeszcze bardziej będziemy chcieli Ciebie poznać - czyli o tzw. bonus pointach:

  • ~ 1 rok doświadczenia w pracy jako Helpdesk Specialist, Support Specialist, 1st-line Specialist, Junior IT Admin i pokrewne
  • doświadczenie w administrowaniu narzędzi i usług z rodziny Microsoft
  • doświadczenie w pracy w wewnętrznym dziale IT w branży IT/Tech
  • angielski na poziomie min. B1

A co my Tobie zaoferujemy?:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie w przedziale 4800-7100 zł brutto miesięcznie na UoP  
  • Dostęp do benefitów (Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje angielskiego, owocowe poniedziałki)
  • Pracę w branży IT, w firmie będącej partnerem Microsoftu, wśród pasjonatów tematu, od których każdego dnia będziesz chłonąć wiedzę
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobywania kolejnych umiejętności - nie pozwolimy Ci znudzić się obowiązkami i będziemy aktywnie wspierać Twój rozwój  
  • Pracę w nowoczesnym, ale przyjaznym biurze, w którym szybko poczujesz się jak w domu - i nie, nie praktykujemy nadgodzin!
  • Możliwość pracy zdalnej (aczkolwiek w przypadku tego stanowiska zależy nam, abyś większość czasu pracował/a z naszego biura)
  • Swobodną, przyjazną atmosferę i brak korpo-spiny

O procesie rekrutacji:

  1. Wyślij swoje zgłoszenie przez Nofluffjobs - w ciągu 2 dni roboczych damy Ci znać, czy kontynuujemy proces, czy na ten moment jeszcze nie
  2. Ustalimy ok 20-minutową rozmowę na Teamsie z Agatą, naszą People & Culture Manager
  3. Zaprosimy Cię do biura na rozmowę z Marcinem H. i/lub Wojtkiem, którzy porozmawiają z Tobą o Twoich technicznych skillach oraz doświadczeniu…
  4. … a ostatnim etapem będzie rozmowa z Marcinem B.  
  5. Welcome on board!


(Pamiętaj, że w przypadku decyzji odmownej, otrzymasz od nas info zwrotne po każdym etapie rozmów. Szanujemy Twój czas i Twoją chęć dołączenia do nas :))

Kontakt: jeśli cały czas nie udało nam się powyższym elaboratem przekonać Cię do aplikowania i chciał(a)byś dowiedzieć się więcej - napisz do Agaty na a.michalak@supremo.pl bądź skontaktuj się z nami telefonicznie: +48 61 28 32 118.  

Nie daj nam czekać na siebie dłużej! :)

Zobacz inne oferty pracy

Aplikuj i dołącz do rodziny Supremo

Chętnie dzielimy się wiedzą

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności Supremo Sp. z o.o.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Ups! Coś poszło nie tak :(