Pełen etat
Poznań / Praca hybrydowa

Managed Services Manager

Połowa, pięknej białej chmury

Jesteśmy Supremo - zespołem wysoko wykwalifikowanych inżynierów, programistów i specjalistów od cyfrowej transformacji. Specjalizujemy się w realizacji projektów informatycznych w technologiach firmy Microsoft dla liderów z obszarów produkcji, bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, high-tech, farmacji oraz logistyki w Polsce i za granicą. Jesteśmy wielokrotnie nagradzanym Partnerem Roku firmy Microsoft w kategorii Modern Workplace. 

Aktualnie, w związku z rozwojem, chęcią akwizycji większej ilości klientów z rynku, porządkowaniem struktury firmy – rozbudowujemy także nasze wewnętrzne działy. Co za tym idzie – zwiększa się liczba zgłoszeń serwisowych wewnętrznych i zewnętrznych, stąd poszukujemy osoby, która dołączy do naszego działu serwisowego, pomoże nam uporządkować procesy i docelowo przejmie pełną odpowiedzialność za ten dział.

Long story short - poszukujemy

Stanowisko: Managed Services Manager

Miejsce pracy: Poznań / Praca zdalna / Praca hybrydowa

Łączysz pasję do IT z umiejętnością rozmowy z klientami oraz chciał(a)byś wspierać zespół w osiąganiu coraz wyższych celów? Szukasz miejsca, gdzie mógłbyś/mogłabyś rozwijać swoje dotychczasowe i zdobywać nowe umiejętności z zakresu zarządzania IT? Czytaj dalej, będzie tylko lepiej!

Zakres Twoich przyszłych obowiązków:

  • Zarządzanie sprzętem i infrastrukturą naszego wewnętrznego działu IT, w tym dbanie o prawidłowości związane z protokołami sprzętów;
  • Koordynacja działań IT w zakresie naszego działu serwisowego;
  • Organizacja zarządzania zgłoszeniami serwisowymi wewnętrznymi i zewnętrznymi;
  • Rozliczanie umów serwisowych za baseline i dodatkowe prace – przygotowywanie zestawień oraz pomoc w procesie fakturowania;
  • Tworzenie wymagań w zakresie wewnętrznych narzędzi do obsługi umów serwisowych;
  • Współpraca z działami IT u naszych klientów – nie pracujemy z klientami końcowymi;
  • Rozbudowa i rozwój zespołu serwisowego (w tym wsparcie w budowie i realizacji ścieżek rozwoju, nadzór nad rozwojem kompetencji członków zespołu, udział w procesie rekrutacji, onboardingu oraz rozmowach 1:1);
  • Współpraca z innymi działami firmy (dział realizacji, sprzedaży, administracja).

Co sprawi, że będziesz dla nas dobrym kandydatem - czyli o must-have'ach:

  • Pozytywny vibe & wrodzony optymizm - bez tego ani rusz!
  • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji ze współpracownikami oraz klientami;
  • Bez problemu rozszyfrujesz, co ma CMDB do ITIla 😉;
  • Wiedza i doświadczenie z zakresu IT (rozwiązania IT - sieci, storage, backup; rozwiązania chmurowe; security);
  • Dobra znajomość i doświadczenie w administrowaniu M365;
  • Umiejętność przełożenia języka umowy oraz wymagań klienta na język realizacji działań IT;
  • Angielski na poziomie min. B2;
  • Chęć do rozwoju w kierunku liderskim (stałe doskonalenie swoich umiejętności w tym zakresie) – będziemy Cię w tym rozwoju wspierać najlepiej, jak możemy 😊.

Co sprawi, że jeszcze bardziej będziemy chcieli Ciebie poznać - czyli o tzw. bonus pointach:

  • Doświadczenie w pracy w wewnętrznym dziale w firmie IT.

A co my Tobie zaoferujemy?:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bądź współpraca na zasadzie b2b;
  • Wynagrodzenie w przedziale 10,8-14,5 zł brutto na UoP bądź13-17,5K zł netto na b2b;
  • Dostęp do benefitów (Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje angielskiego, owocowe poniedziałki);
  • Pracę w branży IT, w firmie będącej partnerem Microsoftu, wśród pasjonatów tematu, od których każdego dnia będziesz chłonąć wiedzę;
  • Pracę w nowoczesnym ale przyjaznym biurze, w którym szybko poczujesz się jak w domu - i nie, nie praktykujemy nadgodzin!
  • Pracę hybrydową (preferujemy 3 dni w biurze);
  • Swobodną, przyjazną atmosferę i brak korpo-spiny.

O procesie rekrutacji:

  1. Wyślij swoje zgłoszenie przez NoFluffJobs - w ciągu 2dni roboczych damy Ci znać, czy kontynuujemy proces, czy na ten moment jeszcze nie.
  2. Ustalimy ok 20-minutową rozmowę na Teamsie z Agatą, naszą People & Culture Manager.
  3. Zaprosimy Cię na rozmowę techniczną z Adrianem (leaderem aktualnego zespołu, do którego dołączysz) oraz Robertem lub Arkiem.
  4. Ostatnim krokiem będzie poznanie Marcina, kierującego u nas całością ekipy Delivery.
  5. Welcome on board!


(Pamiętaj, że w przypadku decyzji odmownej, otrzymasz od nas info zwrotne po każdym etapie rozmów. Szanujemy Twój czas i Twoją chęć dołączenia do nas :))

Kontakt: jeśli cały czas nie udało nam się powyższym elaboratem przekonać Cię do aplikowania i chciał(a)byś dowiedzieć się więcej - napisz do Agaty na a.michalak@supremo.pl bądź skontaktuj się z nami telefonicznie: +48 61 28 32 118.

Nie daj nam czekać na siebie dłużej! :)

Zobacz inne oferty pracy

Aplikuj i dołącz do rodziny Supremo

Chętnie dzielimy się wiedzą

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności Supremo Sp. z o.o.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Ups! Coś poszło nie tak :(