Jesteśmy Supremo - zespołem wysoko wykwalifikowanych inżynierów, programistów i specjalistów od cyfrowej transformacji. Specjalizujemy się w realizacji projektów informatycznych w technologiach firmy Microsoft dla liderów z obszarów produkcji, bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, high-tech, farmacji oraz logistyki w Polsce i za granicą. Jesteśmy wielokrotnie nagradzanym Partnerem Roku firmy Microsoft w kategorii Modern Workplace.
Aktualnie poszukujemy doświadczonej marketingowo osoby, która będzie odpowiedzialna za zaplanowanie, zbudowanie oraz realizację strategii marketingowej w naszej firmie, a tym samym pomoże w generowaniu jeszcze większej ilości leadów. Będzie także odpowiedzialna za budowanie świadomości marki u naszych aktualnych i potencjalnych klientów.
Long story short – poszukujemy osoby na stanowisko:
Marketing Director
Miejsce pracy: Poznań / Praca hybrydowa
Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem, myślisz analitycznie i potrafisz wyciągać wnioski z zebranych danych? Na słowa ‘Digital Marketing’ masz ciarki z ekscytacji? Chcesz pracować ze świetną, zgraną ekipą? Interesuje Cię dalszy rozwój w branży nowoczesnych technologii? Jeśli tak, to czytaj dalej, będzie tylko lepiej!
Zakres Twoich przyszłych obowiązków:
- Opracowanie i realizacja strategii marketingowej na podstawie strategii organizacyjnej.
- Planowanie, realizowanie, analizowanie i nadzór nad skutecznością działań i kampanii marketingowych.
- Planowanie procesów związanych z Marketing Automation.
- Opracowanie zasad Lead Scoring.
- Zarządzanie budżetem marketingowym.
- Zarządzanie i rozbudowa działu Marketingu.
- Monitoring konkurencji i identyfikacja marketingowych trendów rynkowych.
- Podnoszenie świadomości marki oraz pozycjonowanie marki na rynku.
- Wsparcie organizacji w spotkaniach z Klientami w obszarach biznesowych i technologicznych.
- Comiesięczne raportowanie wyników pracy przed Zarządem.
- Współpraca z dyrektorami działów Delivery, a także z zespołami Sales, Customer Service oraz Employee Success.
- Utrzymywanie relacji i realizacja działań marketingowych z Microsoftem, kluczowym partnerem Supremo.
Co sprawi, że, będziesz dla nas dobrym kandydatem - czyli o must-have'ach
- Pozytywny vibe & wrodzony optymizm - bez tego ani rusz!
- Min. 3 lata doświadczenia zawodowego w cyfrowym marketingu B2B, w tym min. 1 rok zarządzania zespołem marketingowym.
- Umiejętność budowania strategii marketingowej w oparciu o cele firmowe.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem marketingowym.
- Znajomość cyklu Customer Journey oraz doświadczenie we wprowadzaniu procesów i działań na każdym jego etapie.
- Udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu kampaniami marketingowymi.
- Praca z systemem CRM w obszarze marketingu.
- Znajomość narzędzi do analizy witryn internetowych.
- Znajomość narzędzi do przeprowadzania webinarów i innych eventów online.
- Znajomość narzędzi do Marketing Automation.
- Znajomość narzędzi Microsoft Office.
- Angielski na poziomie min B2.
Co sprawi, że jeszcze bardziej będziemy chcieli Ciebie poznać - czyli o tzw. bonus pointach:
- Doświadczenie w pracy w marketingu w firmie IT związanej z obszarami chmury obliczeniowej.
- Doświadczenie w pracy z Microsoft Dynamics 365 CRM.
- Doświadczenie w pracy z HubSpot CRM.
- Szkolenia i kursy z zakresu marketingu B2B.
A co my Tobie zaoferujemy?:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (12– 16K brutto) bądź współpraca b2b (14,5 – 19K netto).
- Możliwość współtworzenia oraz realizacja strategii marketingowej od podstaw – według Twojej wizji, bazując na Twojej wiedzy i doświadczeniu marketingowym.
- Ścisła współpraca z C-level managementem oraz raportowanie bezpośrednio do Michała, naszego CEO.
- Pracę w branży IT, w firmie będącej wieloletnim partnerem Microsoftu.
- Pracę hybrydową (min. 2 dni stacjonarnie w naszym biurze na poznańskim Górczynie).
- Brak nadgodzin – zbyt cenimy nasz work-life balance.
- Choć lubimy i wdrażamy procesy, to nadal cenimy i krzewimy swobodną, przyjazną atmosferę i brak korpo-spiny.
O procesie rekrutacji:
1. Wyślij swoje zgłoszenie - w ciągu 2 dni roboczych damy Ci znać, czy kontynuujemy proces, czy na ten moment jeszcze nie.
2. Ustalimy ok 30-minutową rozmowę na Teamsie z Agatą, naszą People & Culture Manager.
3. Zaprosimy Cię do biura na rozmowę z Krzychem, Marcinem i Michałem.
4. Otrzymasz ofertę i/lub rozbudowany feedback z naszej strony.
5. Welcome on board!
(Pamiętaj, że w przypadku decyzji odmownej, otrzymasz od nas info zwrotne po każdym etapie rozmów. Szanujemy Twój czas i Twoją chęć dołączenia do nas :))
Kontakt: jeśli cały czas nie udało nam się powyższym elaboratem przekonać Cię do aplikowania i chciał(a)byś dowiedzieć się więcej - napisz do Agaty na a.michalak@supremo.pl bądź skontaktuj się z nią telefonicznie: +48 71738 11 15.
Nie daj nam czekać na siebie dłużej! :)