Jesteśmy Supremo - zespołem wysoko wykwalifikowanych inżynierów, programistów i specjalistów od cyfrowej transformacji. Specjalizujemy się w realizacji projektów informatycznych w technologiach firmy Microsoft dla liderów z obszarów produkcji, bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, high-tech, farmacji oraz logistyki w Polsce i za granicą. Jesteśmy wielokrotnie nagradzanym Partnerem Roku firmy Microsoft w kategorii Modern Workplace.
Aktualnie, w związku z wdrożeniem nowego podziału obowiązków w dziale Sales, celem optymalizacji i jeszcze efektywniejszej pracy, otwieramy nowe stanowisko w obrębie naszej struktury. Poszukujemy osoby, która będzie naszą ‘twarzą’ na pierwszej linii kontaktu z klientem, która będzie współodpowiedzialna za stałe ulepszanie procesu sprzedaży, a także dla której ścisła współpraca z zespołem i proaktywność to codzienna norma w pracy.
Long story short – poszukujemy osoby na stanowisko:
Sales Development Representative
Miejsce pracy: Poznań / Praca hybrydowa
Czujesz ciarki na myśl, że Twoje działania będą miały realny wpływ na przekształcenie zimnych/ciepłych leadów w leady sprzedażowe lub szanse sprzedaży? Chcesz całościowo przejąć początkową fazę cyklu sprzedaży? Uśmiech i pozytywna energia to Twoje drugie imię? Szukasz miejsca, gdzie spotkasz świetnych ludzi, którzy wesprą Cię na każdym kroku?? Czytaj dalej, będzie tylko lepiej!
Zakres Twoich przyszłych obowiązków:
- Jako część Sales Teamu, będziesz pierwszą osobą do kontaktu dla przychodzących zapytań – zarówno telefonicznie, jak i mailowo.
- Będziesz tworzyć silne relacje z potencjalnymi klientami od samego początku cyklu sprzedażowego.
- Zajmiesz się kwalifikowaniem przychodzących leadów (także tych generowanych przez działania marketingowe) w celu identyfikacji potencjalnych klientów.
- Będziesz tworzyć prezentacje wstępnej oferty sprzedażowej oraz tak kierować kontaktem z potencjalnymi klientami, aby ostatecznie prowadziły one do zamknięcia szansy sprzedaży przez naszych Business Development Managerów.
- Twoim zadaniem nie będzie zamykanie transakcji – tym zajmują się BDMowie.
- Będziesz tworzyć listy prospectingowe oraz kontaktować się z bazą klientów (hot & cold calling & mailing).
- Będziesz na bieżąco dbać o aktualizację naszego CRMa oraz o dokumentowanie wczesnego etapu procesu sprzedaży.
- Na co dzień Twoimi najbliższymi współpracownikami będą ludzie z działu Sales, Customer Success i Marketingu, ale w celu zdobywania i stałego poszerzania swojej wiedzy na temat produktów i usług, jakie oferujemy, będziesz współpracować także z ludźmi z Delivery.
- Będziesz utrzymywać silne relacje partnerskie z firmą Microsoft.
Co sprawi, że, będziesz dla nas dobrym kandydatem - czyli o must-have'ach
- Pozytywny vibe & wrodzony optymizm - bez tego ani rusz!
- Min. 1 rok doświadczenia komercyjnego w pracy związanej ze sprzedażą - w charakterze SDR/obsługa klienta/call center/sales support.
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, otwartość i empatia w kontaktach z klientem.
- Potrafisz aktywnie słuchać, ale także zadawać trafne pytania, celem trafnej kwalifikacji potencjalnego klienta.
- Z racji na to, że nie sprzedajemy nic ‘na siłę’, potrafisz także asertywnie wytłumaczyć niektórym klientom, że nie jesteśmy tymi, kogo akurat szukają.
- Znajomość języka korzyści, umiejętność szybkiego nawiązania dobrej relacji oraz zachęty do utrzymania dalszego kontaktu.
- Proaktywność & dążenie do stałego polepszania standardów pracy swojej i innych.
- Jesteś zorganizowany/a i potrafisz priorytetować zadania.
Co sprawi, że jeszcze bardziej będziemy chcieli Ciebie poznać - czyli o tzw. bonus pointach:
- Komercyjne doświadczenie w pracy z narzędziami z rodziny M365 (Teams, Outlook etc.).
- Doświadczenie w pracy z systemami CRM.
- Doświadczenie w pracy w branży IT.
A co my Tobie zaoferujemy?:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Wynagrodzenie w przedziale 4,5-7K zł brutto miesięcznie na UoP.
- Brak nadgodzin – zbyt cenimy nasz work-lifebalance.
- Dostęp do benefitów (Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje angielskiego, owocowe poniedziałki).
- Pracę w branży IT, w firmie będącej partnerem Microsoftu, wśród pasjonatów tematu, od których każdego dnia będziesz chłonąć wiedzę.
- Możliwość rozwoju zawodowego (np. w kierunku Account Managera czy Business Development Managera, ale tak naprawdę żadna ścieżka rozwoju nie jest zamknięta, jeśli tylko zechcesz nią podążyć) oraz zdobywania kolejnych umiejętności - nie pozwolimy Ci znudzić się obowiązkami i będziemy aktywnie wspierać Twój rozwój.
- Pracę w nowoczesnym, ale przyjaznym biurze, w którym szybko poczujesz się jak w domu - i nie, nie praktykujemy nadgodzin!
- Pracę hybrydową (chcielibyśmy mieć Ciebie na miejscu w biurze w Poznaniu min. 2 dni w tygodniu)
- Swobodną, przyjazną atmosferę i brak korpo-spiny.
O procesie rekrutacji:
1. Wyślij swoje zgłoszenie - w ciągu 2 dni roboczych damy Ci znać, czy kontynuujemy proces, czy na ten moment jeszcze nie.
2. Ustalimy ok 30-minutową rozmowę na Teamsie z Agatą, naszą People & Culture Manager.
3. Zaprosimy Cię do biura na rozmowę z Michałem, CEO Supremo.
4. Otrzymasz ofertę i/lub rozbudowany feedback z naszej strony.
5. Welcome on board!
(Pamiętaj, że w przypadku decyzji odmownej, otrzymasz od nas info zwrotne po każdym etapie rozmów. Szanujemy Twój czas i Twoją chęć dołączenia do nas :))
Kontakt: jeśli cały czas nie udało nam się powyższym elaboratem przekonać Cię do aplikowania i chciał(a)byś dowiedzieć się więcej - napisz do Agaty na a.michalak@supremo.pl bądź skontaktuj się z nią telefonicznie: +48 71738 11 15.
Nie daj nam czekać na siebie dłużej! :)