Intranet to platforma do usprawniania składania wniosków, zapytań i zbierania podań napływających od pracowników. Na automatyzacji tych czynności mogą skorzystać nie tylko działy HR czy administracja, ale osoby odpowiedzialne za sprzedaż czy marketing. Połączenie intranetu w SharePoint z Microsoft Teams i Power Automate przyczyni się do integracji wielu narzędzi biznesowych, które wykorzystujesz w swojej firmie na co dzień.
Najwyższa pora na usprawnienia i zmianę nawyków, które mają mało wspólnego z dobrymi praktykami. Spisanie procedur i ich publikacja w intranecie nie wystarczy. Skuteczną metodą jest wprowadzenie aplikacji biznesowych, które automatyzują powtarzalne procesy wewnętrzne. Zadbanie o nie i administrowanie w prosty sposób obniży koszty i pozwoli zaoszczędzić drogocenny czas!
Power Automate pozwala zaprojektować proces bez użycia kodu. Projektant przygotowujący przepływ za pomocą przycisków akcji i danych wejściowych poprzez przeciąganie i upuszczanie może stworzyć potrzebne usprawnienia. Projektowane procesy mogą uruchamiać, zwracać dane do aplikacji w celu wyświetlania informacji użytkownikowi.
Power Automate korzysta z ponad 200 połączonych źródeł niezależnie od ich lokalizacji. Ścisła integracja z SharePoint i Microsoft Teams zapewnia pożądaną automatyzację. Power Automate to także narzędzie dla profesjonalnych deweloperów, którzy mogą na tej podstawie rozszerzać posiadanej już przez Ciebie procesy biznesowe. Twoi pracownicy będą mogli skupić się na najważniejszych obszarach działania firmy.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.