Zarządzanie wiedzą firmową w intranecie

Połowa, pięknej białej chmury

Zbierz całą wiedzę w jednym miejscu

W nowoczesnej firmie intranet to nie tylko platforma do komunikacji wewnętrznej, ale środek usprawniania pracy zespołowej w kontekście zarządzania wiedzą. Wdrożenie biblioteki informacji to przedsięwzięcie, które obejmuje zagadnienia organizacyjne, informatyczne, psychologiczne, a nawet prawne. Rozwój intranetu w ten sposób może stać się podstawą budowy kapitału intelektualnego w Twojej firmie!

Stwórz swoją encyklopedię w chmurze

Każdy pracownik na swoim dysku przechowuje przeróżne firmowe pliki oraz dokumenty. Ich przeszukiwanie zajmuje dużo czasu i często nie przynosi spodziewanych rezultatów. Dodatkowo nie są one dostępne pozostałym współpracownikom. Duża część takich zasobów często ginie, gdy odchodzi dany pracownik. 

Taka sytuacja to codzienność w wielu firmach. Na szczęście możesz stworzyć repozytorium plików przechowywanych w chmurze. Stanie się ono miejscem dla wszystkich lub dedykowanym dla konkretnych działów, które zoptymalizuje pracę.

Lepszy dostęp do danych zwiększa ich jakość

Portal intranetowy umożliwia z jednej strony dystrybucję informacji zgromadzonych w różnorodnych systemach, jak i likwiduje wszelkie bariery zarządzania wiedzą. Ułatwiony dostęp do danych dla pracowników zapewnia ugruntowanie wiadomości. Zarządzanie wiedzą w organizacjach w taki sposób pozwala na jej rozpowszechnianie po niskich kosztach.

Repozytorium w chmurze TOP SECRET

Bezpieczne przechowywanie w jednym miejscu najważniejszych informacji, dokumentów i ich wzorów uchroni Cię przed utratą cennych danych. Elektroniczne wersje materiałów, procedur można połączyć z mechanizmem wyszukiwarki, co wpłynie na zwiększenie efektywności pracy i udoskonali obieg informacji w organizacji.

Informacje w portalu intranetowym można w łatwy sposób dobrać do potrzeb i oczekiwań użytkowników. Jednak nie można zapominać o rozsądnym i bezpiecznym gospodarowaniu nimi. Intranet w SharePoint w prosty sposób pozwala dostosowywać prawa dostępu w zależności od roli pełnionej przez danego użytkownika w organizacji. Dodatkowo korzystanie z bazy wiedzy nie będzie wymagało logowania się w kilku programach.

Dlaczego warto zadbać o rozwój kapitału intelektualnego?

SharePoint stanie się przestrzenią do wymiany poglądów na tematy branżowe, publikowania wartościowych informacji, motywacją dla pracowników do dzielenia się swoimi doświadczeniami.
Budowanie kultury organizacyjnej w oparciu o wiedzę i jakość to jeden z fundamentów transformacji cyfrowej. Zarządzanie wiedzą poprzez intranet jest sposobem na ciągłe podnoszenie kompetencji pracowników. To proces, do którego warto się odpowiednio przygotować.
Microsoft 365
Microsoft 365 jest już standardem, a Intune naturalnym wyborem!
Zobacz case study
Chętnie dzielimy się wiedzą

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności Supremo Sp. z o.o.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Ups! Coś poszło nie tak :(
cookie icon
Używamy plików cookie (tzw. ciasteczek), aby zapewnić najwyższą funkcjonalność naszego serwisu. Klikając "Akceptuję” wyrażasz zgodę na zapisywanie wszystkich plików cookie, możesz też wyrazić zgodę na określone kategorie plików cookie wybierając “Ustawienia”. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.
cookie icon