Zarządzanie wiedzą firmową w intranecie

Połowa, pięknej białej chmury

Zbierz całą wiedzę w jednym miejscu

W nowoczesnej firmie intranet to nie tylko platforma do komunikacji wewnętrznej, ale środek usprawniania pracy zespołowej w kontekście zarządzania wiedzą. Wdrożenie biblioteki informacji to przedsięwzięcie, które obejmuje zagadnienia organizacyjne, informatyczne, psychologiczne, a nawet prawne. Rozwój intranetu w ten sposób może stać się podstawą budowy kapitału intelektualnego w Twojej firmie!

Stwórz swoją encyklopedię w chmurze

Każdy pracownik na swoim dysku przechowuje przeróżne firmowe pliki oraz dokumenty. Ich przeszukiwanie zajmuje dużo czasu i często nie przynosi spodziewanych rezultatów. Dodatkowo nie są one dostępne pozostałym współpracownikom. Duża część takich zasobów często ginie, gdy odchodzi dany pracownik. 

Taka sytuacja to codzienność w wielu firmach. Na szczęście możesz stworzyć repozytorium plików przechowywanych w chmurze. Stanie się ono miejscem dla wszystkich lub dedykowanym dla konkretnych działów, które zoptymalizuje pracę.

Lepszy dostęp do danych zwiększa ich jakość

Portal intranetowy umożliwia z jednej strony dystrybucję informacji zgromadzonych w różnorodnych systemach, jak i likwiduje wszelkie bariery zarządzania wiedzą. Ułatwiony dostęp do danych dla pracowników zapewnia ugruntowanie wiadomości. Zarządzanie wiedzą w organizacjach w taki sposób pozwala na jej rozpowszechnianie po niskich kosztach.

Repozytorium w chmurze TOP SECRET

Bezpieczne przechowywanie w jednym miejscu najważniejszych informacji, dokumentów i ich wzorów uchroni Cię przed utratą cennych danych. Elektroniczne wersje materiałów, procedur można połączyć z mechanizmem wyszukiwarki, co wpłynie na zwiększenie efektywności pracy i udoskonali obieg informacji w organizacji.

Informacje w portalu intranetowym można w łatwy sposób dobrać do potrzeb i oczekiwań użytkowników. Jednak nie można zapominać o rozsądnym i bezpiecznym gospodarowaniu nimi. Intranet w SharePoint w prosty sposób pozwala dostosowywać prawa dostępu w zależności od roli pełnionej przez danego użytkownika w organizacji. Dodatkowo korzystanie z bazy wiedzy nie będzie wymagało logowania się w kilku programach.

Dlaczego warto zadbać o rozwój kapitału intelektualnego?

SharePoint stanie się przestrzenią do wymiany poglądów na tematy branżowe, publikowania wartościowych informacji, motywacją dla pracowników do dzielenia się swoimi doświadczeniami.
Budowanie kultury organizacyjnej w oparciu o wiedzę i jakość to jeden z fundamentów transformacji cyfrowej. Zarządzanie wiedzą poprzez intranet jest sposobem na ciągłe podnoszenie kompetencji pracowników. To proces, do którego warto się odpowiednio przygotować.
Microsoft 365
Microsoft 365 jest już standardem, a Intune naturalnym wyborem!
Zobacz case study
Chętnie dzielimy się wiedzą

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności Supremo Sp. z o.o.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Ups! Coś poszło nie tak :(