W nowoczesnej firmie intranet to nie tylko platforma do komunikacji wewnętrznej, ale środek usprawniania pracy zespołowej w kontekście zarządzania wiedzą. Wdrożenie biblioteki informacji to przedsięwzięcie, które obejmuje zagadnienia organizacyjne, informatyczne, psychologiczne, a nawet prawne. Rozwój intranetu w ten sposób może stać się podstawą budowy kapitału intelektualnego w Twojej firmie!
Każdy pracownik na swoim dysku przechowuje przeróżne firmowe pliki oraz dokumenty. Ich przeszukiwanie zajmuje dużo czasu i często nie przynosi spodziewanych rezultatów. Dodatkowo nie są one dostępne pozostałym współpracownikom. Duża część takich zasobów często ginie, gdy odchodzi dany pracownik.
Taka sytuacja to codzienność w wielu firmach. Na szczęście możesz stworzyć repozytorium plików przechowywanych w chmurze. Stanie się ono miejscem dla wszystkich lub dedykowanym dla konkretnych działów, które zoptymalizuje pracę.
Bezpieczne przechowywanie w jednym miejscu najważniejszych informacji, dokumentów i ich wzorów uchroni Cię przed utratą cennych danych. Elektroniczne wersje materiałów, procedur można połączyć z mechanizmem wyszukiwarki, co wpłynie na zwiększenie efektywności pracy i udoskonali obieg informacji w organizacji.
Informacje w portalu intranetowym można w łatwy sposób dobrać do potrzeb i oczekiwań użytkowników. Jednak nie można zapominać o rozsądnym i bezpiecznym gospodarowaniu nimi. Intranet w SharePoint w prosty sposób pozwala dostosowywać prawa dostępu w zależności od roli pełnionej przez danego użytkownika w organizacji. Dodatkowo korzystanie z bazy wiedzy nie będzie wymagało logowania się w kilku programach.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.