Chciałbyś połączyć swoje aplikacje biznesowe, CRM i ERP w ramach jednej platformy? Microsoft Dynamics 365 to miejsce, które pozwala na dodanie wszystkich narzędzi wedle Twoich potrzeb. To wielki zbiór modułów, który doskonale funkcjonuje w chmurze.

Rozbudowana rodzina produktów umożliwia faktyczne rozwiązanie problemów biznesowych i oferuje rzeczywiste korzyści. Tym sposobem możesz zarówno zwiększyć elastyczność działania swojego przedsiębiorstwa, jak i zaspokajać potrzeby klientów.

Portfel inteligentnych aplikacji – jeden by wszystkimi rządzić

Microsoft Dynamics 365 to elastyczność, która jest w stanie zachwycać każdego, codziennie i nieprzerwanie. To narzędzie, które w krótkim czasie umożliwi Ci wdrażanie nowych rozwiązań oraz modyfikowanie tych już istniejących. Nim się zorientujesz, a Twój zespół będzie uzyskiwał lepsze wyniki niż kiedykolwiek. Wbudowane aplikacje modułowe pozwalają łączyć Microsoft Dynamics 365 z używanymi przez Ciebie platformami i narzędziami.

Połączenia te pozwalają optymalizować wiele operacji, wprowadzać innowacje i skutecznie angażować klientów. Główną zaletą Microsoft Dynamics 365 jest możliwość ujednolicania i łączenia danych z rozwiązaniem Microsoft AI. Uzyskane szczegółowe informacje pozwolą Ci na wykonywanie wielu akcji. Dzięki nim sprawisz, że Twoje procesy obsługi klientów staną się bardziej efektywne.

Paleta rozwiązań Microsoft Dynamics 365 łączy się z setkami źródeł danych np. Microsoft 365, Azure, LinkedIn oraz pozwala na tworzenie własnych konektorów. Dodatkowo każdy odbywający się proces jest odpowiednio zabezpieczony i zgodny ze standardem w zakresie danych biznesowych i informacji na temat klientów.

Microsoft Dynamics 365 – nowa definicja elastyczności

Komponenty tego rozwiązania możesz dostosowywać kiedykolwiek chcesz zgodnie z Twoimi priorytetami biznesowymi oraz warunkami rynkowymi. Możesz szybko zareagować na pojawiającą się szansę sprzedaży oraz definiować i przekształcać procesy.

Integrując posiadane technologie przygotujesz się do następnych kroków obsługi oraz zadbasz o zaawansowaną analitykę. Dodatkowo zmotywujesz swoich pracowników oraz zwiększysz ich produktywność działania. W swoich rękach otrzymają intuicyjne i łatwe w obsłudze rozwiązanie, które umożliwi im współpracę między zespołami i działami na zupełnie nowym poziomie.

Co wchodzi w skład Microsoft Dynamics 365?

Opisanie wszystkich modułów wraz z ich możliwościami stanowi materiał na kilkadziesiąt opasłych artykułów!

Z tego powodu zdecydowaliśmy się wskazać te najczęściej wybierane przez naszych klientów według obszarów biznesowych:

Sprzedaż – aplikacja Sales umożliwia znajdowanie i budowanie silniejszych relacji. Zwiększa produktywność i wydajność zespołów sprzedażowych. Zmniejszysz ich obciążenie, i zautomatyzujesz procesy. To jeden widok klienta, który aktywuje sprzedaż cyfrową. Z kupującymi nie musisz spotykać się w ich lokalizacji. Zdalnie zapewnisz im bezpieczne i bezproblemowe zakupy. W szybki sposób dostosujesz się do zmian, dzięki czemu decyzje Twojego działu sprzedaży będą zawsze świadome.

Marketing – bezproblemowo znajdziesz i rozwiniesz potencjał Twoich potencjalnych klientów. W połączonym środowisku ich obsługi będziesz na bieżąco z obowiązującymi trendami rynkowymi. Zyskasz możliwość projektowania, przewidywania i dostarczania zawartości za pośrednictwem odpowiednich ku temu kanałów. Każdy z procesów możesz personalizować, dzięki czemu szybciej zdobędziesz lojalność klientów. Przy wykorzystaniu technologii AI możesz wykorzystać szczegółowe informacje, aby tworzyć dedykowane kampanie marketingowe. Ujednolicona i adaptowalna platforma pomoże spełnić Ci zasady zgodności i ochronić dane klientów.

Obsługa klientów – w zapewnieniu szybkich i pozytywnych doświadczeń klientów pomóc może aplikacja Customer Service i Field Service. Obie pozwalają na optymalizację zasobów i tworzenie nowych możliwości efektywniejszej pracy przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów operacyjnych. Uruchomisz spersonalizowane rozwiązania samoobsługowe za pomocą wirtualnych agentów i bogatych portali bazy wiedzy. Poprawisz jakość obsługi i zmniejszysz jej koszty poprzez głęboką analitykę i technologię AI. Sygnały IoT i alerty skorygują problemy zanim klienci je zauważą. Poprzez proaktywną obsługę zyskasz w ich oczach!

Finanse – aplikacje Finance i Business Central zmienią charakter Twojego zarządzania finansami. Zautomatyzujesz procesy i zwiększysz efektywność, jednocześnie zmniejszając nakłady operacyjne. Zdecydowanie łatwiej będzie Ci ocenić kondycję swojej firmy, poprawisz kontrolę finansów podejmując terminowe decyzje. Wygenerowane raporty finansowe pomogą Ci wykazać rezerwy, które przeznaczysz na automatyzację i ujednolicanie procesów biznesowych. Prędko zminimalizujesz ryzyko finansowe.

Działania operacyjne – Supply Chain Management i możliwości Business Central sprawią, że przejdziesz od operacji reaktywnych do predykcyjnych. Uprościsz i zautomatyzujesz produkcję i zarządzanie łańcuchem dostaw. Bądź pewny maksymalizacji czasu eksploatacji środków trwałych. Przyspieszysz prowadzone innowacje w swojej organizacji i w porę zareagujesz na problemy z jakością czy zmieniającą się specyfikację klientów. Elastyczne planowanie zapewni Ci zadbanie o odpowiednie zasoby w celu zrealizowania popytu.

Handel – aplikacja Commerce ujednolica handel fizyczny i cyfrowy. Zbudujesz lojalność swojej marki poprzez osobiste zaangażowanie klientów. Opcja zarządzania sklepem za pomocą ujednoliconej platformy handlowej stanie się możliwa na dowolnym urządzeniu w bezproblemowym i spójnym środowisku. Zyskasz możliwość analizy we wszystkich operacjach sprzedaży. Dzięki temu będziesz mógł budować trwałe relacje w obrębie wszystkich interakcji z klientami.

Kadry – podnieś poziom działania HR przy pomocy aplikacji Human Resources. Zarządzanie pracownikami stanie się mniej czasochłonne, zoptymalizujesz procesy i programy kadrowe. Tym samym stworzysz lepsze miejsce pracy zwiększając wygodę swoich pracowników. Łatwe w obsłudze narzędzia HR umożliwią Ci prostsze zarządzanie świadczeniami, wynagrodzeniami, urlopami i szkoleniami. Skalowalność rozwiązania pozwoli Ci połączyć z istniejącymi już platformami.

Zasady licencjonowania Microsoft Dynamics 365

Każdą z aplikacji można zakupić osobno oraz w wielu różnorodnych konfiguracjach. Zakup licencji Microsoft Dynamics 365 dokonuje się według poniższych podziałów:

  • Licencja dla jednego użytkownika lub jedno urządzenie;
  • Dostęp – pełny lub limitowany;
  • Funkcjonalności klasy Business lub Enterprise
  • Obszar biznesowy

Możliwość jest bezliku, co pozwala na dokładne dopasowanie licencji do potrzeb Twojej organizacji. Warto pobrać przewodnik licencjonowania rozwiązań Microsoft Dynamics 365. Polecamy jednak bezpośredni kontakt z naszymi konsultantami, którzy wyjaśnią wszystkie Twoje wątpliwości.

Jakie korzyści gwarantuje rodzina produktów Microsoft Dynamics 365?

Łatwiejsze, elastyczne i szybkie prowadzenie biznesu – niezliczone analizy, raporty oraz funkcjonalności pomogą Ci zarządzać każdym działem, finansami oraz zasobami. Poznasz optymalizację i automatyzację pracy na zupełnie nowym poziomie.

Wydajna współpraca – moduły umożliwiają integrację nie tylko z produktami Microsoft, ale też firm trzecich. Ta hybryda rozwiązań pozwoli Ci na pracę, gdzie chcesz, kiedy chcesz i praktycznie na każdym urządzeniu.

Bezpieczeństwo danych – nie martw się, że dane Twojej firmy, jak i klientów trafią w niepowołane ręce. Zadbają o to liczne i sprawdzone zabezpieczenia najwyższej jakości, o które zadbali programiści Microsoft.

Dopasowanie do wymagań rynkowych – elastyczność rozwiązania pozwoli Ci reagować na zmieniające się trendy w Twoim biznesie. Uzyskasz w ten sposób przewagę nad konkurencją i wdrożysz wiele innowacyjnych procesów ułatwiających funkcjonowanie Twojej organizacji.

Potęga danych – wszystkie zgromadzone przez Ciebie informacje będziesz mógł wykorzystać do podejmowania korzystnych decyzji. Nic Ci nie umknie, poprawisz sektory swojego biznesu, którego tego wymagają oraz wykorzystasz wszystkie dostępne atuty.

Integracje z Microsoft 365 – nie musisz uiszczać żadnych dodatkowych opłat, aby zintegrować swoje narzędzia biznesowe. Microsoft zadbał, aby współpraca między aplikacjami stanowiła przewagę nad innymi systemami.

Power Apps i Power Automate w pakiecie – w licencjach Microsoft Dynamics 365 zawarte są pełne wersje produktów do tworzenia aplikacji i workflow. Czyni to jeszcze bardziej elastycznym całe rozwiązanie, ponieważ może rozbudowywać system o nowe funkcjonalności.

Dla kogo jest Microsoft Dynamics 365?

Nieskończone możliwości rodziny produktów Microsoft Dynamics 365 to doskonałe środowisko pracy dla każdego typu przedsiębiorstwa. Korzystają z niego firmy z różnorodnych branż, od produkcyjnych po te prowadzące sprzedaż internetową.

Microsoft Dynamics 365 pomaga wszystkim osobom, które w większym stopniu chcą skoncentrować się na klientach.

Korzystają z tych możliwości nawet organizacje niedochodowe. Mogą one skuteczniej angażować wolontariuszy, beneficjentów i lepiej zarządzać swoimi finansami i operacjami.

Masz pytania w tym temacie?

Chętnie dzielimy się wiedzą. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych firmy Microsoft, skontaktuj się z nami. Odpowiemy z chęcią na wszystkie Twoje pytania, również podczas video spotkania.