Wsparcie techniczne i helpdesk użytkowników

Połowa, pięknej białej chmury

Skorzystaj z naszego wsparcia w zakresie obsługi informatycznej Twojej firmy. Zyskaj niezawodną pomoc techniczną ze strony doświadczonego partnera wdrożeniowego Microsoft, aby zapewnić obsługę użytkowników na najwyższym poziomie.

Kompleksowa pomoc i wsparcie usług Microsoft

Współcześnie problemy natury informatycznej dotykają coraz więcej przedsiębiorstw. W zależności od stopnia ich zaawansowania mogą wpłynąć na kondycję danej firmy. Intuicyjne i prawidłowo funkcjonujące systemy informatyczne pozwalają osiągać wcześniej założone cele. Odpowiednio eksploatowane narzędzia gwarantują efektywną pracę całych działów, jak i pojedynczych osób zatrudnionych w Twojej firmie. Przy kompleksowych działań warto mieć obsługę dostarczaną przez eksperta od rozwiązań Microsoft, który czuwa nad bezpieczeństwem oraz prawidłowym działaniem sprzętu czy oprogramowania.

Jak działa nasz helpdesk?

Bazując na naszym doświadczeniu jesteśmy w stanie rozwiązać wiele usterek bez ingerencji w ogólną pracę Twojego przedsiębiorstwa. Poważniejsze przypadłości wymagają szybkiego działania prewencyjnego i naszej specjalistycznej wiedzy, na którą możesz zawsze liczyć. Dokonujemy wszelkich starań, aby skracać czas reakcji do minimum, a dzięki zastosowanym przez nas narzędziom możesz natychmiast stworzyć zgłoszenie. Działamy zgodnie z wypracowanymi przez nas procedurami. Stosujemy najlepsze praktyki ITIL. Oferujemy system obsługi zgłoszeń oraz dobrze zorganizowaną pomoc zdalną. Wszystko zależy od rodzaju Twojego problemu oraz bieżących potrzeb osób zgłaszających awarię.

Czas w biznesie to po prostu pieniądz

Całość procesu wsparcia technicznego nie powinna prowadzić do długofalowej dezorganizacji firmy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że każda minuta w świecie biznesu jest przeliczana na złotówki czy inną walutę. Decydując się na nasze wsparcia i dostęp do helpdesku możesz być pewien jego prężnego działania. Oferowane przez nas usługi są dopasowane do rozmiaru Twojej firmy oraz formy jej działalności.

Nasze procedury usuwania awarii nie ograniczają się wyłącznie do usuwania powstałych awarii. Przede wszystkim staramy się, aby do nich w ogóle nie dochodziło. W ramach naszego wsparcia możesz liczyć na stałe doradztwo, które przekuwamy w profilaktykę. To niebywały komfort dla pracowników Twojej firmy. Dzięki nam wszyscy mogą skupić się wyłącznie na generowaniu zysków.

Oferowane przez nas usługi wsparcia technicznego obejmują:

  • Usuwanie awarii oprogramowania oraz
  • Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania;
  • Wsparcie eksploatacyjne;
  • Dbanie o systemy zabezpieczeń;
  • Szkolenie oraz doradztwo dla pracowników firmy.

Ponadto mamy szereg innych rozwiązań, które pomogą Ci w trudnym czasie. Wiemy ile wyzwań technicznych sprawia praca zdalna. Mamy świadomość ogromu problemów z jakimi możesz się borykać. Jesteśmy w stanie zapewnić Twojej firmie ciągłość pracy w bezpiecznych warunkach.

Przystosujemy Twoje kluczowe narzędzia do pracy grupowej, tak aby Twoi pracownicy podczas pracy zdalnej zachowali dotychczasową jakość i efektywność wykonywanych obowiązków.

Zalety zastosowania naszego wsparcia technicznego i helpdesku:

  • Jeden panel – wiele możliwościNasza platforma gromadzi zgłoszenia, które natychmiastowo dystrybuowane są do odpowiednich specjalistów. Otrzymujesz szybkie wsparcie od osób, które na tym się znają.
  • Porządek w obsłudzeW opisie Twojego zgłoszenia nie musisz podawać dodatkowych informacji. My doskonale wiemy z jakiego wariantu wsparcia korzysta Twoja firma. Gromadzimy historię kontaktu, sporządzamy raporty. Dzięki temu doskonale wiesz za co płacisz.
  • Dopracowane etapy kontaktuWyciągamy wnioski i na bieżąco uczymy się Tobie pomagać. Na bazie naszej współpracy wybierzemy preferowane przez Ciebie formy kontaktu. Możesz też wybrać konkretnych specjalistów, którym wcześniej już zaufałeś.
  • Wygoda i przejrzyste zasadyNasz helpdesk pracuje w przejrzysty sposób, zgodnie z zapisami podpisanej między nami umowy. Starannie rejestrujemy stan zgłoszeń i czas usunięcia awarii. W końcu nie zmienia się reguł gry podczas jej trwania.
  • BezpieczeństwoNasza pomoc nie wpływa na posiadane przez Ciebie zabezpieczenia oraz firmowe dane. Wiemy czym jest RODO oraz jaką współcześnie wartość mają informacje. Interesują nas wyłącznie Twoje problemy, robimy swoje i już nas nie ma.

Wspólnie będziemy dążyć do największej automatyzacji i integracji, aby nasz helpdesk stał się częścią Twojego narzędziowego ekosystemu. Nie pozwól, aby nagle pojawiające się problemy pokrzyżowały Twoje plany w kluczowych momentach. Zyskaj pomoc techniczną, która zawsze będzie gotowa, by sprostać wyzwaniom jakie stawia Twoja firma.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

Radosław Krawiec

Sales Development Representative
sales@supremo.pl+48 61 669 83 09

Wypełnij formularz, żeby umówić konsultację z ekspertem i wycenić projekt

Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin, żeby umówić krótkie spotkanie online

Twoje zgłoszenie zostało wysłane, wkrótce skontaktuje się z Tobą nasz ekspert.

Ups! Coś poszło nie tak :(
Cookie icon
Używamy plików cookie (tzw. ciasteczek), aby zapewnić najwyższą funkcjonalność naszego serwisu. Klikając "Akceptuję” wyrażasz zgodę na zapisywanie wszystkich plików cookie, możesz też wyrazić zgodę na określone kategorie plików cookie wybierając “Ustawienia”. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.
Cookie icon